2013. április 30., kedd

I. évad 43. fejezet

43. fejezet


Melody szülinapja
2011.augusztus.20.
Jessi szemszöge
Reggel a telefonom kellett. Liam hívott.
-Szia.-köszöntem bele álmosan.
-Szia!-mondta Liam. -Akkor tudod mit kell csinálnod?
-Igen, úgy teszek, mintha elfelejtettem volna a szülinapját aztán mondom neki, hogy menjünk már el valahova, mert unatkozok aztán elviszem a megbeszélt helyre és akkor MEGLEPETÉS és előugrotok.
-Igen. De ne rontsd el.
-Jaj, nyugi nem fogom!
-Oké. Amúgy Jessi?
-Hmm?
-Nem volt furcsa, hogy amikor az uszodában voltunk nem voltak rajongók, de a tengerparton ott volt velünk Nick is és akkor voltak rajongók?
-Nem. Arra jártak vagy nem tudom.
-Mikor fogsz vele beszélni?
-Nyugi Liam majd fogok de megyek szia.
-Oké. Szia. De ne felejtsd el 14.20kor a megbeszélt helyen!
-Tudom tudom nyugalom.
-Szia!
-Szia.-nyomtam ki a telefont.-Á ilyen ébresztést többet soha!-dőltem vissza az ágyra.
Melody szemszöge
Reggel boldogan ébredtem fel.
-Ez az ma van a szülinapom! Remélem anya valami finomat csinált.
Kikeltem az ágyból és benéztem Jessi szobájába. Ő még aludt ezért nélküle mentem le a konyhába.
-Szia anya!-ültem le az asztalhoz.-Mi lesz a kaja?
-Palacsinta az én kis szülinapos lányomnak! Tessék.-rakta le elém a palacsintát.-Boldog Szülinapot!
-Köszönöm!-öleltem meg.
-Mindjárt jövök-mondta anya és kiment a konyhából.
Elkezdtem enni a palacsintát.
-Boldog Születésnapot!-állt az ajtóban anya és apa egy nagy csomaggal a kezükben.
-Köszönöm!-vettem el tőlük az ajándékot. Gyorsan kinyitottam. Volt benne 2 póló 3 körömlakk és egy könyv is.
-Nagyon szépen köszönöm!-öleltem meg őket.
-Szívesen.
Megettem a palacsintát és felmentem a szobámba. Felpróbáltam a pólókat és az egyik körömlakkal kifestettem a körmömet és elkezdtem olvasni a könyvet amit kaptam.
Kb. 13.15 fele hallottam, hogy valaki kopogtat az ajtómon.
-Gyere.-tettem le a könyvet az ágyamra.
-Szia Melody. -jött be a szobámba Jessi.
-Szia.
-Mit csinálsz ma?
-Semmit miért?
-Nincs kedve eljönni velem valahova? Úgy unatkozok itthon.
-De mehetünk.
-Remek. 30 perc múlva legyél kész mert indulunk!-szaladt ki a szobámból.
-30perc?!-akadtam ki.
45 perc múlva
-Meeeeeeelody!-kiabált Jessi.
-Nyugi, nyugi megyek már!-rohantam le a lépcsőn.
-Na végre. Amúgy tetszik a ruhád. Indulhatunk?
-Köszi. Igen, de hova megyünk, hogy ennyire sietünk?-néztem rá kérdően.
-Valahova, de gyere.-húzott ki az ajtón.
-Oké, megyek!
Futólépésben ment előttem Jessi, én pedig ahogy tudtam szedtem a lábaimat és követtem őt.
-Nem lassíthatnánk?-kiabáltam utána.
-Na jó.-nézett rá az órájára.
-Hova sietünk?
-Valahova, meglepetés.
-Na mond már el!
-Majd meglátod!
-Áh.
Továbbmentünk, és odaértünk egy épülethez.
-Ez mi?-néztem az épületet, aminek a tetejére fel volt írva, hogy HS Sport.
-Hm egy épület.-nézett rám.-Na de menjünk be.
Bementünk a házba. Kihalt volt egy ember se volt benne.
-Jessi hova hoztál?-néztem rá kérdően.
-MEGLEPETÉÉÉS!-ugrottak elő az emberek különféle helyekről.
-Úristen!-lepődtem meg.
-Boldog Szülinapot!-csókolt meg Liam, és egy szál rózsát adott.
-Liam! Köszönöm!-öleltem meg.
-Gyönyörű vagy!
-Nem is!
-De az vagy!-adott egy puszit.
-Boldog Szülinapot!-ölelt meg Jessi.
-Köszönöm. Úristen erre nem számítottam, hogy terveztek, nekem egy bulit! Nagyon köszönöm.
-Ugyan, nincs mit!
Odajöttek hozzám a többiek is Boldog Szülinapot kívánni és ajándékokat is kaptam.
-Együnk tortát!!-kiabált Naomi.
-Oké!-körülültünk egy asztalt.
-Úristen! Cseresznyefa virágos torta!-lepődtem meg.
-Nem tetszik?-kérdezte aggódva Faith.
-DE! IMÁÁDOM!-mondtam boldogan.
-Húh akkor jó!
-Amúgy kinek az ötlete volt?
-Az én ötletem volt…-mondta Jessi.
-Köszönöm!-öleltem meg.
-Nincs mit, de együnk!
Percek alatt el is fogyasztottuk az egész tortát.
-Mit csináljunk?-kérdezte tőlem Liam.
-Bowlingozzunk, még úgyse játszottam.
-Nem bowlingoztál még?!-akadtak ki a többiek.
-Ö… Nem.
-Akkor itt az ideje, hogy végre játssz!-mondta Liam.
-Oké…
12-en voltunk és úgy játszottunk, hogy az egyik pályához mentünk mi, Liam, Jessi, Nick és én. Mellettünk Naomi, Zayn, Niall és Cindy volt. Mellettük pedig Louis, Cassie, Harry és Faith volt.
-És hogy kell fognom ezt az izét?-kérdeztem Liamtől.
-Itt van ez a három lyuk és ezekbe beleteszed az ujjadat érted?
-Ja igen. És most?
-Csak gurítod. De ne dobd!
-Oké.
Elgurítottam a golyót, de sajnos a felénél kiment a pályáról.
-Nem baj majd belejössz!-ölelt meg Liam.
Liam próbált megtanítani bowlingozni, de nem nagyon ment.
-Játszunk meccset!-mondta Louis.
-Oké.
Összeálltunk 2-esével. És elkezdődött a játék.
-Gyerünk Cassie!-szurkolt Louis Cassienek.
Cassie elgurította a golyót, de sajnos 2 bábú állva maradt.
-Várj segítek!-mondta Louis és bemászott a pályára.
-Héé! Ha neked ér akkor nekem is!-mászott be a másik pályára Harry.
-Tudjátok mit?! Én ide leülök és megvárom még kimásztok…-mondta Liam és leült a pályára.
-Ezt muszáj lefényképeznünk!-nevettünk a többiekkel. Elővettem a telefon és rögtön le is fotóztam őket.
-Juhú ledöntöttem! Maximális pontunk van!-örült Louis.
-Haha nekünk is!-mondta Harry.
-Na végre jöhetek?-kérdezte Liam.
-Igen.
-Figyeljétek a mestert!
-Na kíváncsi vagyok hányat döntesz le...-nevetett Louis.
Liam elgurította a golyót, majd az összes bábú ledölt.
-Éljen!-öleltem meg.
-Ennyi!-mondta Liam.
-De ez hogy lehet?! Csalás!-akadt ki Louis.
-Ez van.-mondta Niall. -De most én jövök!
-Gyerünk Niall!-drukkolt neki Cindy.
Niallnek sajnos az egyik bábúja állva maradt.
-Nem baj, ügyes vagy!-ölelte meg Cindy.
Aztán Nick következett. Neki is az összes bábúja ledőlt.
-Ez az!-ugrott Jessi Nick nyakába.
-Háh ez még nem jelent semmit!-mondta Louis. -Na figyeljetek most én jövök!-elgurította Louis is a golyót és ő is tarolt mindent.
Utána Zayn következett, tarolt. Majd Harry jött, és ő neki is ledőlt az összes bábúja.
-Vége!-mondta Naomi.
-Faith, mi lettünk az elsők!-ölelte meg Harry Faithet.
-Juhúú!
A másodikok Naomi és Zayn lett. Liammel mi lettünk a harmadikok. Louis és Cassie a 4.-ek, Nick és Jessi az 5.-ek és Niall meg Cindy a hatodikok.
-Jó játék volt!-mondta Zayn.
-Igen!-helyeselt Naomi.
-CSALÁS!-mondta Louis.
-Miért?-kérdezte Harry.
-Mert mi csak 4.ek lettünk! És Liamék lettek a 3.-ok!
-Hát haver ez van!-mondta Liam Louis.
-Visszavágót játszunk biliárdba!
-Oké.
Leültünk a kanapékra Liam és Louis, pedig odaálltak a biliárd asztal mellé.
-Kezdjél.-mondta Liam.
-Oké.-Louis megfogta az ütőt. -Na figyeld a profit!
Gurított egyet és az egyik csíkos ment be a lyukba.
-Háh az én színem!
Folytatódott a meccs. Liam állt győzelemre, de begurította a fekete golyót.
-Ez az győztem!-ugrott egyet örömében Louis!
-Grat!-pacsizott össze Liam és Louis.
Visszamentünk még egy kicsit bowlingozni, de nem győzelemért játszottunk, csak úgy gurítgattunk.
-Van még egy meglepetésem!-mondta Liam.
-Mi?-néztem rá kérdően.
-Lefoglaltam egy egész mozitermet és arra gondoltam, hogy megnézhetnénk a Bosszúállókat.
-Az jó!-mondta Faith. -Vasember!!
-Nekem is ő a kedvencem!-mondta Jessi.
-De jó!
-Nekem Hulk!-mondta Naomi.
-Nekem a Fekete Özvegy!-Cassie.
-Én még nem láttam.-mondtam.
-Akkor muszáj ezt megnéznünk! Oké?-kérdezte Liam.
-Igen.
-Oké, akkor indulás!
Beültünk a kis buszba és elmentünk a moziba.
-Jó napot! A 3-as termet lefoglaltam mára. És a bosszúállókat szeretnénk megnézni.
-Liam Payne névre ugye?-nézett rám a nő.
-Igen.
-Rendben. Ott tudtok venni rágcsát meg innivalót a filmhez. És tessék ezt majd add oda a jegykezelőnek.
-Oké, köszönöm!
-Na mi van nem ismert meg?-kérdeztem tőle.
-Nem.-válaszolta szomorúan Liam.
-Haha szegény!-öleltem meg.
Bevásároltunk a filmre popcornokat meg üdítőket és odamentünk a jegykezelőhöz.
-Jó napot! Liam Payne névre lefoglaltam a 3. termet.
-Igen. Gyertek. Bosszúállók ugye?
-Igen.
-Rendben. Üljetek le oda ahova akartok 5 perc múlva kezdjük vetíteni. Jó?
-Oké, köszönjük.
Beültünk a 2 utolsó sorba és vártuk a filmet.
-Tetszik?-kérdezte tőlem Liam.
-Áh. Imádom!
-Na és neked ki a kedvenced?
-Loki!
-Haha.-mondta és tovább nézte a filmet.
Pár óra múlva
-Na milyen volt?-kérdezte Faith.
-Imádtam.
-És ki volt a kedvenced?-kérdezte Jessi.
-Szerintem Loki volt a kedvence!-mondta Naomi.
-Igen, igazad van ő a kedvencem!!
-Haha, ismerlek!
-Éhesek vagytok?-kérdezte Harry.
-Húh nem, tele vagyunk köszi.-választotuk.
-Jó akkor szerintem mehetünk. Nem?
-De!
Kimentünk a kocsihoz és beszálltunk. Hazavittünk mindenkit utoljára maradtunk mi Jessivel meg Nickkel.
-Na sziasztok.-szálltak ki Jessiék.
-Sziasztok!
-Tetszett a mai nap?-kérdezte.
-Az nem kérdés imádtam!
-Akkor jó!-ölelt meg.
-Na de megyek szia jó éjt!-pusziltam meg.
-Köszi, neked is majd még találkozunk!
-Igen!
Kiszálltam és bementem a házba.
Jessi szemszöge
-Liam!-néztem be az ablakon.
-Wow. Szia Jessi mit szeretnél?
-Ma itt volt velünk Nick, mégse voltak rajongók.
-Igen, és?
-Látod, nem is miatta szoktak jönni a rajongók. Csak véletlenül arra jártak!
-Ahogy gondolod. De én a helyedben elbeszélgetnék vele…
-Jaaj! Na szia.
-Szia.
Liam elment én meg felmentem Melodyhoz.
-Szia. Na, hogy tetszett a szülinapod?
-Húh nagyon jó volt imádtam!
-Akkor jó! Nézd!-mutattam ki az ablakon.-Kezdődik a tűzijáték!
Gyorsan lekapcsoltam a villanyt és odaálltunk nézni az ablakból a tűzijátékot. Tűzijáték után elmentünk fürdeni és lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése