2012. szeptember 19., szerda

I. évad 37. fejezet

Sziasztok! :D Bocsi, hogy csak most rakom ki az új részt, de nem volt jó a gépem egy csomó mindent kellett tanulnom!! De most végre itt az új rész! :P Jó olvasást hozzá! :3
---------------------------------------------------------------------------------------------------

37.fejezet

A randi és a balul elsült ebéd


Jessi szemszöge
Reggel felkeltem elkezdtem készülődni a randira.
-Melody!!-rohantam be hozzá.
-Mi az?-kelt fel álmosan.
-Szerinted így hogy nézek ki?

-Jól, de nem délután mész?
-De igen, csak szerettem volna előbb elkészülni!
-De hát addig még úgyis átfogsz öltözni egy párszor!
-Nem!
-Kíváncsi leszek…
-Haha!-mondtam és ott hagytam.

Ebéd után
-Na oké kész vagyok!-mentem ki a fürdőből.
-Mondtam, hogy átöltözöl…
-Jó, igen! Baj?
-Nekem nem! Na de érezd jól magad!-ölelt meg Melody.
-Köszi! Szia.
Elköszöntem anyáéktól is és kimentem a házból.
-Szia Jessi!
-Nick, szia!
-Jól nézel ki!-ölelt meg.
-Köszi!
-Mehetünk?
-Igen!
Kézen fogva elindultunk a mozi felé.
-Mit nézzünk meg?-kérdezte Nick.
-Hmm… Nézzük meg a Harry Pottert!
-Oké! Jó napot 2 jegyet kérünk a Harry Potterre!
Megvettük a jegyeket és vettünk popcornt meg colát. Bementünk a terembe és elfoglaltuk a helyünket. Elkezdtem enni a popcornt és magamra borítottam a felét.
-Haha ügyes vagy!-mondta Nick.
-Haha köszi.
Nick megfogta a popcornomat ameddig lesöpörtem magamról a kiszóródott popcornt.
-Kaphatsz az enyémből is!-mondta Nick.
-Köszi!
Elkezdődött a film.
-Pszt Nick kérhetek a popcornodból?
-Persze tessék. De ezt ki ne szórd!-nevetett.
-Oké!-nevettem én is.
A film felén már el is fogyott a popcorn. A filmbe hirtelen előugrott egy kígyó a semmiből.
-Áááááááá!-sikított az egész mozi. Ekkor átölelt Nick.
-Ne félj!
Utána az egész filmet úgy néztük meg, hogy közben Nick karjaiban voltam.

Eközben Faith
Unatkoztam, ezért felhívtam a lányokat, hogy menjünk el valahova.
-Oké és mikor hol találkozzunk?-kérdezte Naomi.
-2kor a suli előtt?
-Oké! Szia.
-Szia!
Gyorsan elkészültem. Magamhoz vettem a táskámat és elindultam a sulihoz.
-Szia!-köszönt Cassie.
-Szia! Többiek?
-Nem tudom.
Leültünk az egyik padra. Pár perc múlva megjött Naomi is.
-Sziasztok!
-Szia!
És közben Melody is megérkezett.
-Szia! Jessi?-kérdezte Naomi.
-Randizik!-mondta.
-Ja értem!
-Na és hova menjünk?-kérdezte Cassie.
-Nem tudom. Sétáljunk!-mondtam.
-Oké!
Elindultunk a város felé. Megszólalt a telefonom.
-Halló?
-Szia Faith, Harry vagyok! Csak azt akartam kérdezni, hogy nem akarsz eljönni velem valahova?
-Hát… Most a lányokkal vagyok.
-Ja értem. És mit szólnál ha elmennénk akkor mi, fiúk és ti lányok?
-Oké! Benne vagyunk!
-Mozi előtt 20perc múlva tali?
-Oké. Szia!
-Szia!
-Mibe vagyunk benne?-kérdezte Naomi.
-Abba, hogy a fiúkkal a mozi előtt 20perc múlva találkozunk.
-Ja oké! Akkor menjünk ne késsünk!
-Oké!
Mozinál
-Hol vannak már?-kérdezte unottan Naomi.
-Nem tudom.-válaszoltam.
-Sziasztok! Bocsi a késésért csak nem találtuk hol van a kulcs és nem tudtuk bezárni az ajtót!-jöttek oda.
-Haha! Gratulálok!-öleltem át Harryt.
-Szia Zayn!-ölelték át egymást Naomival. -És hol volt a kulcs?
-Nálam…-mondta Louis.
-Gondoltam…-puszilta meg Cassie.
-Szia Liam!
-Melody, szia!-ölelték meg egymást.
-És most hova menjünk?-kérdeztem.
-Valamilyen kis cukrászdába?-kérdezte Liam. -Csak mert éhen halok.
-Oké!
Elindultunk a cukrászda felé. Bementünk és leültünk az egyik asztalhoz.
-Harry azok a lányok ott nagyon néznek minket!-súgtam Harrynek.
-Nyugi, csak nem fognak felismerni!
-Remélem… De vedd fel a kapucnidat!
-Oké…-mondta nevetve.
-Sziasztok!-jött oda az egyik pincér.-Mit hozhatok?
-Helló! Én egy…-kezdte el mondani Harry.
-Úristen Harry Styles! És a többiek!-lepődött meg a pincérnő.-Itt van a One Direction!-kiáltotta el magát.
-One Direction hol??-fordultak felénk vagy 20-an.
-Emberek futás!!!-kiáltotta Liam.
Magunkhoz vettünk a cuccainkat és elkezdtünk futni az ajtó felé, az emberek meg utánunk.
-Most merre?-kérdezte Naomi.
-Erre!-mutatott balra Harry.
-Nézzétek oda abba a boltba vagy mibe gyorsan menjünk be!-mondta Louis.
-Oké!
Befutottunk. Gyorsan leguggoltunk, hogy a rajongók észre ne vegyenek.
-Elmentek?-kérdezte Naomi.
-Igen!-nézett ki az ablakon Zayn.
-Húh megúsztuk!-mondta Louis.
-Igen!
-Öm… Jó napot tudok segíteni?-hallottunk egy férfi hangot.
-Jó napot!-fordultunk felé.-Mi csak… mi csak…
-Szeretnénk vásárolni!-mondta Harry.
-Igen! Igen méghozzá ezt a… ezt a vázát igen!-fogta meg Liam.
-Rendben.-kifizettük a vázát és gyorsan kimentünk a boltból.
-És most mit csináljunk?-kérdezte Naomi.
-Hát van egy vázánk, de én még mindig éhen halok!-mondta Liam.
-Mi is!
-Hol együnk?-kérdeztem.
-Nem tudom… Menjünk fel hozzánk!-mondta Harry. -Majd összedobunk valamit a srácokkal!
-Oké.
Ahogy elindultunk a hotel felé, újabb kis rajongó csapat kezdett el minket kergetni. Meg se álltunk a hotelig.
-Basszus mi van ma?-kérdezte Harry miközben bezárta az ajtót.
-Szünet. Mindenki kimozdul otthonról.-mondtam.
-De, hogy mindenki pont oda ahova mi megyünk…
-De srácok nézzétek a jó oldalát… Van egy vázánk!-mondta Louis.
-Igaz…-nevettünk.
-Mit főzzünk?-kérdezte Liam.
-Valami japánosat!-mondta Melody.
-Én szeretem!-vágta rá Naomi.
-Legyen akkor csirke!-mondta Zayn.
-De én most spagettit szeretnék enni!-nyafogott Naomi.
-Jó akkor legyen az.-egyezett bele Zayn.-Ti benne vagytok?
-Igen!
-Oké, akkor fogjunk hozzá.
Összeszedtük a hozzávalókat és neki láttunk a főzésnek.
-Hány percig is kell főnie a tésztának?-kérdezte Harry.
-Nem tudom. Olyan 5-10percig!-mondtam.
-Oké.
-Nincs itthon darált hús!-mondta Louis.
-Akkor ez mi?-kérdezte Cassie.
-Ja bocsi, mégis van!
Louis és Cassie elkezdték megsütni a húst.
-Jó lesz így már?-kérdezte Cassie.
-Szerintem még egy kicsit sülnie kell!-ment oda hozzájuk Melody.
-Oké.
-Nem lesz ez így már jó?-jött oda hozzámNaomi.
-Még csak most raktam bele kb. 3perce a tésztá!
-De szerintem jó lesz ez így!
-Tudod, mit kérdezzük meg a többieket!
-Oké.
Odahívtuk a többieket is és elkezdtünk vitatkozni, hogy jó lesz-e így a tészta, vagy nem.
-Mi ez a szag?-kérdezte Louis.
-Milyen szag?
-Ti nem érzitek?
-Basszus a hús!-mondta ijedten Melody.
Gyorsan megfordultunk. Liam még pont időben levette a tűzhelyről a húst.
-Húh oké megúszta!-mondta boldogan Liam.
-Oké!
Közben Harryvel levettük a tésztát is a tűzről.
-Már csak a szósz van!-mondta Liam.
-Igen! Hagyj csináljam én lécci!-erőszakoskodott Naomi.
-Oké…
Elővette a befőttesüveget és elkezdte kiönteni egy tálba a szószt.
-Óvatosan Naomi!-mondtuk félve.
-Mi?-kérdezte, de közben kicsúszott a kezéből az üveg és összetört.
-NAOMI!-mondtuk egyszerre.
-Haha. Bocsi!
-Nem baj… A hús amúgy is odaégett egy kicsit…-mondta Liam.
-Nem is te lennél!-csókolta meg Zayn.
-Haha köszi!
Kidobtuk a húst és a tésztát és feltakarítottuk a kiömlött szószt.
-Akkor most mit együnk?-kérdezte Louis.
-Szerintem maradjunk a pizzánál!-mondta Zayn.
-Oké!
Felhívtuk az egyik pizzériát és rendeltünk 3 darab pizzát. 30Perc múlva ki is hozták.
-Hmm együnk!-mondtam.
-Oké!
Kinyitottuk az egyik pizzát és 5perc alatt fel is faltuk.
-Mit csináljunk?-kérdezte Harry.
-Nézzünk valami filmet!-mondta Cassie.
-Oké!
Előkerestünk egy DVD-t, majd elindítottuk. Lekuporodtunk mind a 8-an a tv elé. Mire vége lett a filmnek mind a 2pizza elfogyott.
-Jó kis film volt!-mondta Naomi.
-Igen! De tele vagyok!-mondta Cassie.
-Én is!-vágtuk rá mindannyian.
-Mikor mentek haza?-kérdezte Harry.
-Hát szerintem most!-néztünk össze a lányokkal.
-Oké! Akkor szia!-csókolt meg Harry.
-Szia! Majd valamikor beszélünk!
-Szia Louis!-ölelték meg egymást.
-Szia Cassie!-puszilta meg Louis.
-Szia Liam!
-Szia Melody!-csókolták meg egymást.
-Na szia Zayn!
-Szia Naomi!-ölelték meg egymást.
Gyors elköszönés után elindultunk hazafelé.

Eközben Jessi
-Jó kis film volt!-mentünk ki kézen fogva a moziból.
-Igen! De elején az alkotásod…-nevetett Nick.
-Jól van na!-bokszoltam vállon gyengéden.
-Aú! És most hova akarsz menni Jessi?-csókolt meg.
-Hmm mondjuk beülünk egy kávéra valahova?
-Oké!
Kézen fogva elsétáltunk a Starbucksba.
-Mit iszol?-kérdezte Nick.
-Egy vanília lattet!
-Oké. Hello! Két vanília lattét kérek!
Nick kifizette az italunkat és leültünk az egyik asztalhoz. Éppen beszélgettünk, amikor kinéztem az ablakon.
-De jó esik megint a hó!-mondtam boldogan.
-Igen!
Megittuk az italokat és kimentünk az ajtón.
-Jessi!-mondta Nick és megdobott egy hógolyóval.
-Te!-mondtam és visszadobtam.
Elkezdtünk hógolyózni. A járókelők csak csodálkozva néztek minket, de minket nem zavart.
-Na jó elég!-emelte fel megadóan a kezét.-Nyertél!
-Haha!-öleltem meg.-És mi a jutalmam?
-Hmm…-mondta és megcsókolt.
-Annyira szeretlek!-bújtam hozzá.
-Én is!
Még pár percig ott álltunk egymást ölelve, majd elindultunk haza.
-Köszönöm ezt a mai napot! Nagyon jó volt!-öleltem meg.
-Én is nagyon élveztem! De a moziba nagyon ügyes voltál!-nevetett.
-Jól van na! Most meddig fogsz ezzel jönni?
-Nem tudom…
-Jaj. Na de én megyek majd még találkozunk szia!-öleltem meg.
-Szia!-puszilt meg.
-Jessi drágám mit csinálsz?-halottunk magunk mögött egy hangot. Ijedten eltávolodtunk egymástól.
-Apa. Szia! Semmit.
-Aha azt látom…
Kínos csönd lett.
-Öm… Akkor én mennék is! Viszlát Mr. Watson és szia Jessi!
-Szia Nick!
-Szia.-köszönt el apa is.
Gyorsan felmentem még mielőtt apa tudott volna bármit is kérdezni.
-Melody! Szia!-futottam be a szobába.
-Szia.
-Á! Annyira jó napom volt!
-Nekem is!-vágta rá boldogan.
Elmeséltük egymásnak az élményeinket.
-Haha! Amúgy mit csináltál?-kérdeztem Melodyt.
-Tanulni próbáltam! Hétfőn vagyis holnap suli!
-Á! Basszus tényleg!-mondtam és átrohantam a szobámba. A tanulásra annyira nem tudtam koncentrálni mert egész végig Nick járt a fejemben…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése