2013. május 5., vasárnap

I. évad 44. fejezet

44. fejezet

Séta a városban
Faith szemszöge
Reggel felkeltem és lementem a konyhába.
-Sziasztok.-köszöntem anyáéknak.
-Szia! Nem sokára 10.es leszel. Várod?-kérdezte anya.
-Jaj ne is mond! 5 nap múlva suli. Nem akarom!
Ekkor Adam is lejött.
-Hát te? Mit keresel itt ilyen korán?-kérdeztem tőle.
-Megyek el a haverokkal kihasználjuk még ezt az 5 napot!-mondta Adam és már ki is ment a házból.
-És te mit csinálsz ma?-kérdezte apa.
-Nem tudom. Szerintem akkor én is elmegyek valahova oké?
-Oké.
Megreggeliztem aztán felmentem a szobámba.
-Halló?
-Szia Harry. Mit csináltok ma?
-Ö… Szerintem semmit. Miért?
-Unatkozok, 5 nap múlva suli el kéne menni valahova!
-Szerintem is de hova?
-Nem tudom. Gyertek értem, meg akkor jönnek a többiek is és majd kitaláljuk, oké?
-Oké. Akkor 1re ott leszünk.
-Oké. Szia, szeretlek!
-Szia Faith. Én is!
Felhívtam a lányokat és ők is beleegyeztek.
A fiúk/Liam szemszöge/
-Hé srácok. Most hívott Faith hogy menjünk el valahova, jönnek a lányok is!
-Oké!-egyeztek bele a fiúk.
-Felhívom Cindyt. -mondta Niall.
-Oké.
Ameddig Niall telefonált mi elkezdtünk készülődni.
-Na én készen vagyok!-mondtam.
-Jó neked. Nekem még be kell lőnöm a hajam!
-Jaj, szegény Zayn!-nevettünk a többiekkel.
-Haha.
Közben Niall is letette a telefont és elkezdett készülődni.
-Zayn kész vagy már?-kérdeztük tőle.
-Igen!
-Végre. Indulhatunk?
-Igen.
Kimentünk és bezártam az ajtót.
-Nektek nincs hiány érzetetek?-kérdeztem tőlük.
-Nincs miért?
-Semmi. Mehetünk.
Lementünk a kocsihoz.
-Ki vezet ma?-kérdezte Zayn.
-Nem úgy volt, hogy Louis?-kérdezte Harry.
-De.
-Srácok!-nézett ránk Niall. -Hol van Louis?
-Tényleg! Hol hagytuk el?-akadtam ki.
-Nem tudom.-válaszolta Harry.
-Nézzétek!-mutatott fel az ablakba Zayn.
-Louis!-kezdtünk el nevetni.
-Na felszaladok érte!-mondtam.
Gyorsan felszaladtam a lépcsőn és kinyitottam az ajtót.
-Kösz, hogy itt hagytatok!-jött ki az ajtón sértődötten Louis.
-Hé! Ezt már egyszer ti is eljátszottátok, és nekem a busz után kellett futnom!
-Igaz!-nevetett.
-Na akkor kvittek vagyunk?-kérdeztem.
-Igen!
-Na akkor menjünk!
Elindultunk kifelé, de Louis kiesett az ajtón.
-Louis jól vagy?-kérdezte Zayn.
-Azt hiszem.
-Hát ez nem a te napod!-nevettem.

Naomi szemszöge
Éppen az ágyamon feküdtem Lizával, a kutyámmal, amikor Faith hívott.
-Szia!
-Szia Naomi. Mit csinálsz ma?
-Semmit miért?
-Mert már csak pár nap van suliig és használjuk ki, ezért a fiúkkal elmegyünk valahova.
-Oké. Benne vagyok!
-Oké, akkor 1re ott leszünk szia!
-Szia.
Letettem a telefont és elkezdtem ruhát keresni, amit feltudnék venni egy ilyen meleg napon.
-Nem. Ez sem jó. Á ez se.
Nagy nehezen kiválasztottam, hogy mit veszek fel. Elszaladtam fürdeni, utána pedig felöltöztem. A hajamat pedig összefogtam egy gumival és kerestem egy táskát. Beleraktam a pénztárcám és a telefonomat, meg egy napszemüveget.
-Szia Liza, jó legyél!-mondtam, mire egy vakkantás volt a válasz.
Lementem a földszintre.
-Ariel, anyáék?
-Nem tudom.-mondta miközben a TV-t nézte.
-Ja jó. Anya! Anya!-kezdtem el ordibálni.
-Itt vagyok!-jött ki a fürdőből egy nagy kosárral a kezében.
-Elmehetek ma a lányokkal valahova.
-Igen, ha ezeket kiteregetted!-nyomta a kezembe anya kosarat.
-Á, oké.
Kiteregettem a ruhákat. Visszavittem a házba a kosarat.
-Na megyek, majd jövök!
-Oké szia, vigyázz magadra!
-Oké, vigyázok!-mentem ki a házból. Pár perc múlva jött is a kocsi.
-Sziasztok!-szálltam be a kocsiba.
-Naomi!-ölelt meg Zayn.
-Szia!-pusziltam meg.
-Mehetünk?-kérdezte Louis.
-Igen.
Elindultunk Melodyék házához.
Eközben Melodyék/Jessi szemszöge/
-Oké. Benne vagyok!

-Akkor 1re ott vagyunk értetek!

-Oké szia!-tettem le a telefont.
-Meeeelody!
-Itt vagyok melletted!-mondta Melody.
-Ja bocsi.
-Mindegy. Kivel beszéltél?
-Faithtel. Azt mondta, hogy mindjárt suli ezért elmegyünk ma valahova a fiúkkal.
-Oké. És mikorra jönnek?
-1re.
-Oké, akkor elmegyek készülődni!-mondta és felszaladt a szobájába.
Közben én is felmentem. Elszaladtam lezuhanyozni, aztán felöltöztem, és átmentem Nickhez.
-Jessi, hát te?-nyitott ajtót Nick.
-Hát én azt szeretném megkérdezni, hogy lenne-e kedved eljönni velem meg a többikkel elmenni valahova.
-Persze. Mikor megyünk?
-Majd 1re gyere át!
-Oké. Szia!-csókolt meg.
-Szia!
Visszamentem a házba. Leültem a kanapéra és elkezdtem TV-t nézni.
Melody szemszöge
-Na mit vegyek fel?-álltam a szekrényem előtt.-Ezt? Nem. Meg van!
Előkerestem a ruhákat utána pedig elmentem lezuhanyozni. Egy csíkos pólót vettem fel hozzá egy piros rövid kantáros gatyát meg egy fekete dzsekit.
-Úristen Jess, gyors voltál!-mentem le a nappaliba.
-Ugye? Na hány óra?
-12.59.
-Pontos vagy, kivételesen!-nevetett Jess.
-Hé!
Csöngettek.
-Nyitom!-rohant oda az ajtóhoz Jessi.
-Szia Jessi itt vagyok!-puszilta meg Nick Jessit.
-Oké! Melody mehetünk?
-Mindjárt.-mondtam és bekötöttem a bakancsaimat.
-Húh. Jól nézel ki!-mondta Jessi.
-Köszi, de menjünk itt a kocsi.
-Oké.
Jessiék előre mentem én pedig bezártam az ajtót és én is utánuk mentem.
-Sziasztok!-szálltam be a kocsiba.
-Szia! Wow nagyon jól nézel ki!-puszilt meg Liam.
-Köszi.
-Melody. -nézett rá, Louis.
-Igen?
-Te csíkosat vettél fel?!-akadt ki Loius.
-Igen, bocsi.
-De hát az az én színem!
-Jaj Louis hagyd már!-nézett rá Cassie. -Inkább menjünk el valahova kajálni.
-Oké. De Melody, ilyet többet ne!
-Igenis, értettem!-nevetettem.
Bementünk a városba. Louis leparkolt és onnan gyalog folytattuk az utunkat.
-És mit szeretnél enni?-kérdezte Louis Cassiet.
-Nem tudom. Srácok, hova menjünk?
-McDonald's-ba!-vágta rá Naomi.
-Oké, akkor menjünk oda.-egyeztünk bele.
Bementünk a McDonald's-ba. Rendeltünk kaját, aztán leültünk és megettük.
-Oké, és most mit csináljunk?-kérdezte Faith.
-Menjünk el sétálni!-mondta Niall.
-Oké, akkor menjünk.
Elindultunk. Elmentünk az egyik parkba. Leültünk a tó mellé és néztük a vizet, ám egyszer Louisnak eszébe jutott valami.
-Háhá!-mondta és elkezdett minket lefröcskölni vízzel.
-Hé!-sikítoztunk a lányokkal. A fiúk is csatlakoztak hozzájuk.
Mi is elkezdtük őt fröcskölni. Louis a tószélén állt, de rosszul lépett ezért beleesett a vízbe.
-Úristen jól vagy?-kérdeztük tőle aggódva.
-Persze!-mászott ki a vízből.
-Hahaha!-a fiúk csak nevettek.
-Mi olyan vicces?-kérdeztük tőlük.
-Mert már nem ez az első eset ma, hogy bénázik!-mondta Liam.
-Igen, indulás előtt ott hagytak hotelbe és rám zárták az ajtót, fel se tűnt nekik. Aztán jöttem kifelé és kiestem az ajtón.
Elkezdtünk nevetni.
-Szegény!-ölelte meg Cassie, de gyorsan el is engedte.-Fúj, vizes vagy!
-Tudom!-mondta és megpróbálta kicsavarni a ruhájából a vizet.
Mivel Louis vizes volt, úgy döntöttünk lefekszünk a fűre napozni, addig pedig hagyj száradjon Louis.
Naomi szemszöge
-Zayn visszamegyünk a McDonald'sba?
-Miért?
-Mert el kell mennem a mosdóba.
-Ja, oké menjünk.
-Köszi!
-Srácok mindjárt jövünk!-álltunk fel a földről.
-Hova mentek?-kérdezte Faith.
-Naominak WC-re kell mennie. Szóval visszamegyünk a McDonald'sba.
-Ja. És hol találkozzunk majd?
-Ott abba a finom fagyizóba?-kérdeztem.
-Oké, akkor ott. Sziasztok!-köszöntek el a többiek.
-Sziasztok.
Elkezdtünk futni a McDonald'shoz.
-Naomi, ugye tudod hol van?-kérdezte Zayn.
-Persze. Vagyis azt hiszem. A következő utcába!-mondta Naomi.
-Oké, csak legyen igazad.
Odaértünk és tényleg ott volt a McDonald's.
-Nem tudok elmenni addig ameddig nem veszünk valamit. Vegyünk egy kis sült krumplit amit megeszünk közösen, oké?-kérdeztem Zayntől.
-Oké.
Bementünk. Zayn megvette a sült krumplit addig én elszaladtam a mosdóba.
-Na itt vagyok!-ültem le mellé.
-Oké. Mikor is találkozunk?
-Nem tudom! Elfelejtettem szólni hogy mennyi idő múlva. Na felhívom Faithet. -mondtam és elő vettem a telefonomat.
-Szia!
-Szia Naomi, mi a baj?-vette fel Faith a telefont.
-Elfelejtettem szólni, hogy 10 perc múlva találkozzunk ott!
-Ja jó, de mi már mindjárt ott vagyunk, gyertek majd utánunk oké?
-Oké. Szia.
-Na mi az?-kérdezte Zayn.
-Azt mondta, hogy ők már mindjárt ott vannak mi meg majd menjünk utánuk.
-Ja oké.
Megettük a sült krumplit és elindultunk kézen fogva a cukrászda felé.
Eközben a többiek/Casssie szemszöge/
Odaértünk a cukrászdához.
-Louis. Csinálunk egy képet?
-Persze!-állt mellém.
Elővettem a telefonom és megcsináltam a képet.
-Na milyen?-kérdezte Louis.
-Hát olyan Louisos!-nevettem.-Nézd.
-Hát igen én már csak ilyen vagyok!-nevetett ő is.
-Ti mit kértek?-kérdezte Harry.
-Én azt a csokis rizst, sárgadinnyét meg hupikék törpikéset!-vágtam rá.
-Oké. És te Louis?
Louis is elmondta, hogy mit kér.
-Tessék!-adta oda Harry a fagyinkat.
-Köszi.
Leültünk a többiekhez az asztalhoz.
-Naomiék?-kérdezte Melody.
-Nem tudom még nem értek ide.
-Ja.
-Na megjöttem én is!-ült le hozzánk Harry.
Ettük a fagyijainkat, közben pedig beszélgettünk és nevettünk.
Eközben Naomiék/Zayn szemszöge/
-Naomi, biztos jó fele megyünk?-kérdeztem tőle.
-Igen biztos!
-Ne hívjuk fel valakit?
-Nem kell!
-Naomi!-fogtam meg a kezét.
-Igen?
-Eltévedtünk?
-Igen.
-Nyugi én tudom merre kell menni!
-Biztos?-kérdezte tőlem.
-Azt hiszem. Na gyere menjünk erre!
-Oké.
Nagy nehezen aztán megtaláltuk a cukrászdát.
Eközben a többiek/Cassie szemszöge/
-Louis. Nem kérem megeszed?-kérdeztem Louist.
-Persze!-vágta rá Loui.
-Nem kéne már jönniük?-kérdezte Faith.
-De.-vágta rá Jessi.
-Hé azok ott nem ők!-kérdezte Harry.
-De!
-Látjátok milyen profi vagyok?-kérdezte Harry.
-Igen, te az vagy!-puszilta meg őt Faith.
-Sziasztok!-ültek le közénk.
-Naomi, Zayn végre. Hát ti merre voltatok?
-Naomi eltévedt!-nevetett Zayn.
-Haha. Naomi, nem is te lennél.
-Hát igen!-mondta Naomi.
-Pedig itt laksz!-mondta Melody.
-Tudom, de ehhez tehetség kell!-mondta Naomi.
Megint elkezdtünk nevetni.
Vettek ők is fagyit aztán visszasétáltunk a kocsihoz. Beszálltunk és elindultunk haza.
-Tök jó nap volt!-mondta Melody.
-Igen, de aztán megint suli. Nem akarom!-mondta Faith.
-Szerintem senki se akarja!-mondta Jessi.
-Hát igen.
Hazavittük a többieket. Utoljára pedig én maradtam.
-Elkísérlek az ajtóig oké?-kérdezte Louis.
-Oké!
Odaértünk az ajtóhoz.
-Na szia Cassie!-puszilt meg Louis.
-Szia Louis!
-Köszönöm a fagyidat!
-Nincs mit, na megyek, de vigyázz magadra!-öleltem meg.
-Nyugi vigyázok!-mondta Louis és visszament a kocsihoz. Még egyszer integettünk egymásnak, aztán elindultak én pedig bementem a házba. Gyorsan lezuhanyoztam aztán elmentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése