2012. augusztus 23., csütörtök

I. évad 34. fejezet

34. fejezet


Karácsony

Este /Naomi szemszöge/
-Na én kész vagyok!-mentem le az emeletről, és lehoztam magammal Lizát.
-Én is mindjárt!-mondta anya és letette az utolsó tányért az asztalra.
-Amúgy elfogunk férni?-kérdeztem.
-Persze!
-Hát jó te tudod… Amúgy a többiek?
-Elmentek sétálni.
-Ja jó!
-Megjöttünk!-léptek be az ajtón.
-Sziasztok!-mondtuk anyával.
-Juj kutya!-szaladtak oda Arielék Lizához.
Ameddig a gyerekek kutyáztak mi kiraktuk az ajándékokat a fa alá.
-Gyerekek gyertek be!-mondtam.
Befutottak a nappaliba.
-De szép!-mondták.-Juj és vannak ajándékok!
Segítettem nekik elolvasni, hogy melyik kié. Ajándékosztogatás után csöngettek.
-Juuuj! Megjött Zayn!-futottam oda az ajtóhoz.
-Ó! Jó estét, és szia Brendon!
-Szia Naomi!-köszöntek.
-Jöjjenek be!
-Szia Nelly!-mondta anya.
-Szia! Hoztunk egy tál süteményt.
-Köszönjük! De akkor gyertek be az étkezőbe!
Bementünk és leültünk az asztalhoz.
-Anya tudnál pár percet várni?-súgtam oda anyának.-Zayn miatt!
-Hát… Jó!
-Köszi!
-A kajának még pár percig főnie kell! És amúgy hogy vagytok Nelly?
-Rendben. Köszi jól. Jaj képzeld tegnap munkába menet…
Én csak ültem unottan és az ajtót bámultam. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de anya mondta, hogy most már kész a kaja, de Zayn még mindig nem volt sehol!
*-Á! Mikor jön már?-gondoltam magamban.*
Gyorsan megvacsoráztunk.
-Naomi vezesd körbe Brendont a házban!
-Oké.
Unottan felálltam és megmutattam neki az egész házát.
-Szép házatok van!-mondta miközben bementünk a szobámba.
-Köszi. És most mit csináljunk?
-Nem tudom. De ezt neked hoztam! Boldog Karácsonyt!-vett elő egy kis dobozt.
-Köszönöm!-kinyitottam a dobozt és egy karkötő volt benne.-De szép! Köszönöm!
-Nincs mit.
Ekkor csöngettek. Odaszaladtam az ablakhoz.
-ZAYN!-mondtam és leszaladtam az ajtóhoz, de anya megelőzött.
-Jó estét Mrs. James. Naomi hol van?
-Zayn!-kerültem ki anyát és odafutottam.
Zayn meglepődött és amikor a nyakába ugrottam, majdnem elvesztette az egyensúlyát.
-Naomi elesek!-mondta és gyorsan letett a földre.
-Bocsi!
-Nem baj!-ölelt meg.-Csak legközelebb ne ilyen hirtelen gyere!-nevetett.
-Oké! Na de gyere be!
Anya közben visszament az étkezőbe. Mi is bementünk.
-Ő itt Zayn!
-Jó estét!-köszönt.
-Szia Zayn! Margaret vagyok! Örülök, hogy találkozhattunk!-ölelte meg anya.
-Én is.
-Jaj te vagy az én kis unokám barátja! Hát szia!-ölelte meg mama is.-Már sokat hallottam rólad!
-Csókolom. Remélem csak jót…-nevetett Zayn.
Utána még odajöttek a többiek is. Legutoljára apa köszöntötte Zaynt.
-Á! Szóval te vagy Zayn!-fogtak kezet.
-Igen.
-De tudod a garázsban van egy puskám és elég jó vadász vagyok…!-bökte oldalba apa Zaynt.
-Ö… Hát…-hebegte Zayn.
-APA!-néztem rá mérgesen.
-Jó bocsi csak mondtam…
-Na jó mi most felmentünk a szobámba!-fogtam meg Zayn kezét.
-Nem kérsz valamit enni?-kérdezte.
-Nem!-válaszoltam helyette, és felmentünk a szobámba.
-Hé ezt most miért mondtad? Pedig éhes vagyok!
-Bocsi csak nem akartam, hogy a szüleim hülye kérdéseid kelljen hallgatnod!
-Ja értem. Köszönöm!-ölelt meg.-De amúgy annyira nem is volt vészes, de apukád…
-Nyugi szeret viccelni!
-Ja jó!-nevetett.-Amúgy Brendonék, hogy hogy itt voltak?
-Anya hívta meg őket vacsorára.
-Ja értem.
-Mit csináljunk?-kérdeztem és leültem az ablakpárkányra.-Úristen esik a hó!
-Tényleg?-jött oda Zayn. -Wow tényleg!
-Gyere menjünk ki!
-Oké!
Felkaptuk a kabátunkat meg a cipőnket és kiszaladtunk az udvarra.
-De jól esik!-mondtam, ekkor Zayn megdobott egy hógolyóval.
-Á!-fordultam meg és én is elkezdtem őt dobálni.
Hógolyóztunk még egy kicsit, majd Zayn megölelt.
-Ezt neked hoztam!-adott át egy macit.-Boldog Karácsonyt!
-Á de édes! Köszi!-csókoltam meg.
-Szívesen!
-De gyere menjünk be!
Felmentünk a szobámba. Zayn leült az ágyamra én meg addig előkerestem az ajándékát.
-Boldog Karácsonyt!-adtam át az ajándékot.
-Köszönöm!-kinyitotta az ajándékot, ami egy szívecskés képkeret volt a képünkkel.-Ez de aranyos! És milyen jól nézek ki a képen!
-Khmmm! És én?
-Te meg egyszerűen csodálatosan!-csókolt meg.
-Öhm… Bocsi a zavarásért.-jött be a szobámba Brendon.-Csak Naomi, anyukád hív!
-Oké.
Lementünk a konyhába.
-Szia Nelly!-ölelték meg egymást anyával.
-Szia Naomi!-jött oda hozzám Mr. Parker.
-Viszlát!
-Szia!-mondtam Brendon.
-Szia!
-Köszönöm, hogy itt lehettünk!-mondta Nelly.
-Mi köszönjük, hogy eljöttetek! Sziasztok!
-Sziasztok!
Beszálltak a kocsiba és hazamentek.
-Na és Zayn mikor megy?-kérdezte apa.
-Bob hagyjad már őket! Gyertek kértek valamit enni?
-Igen!-vágtuk rá.

Eközben Cassie
-Mikor jön már?!-kérdeztem unottan, miközben az ablakomban ültem.
Ahogy ott ültem, valaki bejött a szobámba.
-Héj mit csinálsz?-kérdezte.
-Várom Louist.
-Ja. Amúgy anyukád hívott!
-Oké.
Lementünk a konyhába Codyval.
-Miért hívtál?
-Csak hogy mit kértek vacsorára?
-Hmm pizzát, de úgy ahogy múltkor csinálta apa!
-Az milyen is volt?-kérdezte anya.
-Mi van velem?-kérdezte apa.
-Hogy csinálj olyan pizzát, hogy pizzaszósz helyett bolognai szószt teszel rá!
-Ja oké! Mikorra?
-Hát…-néztünk össze Codyval. -Kezd el most!
-Oké.
Ameddig apa sütött felmentünk a szobámba.
-Á! szaladtam oda az ablakhoz.-Nézd esik!
-Tényleg!-mondta Cody. -Mindjárt jövök!-mondta és elszaladt.
Értelmetlenül álltam. Cody gyorsan visszaért.
-Te hol voltál?-kérdeztem.
-Kint!-mondta és megdobott egy hógolyóval.
-Hé!-söpörtem le magamról a havat.-Ezt most miért?
-Csak!-mondta nevetve.
-Ja… Jó! Irány az udvar!-nevettem.
Lefutottunk és kimentünk a hátsó ajtón. Elkezdtünk hógolyózni.
Louis szemszöge
*-Á! Mit fognak rólam gondolni? 19.00re volt megbeszélve erre én ideállítok 18:30ra! Most bekopogjak vagy ne?-gondolkoztam magamban.*
Végül is úgy döntöttem, hogy bekopogok és ha kérdeznék hogy hogy ilyen korán akkor majd ráfogom a fiúkra. Kopogtam egyszer. Senki sem jött. Kopogtam még egyszer.
-Hello Mrs. Blakeway. Sajnálom, hogy ilyen korán jöttem csak…
-Louis szia! Szólíts csak Tündének!
-Oké! Cassie?
-Szerintem Codyval van! De gyere be.
*-Cody ő meg ki?!*
-Cassie! Itt van Louis! Cassie itt vagy!-kiabált az anyukája.-Nem tudom hol van! De gyere ülj le!
Leültem. Köszöntem az apukájának is meg a keresztanyukájáénak.
Ahogy ott ültem kinéztem a konyhaablakon, ahol azt láttam, hogy Cassie éppen egy fiút próbál ,,megfürdetni” a hóban. Ideges lettem és féltékeny is. Felálltam és szépen lassan elindultam a hátsajtóajtó irányába.
-Khmm! Bocs, hogy megzavarlak titeket!-álltam meg az ajtóban.
-Louis!-futott oda hozzám Cassie.
-Szóval ő Louis!-állt fel a földről a fiú.-Szia Cody vagyok örülök, hogy találkoztunk!
-Aha én is.
-Gyertek be!-mondta Cassie.
-Várj Cassie kérdezhetek valamit? Négyszemközt!-néztem rá Codyra.
-Oké! Itt se vagyok!-ment be a házba.
-Ő meg ki csoda?-kérdeztem féltékenyen.
-Az unokatesóm!
-Az unokatesód?
-Haha! Mi van csak nem féltékeny voltál?-nevetett.
-Nem dehogyis! Na jó igen.-pirultam el.
-Haha! De gyere menjünk be! Apa szerintem már kész van a pizzával!
-Oké!
Bementünk a házba. Leültünk az asztalhoz. Pont időben, mivel akkor lett kész a kaja.
-És itt a pizza! Jó étvágyat!-mondta Mr. Blakeway.
-Köszönjük!
Megettük a pizzát.
-Louis csukd be a szemed!-mondta Cassie.
-Ö… Oké.-becsuktam.
Hallottam ahogy a székeket kitolták, felálltak és mászkáltak.
-Boldog Szülinapot! Boldog Szülinapot! Boldog Szülinapot Louis! Boldog Szülinapot!-énekeltek.
-Köszönöm!-nyitottam ki a szemem.
-Én sütöttem!-mondta büszkén Cassie.
-Köszi!-öleltem meg.
Anyukája felvágta a tortát és elkezdtünk enni.
-Hmm ez isteni lett!
-Köszi!
Mikor már a vége fele tartottunk a torta evésben hirtelen halottunk egy nagy csattanást és hirtelen elment az áram.
-Á!-sikított fel Cassie.
-Nyugi!-mondta Mr. Blakeway. -Maradjon mindenki a helyén mindjárt megcsinálom!

Eközben Melody
-Jessi mit csinálsz?-kérdeztem miközben átmentem hozzá.
-Á! Ez se jó! Ja szia Melody! Válogatok.
-Így? Már majdnem az összes ruhád a földön van!
-Tudom csak tökéletes ruhát akarok felvenni!
-Tökéleteset? Minek? Ó! Csak nem Nick miatt?
-Nem dehogyis miből gondolod?-kérdezte miközben hozzám vágott egy pólót.
-Áú!
-Bocsi.
-Hogy honnan gondolom? Izgulsz keresed a tökéletes ruhát.
-Csak szeretek jól ki nézni ennyi!
-Aha persze… Szóval akkor semmi köze Nickhez?
-Nem!-vágta rá.
-Oké… Amúgy ez a szoknya milyen?-kérdeztem.
-Á! Azt kerestem!-vette ki a kezemből.-Csak mit vegyek fel hozzá?
-Egy fekete pólót meg ezt?-kérdeztem.
-Oké köszi szeretlek!-ölelt meg.
-Nincs mit! De majd el is kell pakolnod!
-Tudom… Nem akarsz segíteni?
-Nem!-mondtam és kimentem a szobából.
Jessi szemszöge
-Kösz.-mondtam mérgesen.
Elkezdtem visszapakolni a ruhákat. 1 óra alatt végeztem is. Utána felöltöztem és meg csináltam a hajamat.
-Na milyen? Hogy nézek ki??-mentem át Melodyhoz.
-Hú! Nagyon jól!
-Köszi.
-Gyertek le!-szólt fel anya.
Visszaszaladtam a szobámba megfogtam az ajándékokat és lementem.
-Boldog Karácsonyt!-kezdtük el átadni egymásnak az ajándékokat.
-Jól nézel ki!-mondta anya.
-Igen és jól is áll rajtad!-mondta Melody anyukája.
-Köszi!
Csöngettek.
-Liam vagy Nick lesz az?-fordultam oda Melodyhoz.
-Hát innen nem látom!
-Jó akkor menj oda az ablakhoz és nézz ki rajta!
-Jaj oké.
Odament kinézett utána gyorsan visszafordult és rám mosolygott.
-ÁÁÁÁÁÁ!
-Még hogy nem tetszik!-jött oda hozzám Melody.-De menjél már ajtót nyitni!
-Oké!-ekkor újra csöngettek.
-Jó estét!-mentem oda.
-Szia!
-Jöjjenek be!-bejöttek Nick szülei, majd legvégül Nick is.
-Csinos vagy!-mosolygott rám.
-Köszi!-pirultam el.
Leültünk az asztalhoz, közben Liam is megérkezett.
-Jó estét!-ültek le Melodyval.
-Szia!
Megvacsoráztunk, utána elkezdtük megmutatni a fiúknak a házat.
-Szép ház!-mondta Liam.
-Köszi! De gyere menjünk be a szobámba!-mondta Melody.
-Oké!
Mi is bementünk a szobámba.
-Jó kis házatok van!-ült le Nick az ágyamra.
-Köszi!
-Boldog Karácsonyt!-állt fel és a kezembe nyomott egy kis dobozt.
-Köszönöm!-éppen nyitottam ki mikor egy sikítást halottunk.
-Ki volt ez?-kérdezte Nick.
-Nem tudom nézzük meg!

Eközben Faith
-Mit csinálsz?-kérdeztem Adamtől miközben az ágyán feküdtem.
-Ö… Ugyanazt mint 2perccel ezelőtt.
-Ja jó. Á mikor jön már?!-kezdtem el sétálgatni fel és alá.
-Nem tudom. De ezt már eljátszottad egy párszor… Felállsz jaj mikor jön? Utána lefekszel és megkérdezed mit csinálok. Utána megint felállsz!-utánozott.
-Jó bocsi! Csak már nagyon várom!!
-Hát akkor menj ki az udvarra! Vagy boldogítsd anyáékat!
-Haha! Kösz.
Lementem anya meg Wendi csinálták a vacsorát, apa meg foci meccset nézett. Sálat kötöttem a nyakamra felvettem a kabátomat meg a csizmám és kimentem az udvarra.
-Még a hó se esik!-ültem le az egyik padra.
-Faith!-hallottam, ahogy valaki a kapuból kiabál.
-Harry! Szia!-futottam oda.
Kinyitottam a kaput ő meg gyorsan belépett rajta.
-Szia!-ölelt meg.-Boldog Karácsonyt!
-Köszönöm!-csókoltam meg.
Egy nyakláncot kaptam.
-De szép köszönöm!
-Nincs mit.
-Na de gyere be!
-Oké!
-Anya, apa, Wendi megjött Harry!-mentünk be a házba.
-Jaj szia Harry! Örülök hogy találkoztunk!-jött oda anya.
-Én is!
-Úristen Harry Styles?!-jött oda Wendi. -Úristen! Úristen! Imádom a bandátokat!
-Öm… Köszi!
-Wendi!-lepődtem meg.-Te mióta vagy One Direction fan?
-Hát nyár óta! És kérhetnék egy autogramot Harry?
-Igen!
-Á! Köszönöm!
Apa is odajött köszönni, utána Harrynek megmutattam a házamat.
-Itt a szobám, de most itt Wendi alszik én Adamnél alszok.
-Adam?
-A bátyám!
-Ja.
-Ő itt Adam!-mentünk be a szobába.
-Nem tudom mikor jön!-vágta rá Adam.
-Ki mikor jön?-kérdezte Harry.
-Hát te!-fordult meg Adam. -Faith már 2órája azt kérdezgeti, hogy mikor jössz már végre!
-Ó tényleg?-nézett rám.
-Igen!
-Szeretlek!-csókolt meg.
-Én is.
-Amúgy hello Adam!-fogtak kezet Harryék.
-Szia!
-Kész a kaja!-kiabált fel anya.
-Megyünk!
Lementünk és leültünk az asztalhoz.
-Gyros! Remélem szereted!-mondta anya Harrynek.
-Igen szeretem!
A vacsora gyorsan eltelt, persze Wendi egész végig szegény Harryt kérdezgette. Vacsi után anyáék elmentek az esti misére, így csak 3 maradtunk otthon.
-És vigyázzatok magatokra!
-Oké! Szia anya!
-Na mit csináljunk?-kérdeztem.
-Nem tudom.-mondta Adam. -De én felmentem a szobámba.
Adam felment mi meg leültünk a kanapéra és kinéztünk az ablakon.
-Esik!-mondtam boldogan.
-Tényleg!
-Menjünk ki!
-Oké.
Mikor felöltöztünk és kinéztünk az ablakon egy fekete ruhás embert láttunk.
-Ki volt ez?-kérdeztem félve.
-Nem tudom de inkább menjünk fel a szobádba!
-Jó!
Gyorsan levettük a téli ruhát és felszaladtunk a szobámba. Ekkor hallottuk, hogy kinyílt a bejárati ajtó.
-Úristen a szekrénybe!-mondta Harry.
Beálltunk a szekrényembe épp, hogy elfértünk a sok ruhától.
-Ne! Adam nem tudja!-súgtam oda Harrynek.
-Tényleg szólok neki!
-Ne! Tud vigyázni magára!
Hallottuk ahogy valaki jön fel a lépcsőn. Szorosan Harryhez bújtam.
-A ha ha ha…-majdnem tüsszentett, de pont időben befogtam a száját.
-Psszt!
-Bocsi csak a hajad!
Kicsit arrébb mentem.
-Így jó?
-Igen!
Ekkor meghallottuk, hogy valaki kinyitja az ajtót.
-Harry én félek!-öleltem át szorosan.

4 megjegyzés:

  1. Wááááááááw ki lesz az?????? *.-.*

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó. Mikor jön már a kövi rész? Minden egyes órába megnézem hogy van-e...és már nagyon várom :D

    VálaszTörlés