2012. július 24., kedd

I. évad 27. fejezet

 Sziasztok! :D Köszönöm a több mint 1100+ olvasót! :D Szeretlek titeket! ^^ És remélem tetszik is a sztori! :)
   -----------------------------------------------------------------------------------------------

27. fejezet


Város nézés

A reggel ugyanúgy telt mind másnapokon. Elindultam a suliba.
-Jessi!-futottam oda hozzá a suliba.-Boldog Szülinapot! Végül is ma van igaziból!
-Igen és nagyon szépen köszönöm!
-Igen Boldog Szülinapot Jess!-jöttek oda Faithék.
-Amúgy mit csináltok ma?-kérdezte Faith.
-Semmit.
-Oké! Akkor mit szólnátok ha elmennél délután a városba sétálgatni meg minden?
-Oké én benne vagyok!-mondtam.
-Mi is!
-Oké.
A suli is ugyanolyan unalmas volt, mint a többi napon.
-Na csajok akkor irány a város!-mondta Faith mikor kicsöngettek az utolsó óráról.
-Oké!
Bepakoltunk a szekrénybe majd elindultunk a város felé.
-Na és hova menjünk?-kérdezte Melody.
-Menjünk már be valamelyik ruha boltba! Kellenének új rucik!-mondta Jess.
-Oké! Irány a ruhabolt!-mondtam.
Kb. 30 percet nézegetéssel töltöttünk.
-Tudjátok mit? Válasszatok bármit én fizetem!-mondta Jess.
-Úristen tényleg?-kérdeztem.
-Igen, na de irány válasszatok valamit!
-Úristen Jessi köszönjük!-öleltük meg őt.
-Jaj ugyan már! Nincs mit.
Melody egy angliás fölsőt választott, Faith egy gatyát, Cassie egy napszemüveget én egy kalapot Jess pedig a fél ruhás boltot.
-Úristen ennyi mindent hogy fogsz tudni kifizetni?-kérdeztem ijedten.
-Nyugi csajok!-mondta és előhúzott a zsebéből egy hitel kártyát.
-Wow! Ez honnan van?-kérdezte Cassie.
-Apától kaptam!
-De jól megy neked!-mondta Faith.
Odamentünk a pénztárhoz. Nem is tudom mennyibe kerültek a cuccok, de mindenesetre Jessi kitudta fizetni!
-Na és most merre?-kérdezte Jess miközben 4 zacskót tartott a kezében.
-Menjünk a Starbucksba!-mondtam.
-Oké.
Beültünk rendeltünk 5 jegeskávét. Leültünk az ablak előtti székekre és elkezdtük inni a kávékat.
-Csajok üzit kaptam!-nevettem.
-Mi milyet?-kérdezte Jess.
-Szia David vagyis Victoria! Gratulálok a műtétedhez! Remélem nőként boldogabb leszel, de tudd én mindig is itt leszek neked lelki támaszként! Szerető barátod, Alex.
-Neeee!-kezdtek el nevetni.
-Hagyj nézem meg!-vette el a kezemből Faith a telómat.
-És tényleg!-nevetett.
Aztán mindenki elolvasta és elkezdtek még hangosabban nevetni.
-Na jó visszaírok neki!
Elnézést kérek, de rossz számra küldte el az üzenetet! De én is szorítok Victoriáért, hogy jól érezze magát női testben!
-Oké elküldtem. Na mit csináljunk még?
-Hú nem tudom. Szerintem sétálgassunk még egy kicsit!-mondta Jess.
-Oké!
Elmentünk a parkba ott lefeküdtünk a földre és az eget bámultuk.
-Na csajok szerintem menjünk haza! Holnap elméletileg biosz doga!-keltem fel a földről.
-Basszus tényleg! Na szerintem menjünk!-mondta Faith.
Elindultunk hazafelé. Először Melody meg Jessi ment másik irányba utána Cassie és Faith és egyedül folytattam tovább a haza utamat.
-Hé Naomi szia!-hallottam ahogy valaki a hátam mögül kiabál.
-Szia Brendon.-fordultam meg.-Hát te?
-Most jövök haza. Gördeszkáztam a srácokkal. És te?
-Ja értem. Én meg a csajokkal voltam ma.
-Ja. Amúgy tetszik a kalapod!
-Köszi. Ma vettem. Amúgy kipróbálhatom a gördeszkát?
-Persze. Tessék.
-Köszi.
Ráálltam. Ahogy elindultam vele rögtön elestem.
-Naomi!-szaladt oda hozzám Brendon.-Minden rendben? Jól vagy?
-Persze.-álltam fel a földről.
Rá akartam állni de Brendon megfogta a kezem.
-Biztos jó ötlet?
-Persze, nyugi!
Ráálltam még egyszer. Elindultam vele és nem estem el!
-Wow! Te tudsz gördeszkázni?
-Igen!
-Vagyis nem esek le róla… Nem mindig!
-Ja értem.-nevetett.
-De tessék!
-Köszi. És még mész valahova?
-Nem.
-Remek. Megyünk együtt tovább?
-Aha.
Tovább mentünk a haza utat pedig végig beszélgettük. Amikor hazaértem kaptam egy üzenetet:
,,Szia Naomi! :D Csak meg szeretném kérdezni, hogy lenne-e kedved elmenni valahová? :)
2010 okt. 13 17:30
Feladó: Zayn♥,,

,,Igen lenne, de ma már nem mehetek! :/ Holnap biosz doga..:ss De holnap szívesen elmegyek veled bárhová! :D ^^ ♥”

,,Oké! :) Szia jó tanulást! Szeretlek! :D ♥
2010 okt. 13 17:32
Feladó: Zayn♥,,

,,Köszi! :D Én is! ^^ ♥”
Utána felmentem a szobámba tanulni. Este mondtam anyáéknak, hogy holnap a suli után megyek Zaynnel valahova. Belegyeztek szerencsére. Utána néztem egy kicsit a Pretty Little Liarst majd elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése