2013. június 29., szombat

II. évad 5. fejezet

Sziasztok! :D
Húhú 5555 oldal megjelenítés nagyon szépen köszönöm!♥ :D
A kommenteket még mindig szeretettel várom! :D Jöhet meleg és hideg is! :)

5. fejezet


Az első randi
Sophie szemszöge
Már reggel hét órakor elkezdtem készülődni. Éppen a szekrényajtót csaptam be, amikor Naomi felébredt.
-Mi az? Mit csinálsz?-ült fel az ágyán.
-Bocsi! Csak készülődök.
-Miért, hány óra?-kérdezte ásítva.
-7.
-Mennyi? Én még szeretnék aludni, szóval nem akarsz inkább a fürdőben készülődni?!
-De. Amúgy rájöttem, hogy kicsi ez a 24-es szoba kettőnknek, ezért arra gondoltam, hogy kivehetnénk egy másik szobát! Még biztos akad olyan szabad szoba, ami nekünk meg is felel!
-Igen, ez egy jó ötlet! Majd délután elintézem, oké?
-Oké köszi!-öleltem meg.-De hagylak aludni! Kiviszem a cuccaimat és már itt se vagyok!
-Oké!
Naomi szemszöge
Visszaaludtam nem tudom meddig aludhattam, de egy újabb puffanást hallottam.
-Sophie, minden oké?-ültem fel az ágyon. -Sophie?
Kimentem a nappaliba. Nem volt Sophie ott, se a konyhában. Benyitottam a fürdőbe. Ott feküdt Sophie a földön.
-Úristen!-rohantam oda hozzá. -Sophie, kelj fel! Sophie!
-Mi történt?-nyitotta ki a szemét.
-Sophie!-öleltem magamhoz.-Csak egy puffanást hallottam és aztán itt fekszel.
-Nyugi, most már jól vagyok!
-Biztos, ne hívjak mentőt, vagy valami?
-Nem, nem kell.
-Tuti?
-Igen nyugi!-kelt fel a földről.
-De mi történt?
-Nem tudom. De semmi komoly. Készülődnöm kell találkozok Nickkel!
-Oké.
Aggódtam Sophie miatt, de hát ő tudja. Nem akartam visszafeküdni, ezért felöltöztem és leültem a nappaliba TV-zni.
-Na hogy festek?-kérdezte.
-Nagyon jól nézel ki! Tetszik a ruhád!-dicsértem meg.
-Köszi!
-De azt ugye tudod hogy még csak 12 van?
-Igen? Na nem baj most már így maradok!-mondta nevetve és leült mellém a kanapéra.
Megnéztünk egy filmet, utána pedig még bement a fürdőszobába megigazítani a haját és a sminkét.
-Csöngettek!-kiabáltam a nappaliból.
-Lécci nyisd ki még nem vagyok kész!-kiabált vissza.
-Oké.
Felálltam és odamentem az ajtóhoz.
-Szia!-állt egy srác az ajtóban.
-Szia. Te vagy Nick ugye?
-Pontosan. És te?
-Naomi, a szobatárs!
-Ja értem. Örülök, hogy találkoztunk!
-Én is! Lehetne egy nagy kérésem?
-Persze, mi az?-kérdezte ijedten.
-Nyugi semmi komoly vagyis hát… Na szóval az történt, hogy Sophie reggel elájult. És nem akarta, hogy mentőt hívjak vagy valami, mert nem akarta kihagyni a randit!
-Úristen!-kapta a szájához a kezét.
-De nyugi, jól van! De ha történne bármi lécci hívj fel!
-Persze!
Megadtam neki a számomat, közben Sophie is elkészült.
-Sziasztok! Érezzétek jól magatokat!-csuktam be az ajtót.
Sophiék elmentek. Egyedül voltam és unatkoztam. Megígértem Sophienak, hogy elintézem a szoba ügyet, de most semmi kedvem sem volt hozzá. Visszadőltem a kanapéra. Csak kapcsolgattam a TV-t de túl unalmas volt ezért inkább úgy döntöttem elmegyek sétálni. Elsétáltam a suli felé. Hangok szűrődtek ki. Közelebb mentem és láttam, hogy a kosárlabdapályán fiúk kosaraztak. Odamentem hozzájuk és akkor láttam, hogy ott volt Jason is. Közelebb mentem a pályához amikor egy labda repült felém. Ijedten elkaptam.
-Naomi szia!-jött oda Jason.
-Szia!-mosolyogtam rá.
-Visszakaphatom?-kérdezte a labdára mutatva.
-Ja persze!
-Köszi. Amúgy nincs kedved megvárni a meccs végét? Fél óra múlva végzünk.
-De!-mondtam és elindultam a lelátó felé.
Jason felment a pályára rám nézett aztán tovább folytatták a játékot.
Sophie szemszöge
-Hova megyünk?-kérdeztem Nicktől miközben kinyitotta előttem a kocsi ajtót.
-Meglepetés!-mosolygott és beszállt ő is a kocsiba.
Szépen lassan haladtunk. Már elhagytuk London területét is.
-Nick, hova viszel?-néztem rá kérdően.
-Egy étterembe!-felelte titokzatosan.
-És milyen messze van még?
-Ne legyél ennyire kíváncsi! Amúgy meg pár perc!-nézett rám, aztán gyorsan visszakapta a tekintetét az útra.
-Oké.
Tovább néztem a tájat. Nick szépen lassan lefordult az útról.
-Hú jó kis eldugott hely!
-Tudom, de a kilátás gyönyörű! Mindjárt meglátod!-mutatott ki az ablakon.
Nicknek igaza volt a táj egyszerűen gyönyörű volt.
-Gyere foglaltam asztalt!-nyitotta ki előttem az ajtót.
Bementünk az étterembe.
-Nick, szia!-támadta le az egyik pincérnő.
-Sarah, szia!
-Ő ki csoda?
-Sarah, ő itt Sophie!
-Jó napot!-köszöntem félénken.
-Ó, ugyan tegezz nyugodtan!
-Redben.
-Na gyertek, szokásos hely ugye Nick?
-Igen!
Leültünk az asztalhoz. Kaptunk étlapot és rendeltünk.
-Sokszor szoktál idejárni?-kérdeztem.
-Igen! Csodálatos a kilátás!-mondta és rám mosolygott.
-Ó. Értem.-pirultam el.
Szóval sokszor jár ide, az biztos, hogy nem egyedül! Kihozták a rendelésünket. Nagyon jól elbeszélgettünk. Aztán Nick felállt és mondta, hogy mindjárt. Idegesen kortyolgattam az italomat.
-Nagyon szerencsés lány vagy!-jött oda hozzám Sarah.
-Igen, miért?-néztem rá.
-Mivel eddig Nick senkit sem hozott ide! Te vagy az első!
-Ó! Tényleg?-lepődtem meg.
-Itt is vagyok!-jött vissza Nick.
-Akkor én megyek is, jó étvágyat!-mosolygott rám Sarah.
-Köszönjük!
Megettük, Nick kifizette a kaját utána pedig kimentünk a szabadba. A nyári szellő lágyan fújt, miközben lementünk a tó partjára.
Ráléptem egy kőre és megcsúsztam.
-Óvatosan!-fogta meg a kezem Nick.
-Oké.
Leültünk a tó parton lévő padra és csak néztük a tájat és a tavat. Az egyik pillanatban még mindig csodálatos volt aztán hirtelen elsötétült minden.
Nick szemszöge
-Úristen! Sophie! Sophie!-fogtam ijedten a kezét.
Ijedten felvettem a kezembe. Berohantam az étterembe.
-Segítség! Valaki hívjon mentőt! A barátnőm elájult!
Sarah azonnal rohant hívni a mentőket. Én addig lefektettem Sophiet a kanapéra. Eszembe jutott, hogy Naomit felhívom ha valami történni fog Sophieval, így hát előkerestem Naomi számát.

Naomi szemszöge
-Gyerünk Jason!-szurkoltam neki a lelátóról.
Vége lett a meccsnek. Jason kezet fogott a többiekkel aztán odajött hozzám.
-Jó meccs volt!-mosolyogtam rá.
-Köszi. Gyorsan lezuhanyzok és átöltözök megvársz?
-Persze!
-Köszi, sietek!-mondta és elfutott.
Visszaültem a lelátóra és vártam Jasonra. 10 perc múlva meg is érkezett.
-Itt vagyok. Köszönöm, hogy megvártál!-ölelt meg.
-Nincs mit.
-És most mit csináljunk?
-Nem tudom. Sétáljunk egy kicsit a városban!
-Oké, benne vagyok!-mosolygott rám.
Éppen a városban sétáltunk amikor megszólalt a telefonom.
-Halló?
-Naomi? Nick vagyok.
-Mi történt?
-Sophie elájult! Most viszik be őt a kórházba!
-Úristen! Melyikbe?
-Ami ott van az Ersten utcában!
-Rendben azonnal rohanok!-letettem a telefont.
-Mi az? Mi történt?-kérdezte ijedten Jason.
-Sophiet kórházba vitték! Hol van az Ersten utca?
-Erre gyere!-fordult jobbra.
Gyors lépésre váltottunk. Siettünk ahogy csak tudtunk a kórházba.
15 perc alatt oda is értünk.
-Jó napot! A barátnőmet Sophie Jonsont keresem!
-17-es szoba a folyosó végén balra!
-Köszönöm!
Megfordultam és láttam, hogy Nick ott ült az egyik széken odarohantam hozzá.
-Szia!
-Naomi, szia!
-Hogy van?-kérdeztem ijedten.
-Jobban azt mondták az orvosok, hogy kimerült. És még keveset is ivott ezért ájult el!
-Értem. Belehet hozzá menni?
-Igen, de csak egyesével.
-Rendben. Menj előbb be majd te, oké?
-Köszönöm!
Rámosolyogtam és visszamentem Jasonhoz. Leültem mellé a székre.
-Hogy van a barátnőd?
-Jobban.
-Akkor jó!
Ott ültünk és vártam, hogy Nick mikor jön ki tőle.
-Az ott nem Nick?-néztem rá az egyik fiúra.-Nem még se.
Végre kijött, ezért én is bementem hozzá.
-Sophie!
-Szia!-mosolygott rám.
-Hogy vagy?-ültem le az ágya melletti székre.
-Jobban. Csak sokat kell innom és aludnom!
-Értem. Meddig leszel bent?
-2-3 napig.
-Az annyira nem is sok!
-Igen!
-Na megyek! Pihenj sokat! Holnap jövök meglátogatni!
-Oké, köszi, szia!-öleltük meg egymást.
Kimentem a szobából, Nick pedig rögtön be is ment. Nagyon aranyos fiú, remélem Sophie is így gondolja.
-Na itt vagyok!-mentem vissza Jasonhoz.
-Oké, szeretnél valahova menni, vagy inkább haza?
-Haza, ha nem baj.
-Nem dehogyis. Hazakísérjelek?
-Igen!
-Oké!-mosolygott.
Elindultunk. Az egész utat végig beszélgettük nagyon jól elvoltunk.
-Köszönöm, még egyszer, hogy elkísértél a kórházba, meg hogy haza is!
-Nincs mit!
-Szia!-öleltem meg.
Kicsit meglepte a mozdulatom, de ő is megölelt.
-Szia!-indult el haza Jason.
Bementem a házba. Olyan fura volt Sophie nélkül. Mivel unatkoztam ezért csináltam popcornt és elkezdtem nézni a Teen Wolfot. Megnéztem belőle pár részt. Utána vettem egy jó forró fürdőt és lefeküdtem aludni.

1 megjegyzés: