2012. augusztus 4., szombat

I. évad 33. fejezet

33. fejezet


A vendégek

Reggel hajnali 6.30kor keltem, hogy elkészüljek mindennel.
-Szia anya!-másztam le félálomban a konyhába.
-Szia!-köszönt miközben a reggeli kávéját itta.
-Ariel?
-Még alszik!
-Ja… Jó neki!
-Nyugi, ha meg jön William úgyis felkelti!
-Igaz!-nevettem.
Kómásan megreggeliztem.
-7.01 nem kéne már itt lenniük?
-Nyugi mindjárt jönnek!
7.08kor valaki kopogott az ajtón.
-Ezek ők!-rohantunk oda anyával.
-Sziasztok!-jöttek be a házba.
-Anya apa szia!-ölelte meg anya őket.
-Szia William!-öleltem meg az unokaöcsémet.
-Szia Naomi! Ariel?
-Még alszik.
-Ja.
-Szia Naomi!-ölelt meg Zoe, a keresztanyám.
-Szia!
-Szia!-ölelt meg Ian a keresztapám.
-Szia!
-Jaj hát szia Naomi!-öleltek meg a nagyszüleim.
-Sziasztok!
-Jaj és hol van Ariel?
-Még alszik.
-Anya apa felkeltettem Arielt!-szaladt ki a szobából William.
-Vagyis már nem!
-Sziasztok!-jött ki álmosan Ariel.
Majd őt is elkezdték ölelgetni. Én inkább felmentem a szobámba és Lizával játszottam, és csak délután mentem le. Mikor leértem anya mama és keresztanya beszélgettek apa és papa is a gyerekek meg játszottak.
-Segítsek valamit?-mentem be a konyhába.
-Igen!
*-Kár volt lejönnöm…-gondoltam magamban.*

Eközben Cassie
-Cassie! Gyere le!-kiabált fel anya.
-Megyek már!
Gyorsan leszaladtam.
-Cody!-öleltem meg az unokabátyámat.-Szia!
-Szia!
-Szia Cassie!-ölelt meg Cody anyja és apja.
-Sziasztok!
Gyors köszönés és beszélgetés után Codyval felmentünk a szobámba.
-Úristen! Már vagy egy éve nem láttalak!
-Hát igen én se!
-Na mesélj! Milyen 18 évesnek lenni?
-Nagyon jó!-nevetett.
Beszélgettünk még egy kicsit majd lementünk a többiekhez és anyával neki láttunk tortát sütni.

Eközben Faith
Amikor felkeltem Adam még aludt. Csendben lementem a konyhába.
-Jó reggelt!
-Neked is Wendi! Na milyen volt a szobámba aludni?
-Jó! Kényelmes ágyad van!
-Haha! Köszi! Na felmegyek felöltözni!
Felmentem a szobámba, utána visszamentem a földszintre.
-Na és anyáék?
-Elmentek bevásárolni az ebédhez.
-Ja értem!
-Jó reggelt!-jött le Adam.
-Neked is!
-Meddig maradsz amúgy Wendi?
-Holnap megyek haza!
-Ja oké.
-Hazajöttünk!-jöttek be anyáék.-És gyertek segíteni főzni!
-Muszáj?-kérdeztük Adammal.
-Igen muszáj!
-Á! Oké.

Jessi szemszöge
Reggel felkeltem gyorsan felöltöztem és lement a konyhába.
-Sziasztok! Jó reggelt!
-Szia! Jaj Jessi kivinnéd lécci a szemetet?-kérdezte anya.
-Na jó kiviszem!
Kivittem a szemetet. Ahogy mentem volna vissza a szembe szomszédba láttam embereket.
*-Jé! Mikor vették meg a házat?-gondoltam magamban.*
-Anya!-mentem be a házba.-A velünk szembe lévő házba mikor költöztek be?
-3-4 napja!
*-Mint Nickék!*
-És nem tudod kivette meg?
-Fogalmam sincs!
-Ja… Nem kéne nekik köszönni vagy valami?
-Hát nem tudom. De segítsz főzni!
-Oké.
Neki láttunk főzni, közben Melody is lejött. Megszólalt a csengő.
-Nyitom!-mondta Melody. -Vagyis Jessi gyere!
-Mi az?-mentem oda.-ÚRISTEN!
-Minden rendben?-kérdezte anya.
-Öm… Igen! Persze!
-Na kinyitod?-kérdezte Melody.
-Hát persze!-mondtam és nyitottam volna ki az ajtót.-De Melody! Lécci menj el, és ne less!
-Oké! Nyugi elmegyek!-mondta és bement a nappaliba.
Kinyitottam az ajtót.
-Szia! Csak azért jöttem mert… Jessica?-lepődött meg.
-Nick szia! Hát te?
-Most költöztünk ide nem rég a veletek szemben lévő házba!
-Ja értem. És amúgy miért jöttél?
-Anyának kéne pár darab tojás és azért küldött.
-Ja! Gyere be!
-Biztos? Nem zavarok?
-Jaj nem dehogyis! De gyere!-húztam be a házba.
-Anya! Ő itt Nick! Az új szomszédunk!
-Jó napot!-köszönt Nick.
-Szia! Na és milyen itt?
-Hát eddig minden jó!
-Értem…
-Anya küldött, kérhetnék pár darab tojást?
-Persze!-adott oda 3darab tojást.
-Köszönöm! Akkor én megyek is! Még egyszer köszönöm! Viszontlátásra és szia!
-Nincs mit! Szia!-köszönt el anya.
Kikísértem Nicket.
-Örülök, hogy újra találkoztunk!-mondta Nick.
-Igen, én is!-mosolyogtam rá.
-Na de én akkor megyek! Boldog Karácsonyt!
-Köszi! Neked is!
Melody szemszöge
-Szóval ő volt a nagy Ő?-mentem oda Jessihez.
-Mi? Nem dehogyis! Ő csak egy jó fej és helyes srác… De semmi több!
-Aha… Na de mondjuk áthívhatnád mondjuk vacsorára!
-Melody ez egy jó ötlet! Köszi!-ölelt meg.
-Anya!-futott be a konyhába.-Nick meg családja átjöhetne vacsorázni? Most költöztek ide nem is mernek senkit…
-Oké! Jó ötlet benne vagyok!
-Úristen tényleg? Köszi!-ölelte meg.
-Igen miért ne?
-Jó de akkor átmegyek szólni neki!-mondta és kirohant az ajtón.
Jessi szemszöge
-Szia Nick! Csak azért jöttem, hogy lenne-e kedved átjönni vacsorára? A családoddal együtt?
-Öm… Igen! És mikorra menjünk?
-19.00re!
-Oké!
-Na megyek. Addig is szia!
-Szia!

1 megjegyzés: