2013. május 23., csütörtök

I. fejezet 47. fejezet

 47. fejezet


Viszlát New York!
2014.08.24
-Naomi!-szólt fel anya.
-Mi van?-szóltam vissza unottan.
-Cassiék átjöttek!
-Rohanok!-válaszoltam.
-Naomi!-futottak hozzám sírva.
-Lányok! Gyertek menjünk fel!-küszködtem a könnyeimmel.
Gyorsan felmentünk a szobámba.
-Mikor indultok?-kérdezte Faith.
-2óra múlva indul a gépünk…
-Ja értem…
Aztán síri csöndben ültünk egymás mellett.
-Naomi! Hiányozni fogsz!-törte meg Cassie a csendet.
-Te is nekem!-öleltem meg.
-Nem elég hogy elmentek a fiúk utána Jessiék most meg te is!-kezdett el sírni.
-Nyugi Cassie! De nekem is rohadtul fogsz hiányozni!-ölelt meg Faith.
-Ti is nekem!-sírtam el én is magamat.-Nem is tudjátok mennyire!
Aztán elkezdtünk beszélgetni. Felidéztük az együtt töltött vicces pillanatokat és végre elkezdtünk nevetni.
-És arra a videóra emlékeztek amit Melody csinált rólunk titokba?-kérdezte Faith.
-A matek órán amikor ott fésülködtök?-kérdeztem nevetve.
-Igen!-vágta rá Faith.
-Jaj persze, hogy emlékszem aztán meg belemásztam a képbe!-nevettem.
-Igen!-nevettek a lányok is.
Még 30percig elbeszélgettünk, aztán anya felszólt hogy indulunk. Lementünk a földszintre.
-Nagyon fogtok hiányozni!-öleltem meg őket.
-Te is nekünk!
-Írj mindennap vagy hívj fel minket!-mondta Cassie.
-Oké!
-És ha találkozol velük…-mondta Faith majd elhallgatott.-Verd meg őket helyettem is!
-Jó!-nevettem el magam.-Na akkor sziasztok!
Megöleltük egymást még egyszer utoljára aztán hazamentek.
-Nyugi, jó lesz az az egyetem!-ölelt meg anya.
-Engem nem az egyetem izgat…-mondtam és ott hagytam őt.
Felszaladtam a szobámba és lefeküdtem az ágyamra. Olyan üres volt a szoba a dolgaim nélkül. Elgondolkoztam kik fognak ide költözni és mit fognak csinálni az én kis szobámmal. Aztán felkeltem és átnéztem nem hagytam-e itt valamit. Utána átmentem a fürdőszobámba, majd átnéztem az összes szobát. Nem maradt itt semmi. Egy utolsó pillantást vetettem a szobámra majd lementem anyáékhoz.
-Oké mindenki kész van?-kérdezte apa.
-Igen!-mondták anyáék.
-Akkor irány a taxi!
-Éljen.-mondtam egy mosolyt erőltetve az arcomra.
Beszálltunk a taxiba. Néztem a házat és eszembe jutott a 18év sok emléke amit itt töltöttem. A taxi szépen lassan elindult a reptér felé. Ég veled New York! Hiányozni fogsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése