2012. június 14., csütörtök

I. évad 20. fejezet

20.fejzet


A nagy szidások

Felszálltunk a gépre és kényelmesen elhelyezkedtünk az ülésekbe.
-Jaj lányok úgy félek!-mondta Faith.
-Miért?
-Hát, hogy otthon mit fognak velem csinálni!
-Ja hát attól én is félek. De reménykedek, hogy nem látták meg a neten!
-Jaja én is! De remélem nem árul be Adam mert ha igen akkor bajok lesznek!-mondta Faith miközben kezét ökölbe szorította.
-Nyugi Faith! Adam csak nem árul be!-mondta Cassie.
-Lehet. Hallgatunk zenét?
-Aha!
-Jaj tényleg átküldenétek nekem a One Directionos számokat?-kérdeztem tőlük.
-Persze!
Gyorsan átküldték az összes számot.
-Nagyon köszi!
-Nincs mit! Na Cassie What Makes You Beautiful jó lesz?-kérdezte Faith miközben beindította a zenét.
-Tökéletes!-vágta rá Cassie.
Én is gyorsan bekapcsoltam a zenét és hallgattam egészen a haza érkezésig.

Pár órás repülő út után…

-Gyerekek, gyertek szálljatok le!-mondta Mr. Black.
-Jaj ne máris itthon?!-álltam fel szomorúan.
-Hát sajnos igen!-mondta Faith.
Gyorsan leszálltunk a gépről és megálltunk a repülőtér közepén.
-Na gyerekek, mindenkiért jönnek? Holnap a suliban majd megbeszéljük, hogy ki hogy érezte magát!-mondta Mr. Balck.
-Rendben!-vágtuk rá. -Mehetünk?
-Igen. Holnap a suliban találkozunk!
-Viszlát!-azzal az egész csoport elindult a kijárat felé.
-Naomi érted amúgy jönnek?-kérdezte Faith.
-Hát még nem hívtam fel őket de szerintem igen. Értetek?
-Értem igen!-vágta rá Cassie.
-Hát felhívom őket!-mondta Faith miközben tárcsázta az anyukája számát.
-Szia anya!
-Igen itthon vagyunk!
-Most szálltunk le!
-Igen gyere a reptérre!
-Na szia!-tette le a telefont Faith.
-Igen értem is jönnek!
Cassievel mi is gyorsan hazatelefonáltunk. Cassie anyukája 5 perc alatt ott is volt érte.
-Szia Cassie! Milyen volt?-kérdezte Cassie anyukája, Tünde.
-Hú anya nagyon jó volt!
-Na akkor megérte elmenni! De mehetünk?
-Igen sziasztok!
-Szia!-integettünk Cassienek miközben beszállt a kocsiba.
-Jaj annyira félek!-mondta Faith miközben fel-alá sétálgatott.
-Nyugi! Nem lesz semmi!
-Remélem!
-Amúgy meg a te szüleid nem olyanok mint az enyémek! Azon is kiakadtak amikor elmentünk bowlingozni a srácokkal. Hogy mi az hogy én fiúkkal járok el ide meg oda?! Ha megtudnák, hogy Londonban kivel járogattam el ide meg oda…
-Hát öt év szoba fogság!
-Hát igen!
-Haha! Na de megyek szoríts!
-Szorítok! Este majd hívj, hogy mi volt!
-Oké! Szia.
-Szia!
Faith elindult a kocsi felé. Ekkor hirtelen Adam futott ki a repülőtérről és ő is elkezdett futni a kocsi felé. Beültek a kocsiba és elindultak haza. Mivel anya még mindig nem jött ezért gyorsan leültem az egyik padra és elkezdtem hallgatni a One Directiontól a One Thinget. Ahogy ott ültem láttam, ahogy Brendon és Damon éppen kijönnek a repülőtérről.
*-Jaj csak észre ne vegyenek!-gondoltam magamban.*
-Ó nézd csak ki van ott!-hallottam Brendon hangját és láttam, hogy rám mutat.
*-Ezt nem hiszem el!-mondtam és úgy csináltam mintha észre se vettem volna őket.*
-Szia Naomi!-jöttek oda hozzám, én pedig még továbbra se vettem róluk tudomást.
-Hát nekünk mindegy!-mondták és leültek mind a két oldalamra.
-Ááá!-tetettem az ijedést.-Mit akartok?
-Mi csak leültünk melléd baj?!-kérdezte Damon.
-Nem dehogyis, hogy lenne baj?!
-Akkor okés! Amúgy mit hallgatsz? Gondolom azt az 5 buzit!
-ŐK NEM BUZIK!-ordítottam Damonra.
-Bocs, nyugi csak vicceltem!-nevetett Damon.
-Aha oké te tudod!-mondtam és felvettem maxra a zenét.
-Amúgy Brendon most ki tetszik neked?-kérdezte Damon direkt hangosan, hogy én is meghalljam. Erre kíváncsi voltam ezért lejjebb vettem a telefonomon a hangot.
-Hogy..Hogy nekem?! Nekem hát…-kezdett el beszélni Brendon.
-Naa mondd el lécci! Naomi is kíváncsi rá ugye?-bökött oldalba Damon.
-Öm… Igen.
-Na látod!
-Háh. Jó! Na szóval nekem nem tetszik senki!
-Hé haver ne kamuzz!
-Nem kamuzok!
-De kamuzol! Valld be, hogy megint vagyis még mindig tetszik neked Naomi!-ordított Damon Brendonra.
Hirtelen csönd lett. Brendon mérgesen nézett Damonra én meg csak ott ültem csendben kettejük között.
-Persze ezt nem gondoltam komolyan!-nevetett zavarában Damon.
-Aha.-ekkor anya jött értem kocsival.-Jaj jöttek értem! Sziasztok!
-Szia!-köszönt Damon.
-Szia!-morogta az orra alatt Brendon.
Odaszaladtam a kocsihoz amilyen gyorsan lehet a bőröndökkel. A bőröndöket bedobtam a csomagtartóba és beszálltam anya mellé a kocsiba.
-Szia anya!-öleltem meg.
-Jaj szia kicsim! Na milyen volt? Otthon ugye mesélsz? De mindenről!
-Persze!
-Oké! Amúgy ők kik akikkel az előbb ültél?
*-Most komolyan ezen van kiakadva?! Pedig még a One Directionos meg a majdnem kirúgásos sztoriról nem is tud, és nem is fog!-gondolkoztam magamban.*
-Ja ők?! Ők csak Faith bátyjának a haverjai és csak ők is várták a szüleiket.
-Ja értem na de menjünk haza!
Anya most még Louisnál is lassabban vezetett. Félúton meg is kérdeztem, hogy miért megy így erre csak annyit mondott, hogy fél a rendőröktől! Én csak egy ,,ja értem”-et mondtam rá. 18 perc alatt értünk haza az 5-10 perc helyett. Kiszálltam a kocsiból és hátra mentem a bőröndjeimet kipakolni. Érdekes módon anya nem segített nekem.
*-Basszus az nem lehet, hogy tudja! Lehetetlen! Ő nem az aki egész nap a neten lóg.-gondolkoztam.*
-Jössz már?-kérdezte anya.
-Mindjárt!-mondtam és kiszedtem az utolsó bőröndöt is.
Elindultam a házba. Mikor beléptem a házba Ariel futott felém. Leraktam a kezemből a bőröndöket és megöleltem őt.
-Naomi! Jaj de hiányoztál! De hoztál valamit?-kérdezte ugrándozva.
-Hogy hoztam-e?!-nevettem zavaromban. Még szerencse, hogy bevásároltam!-Egy pillanat és kiveszem!
Gyorsan elővettem a cuccokat és kiraktam az asztalra.
-Tessék válogassatok! Az egyik párna az enyém!-ragadtam magamhoz.
-Ez meg itt a tiéd Ariel!
-Köszi!-ölelt meg.
-Igen, köszönjük!-mondta anya.
-Szívesen de én felmegyek a szobámba jó?
-Persze!
Felszaladtam a szobámba persze a bőröndjeimet is felvittem. Bezártam az ajtót és felhívtam Faithet.
-Jaj szia! Na elmondtad vagy tudják a szüleid?-kérdeztem tőle.
-Szia! Szerencsére még nem! Nem tudom meddig tudom titkolni előlük! Csak a netre ne menjenek fel könyörgöm!
-Hát igen. Anya meg tök furcsa! Azon ki volt akadva, hogy amikor jött értem akkor én Damonnal meg Brendonnal ültem egy padon.
-Úristen! Amúgy a fiúk mit akartak?
-Nyugi csak azt mondta Damon, hogy én állítólag még mindig bejövök Brendonnak!
-Ja értem.
-De nekem már nem jön be! És ezt nem fogja fel! Ááá! Na kipakolok aztán ha van valami hívj!
-Oké szia! Holnap találkozunk!
-Szia!-tettem le a telefont. 
Leültem az ágyamra.
-Naomi!-kiabált fel anya.-Mit kérsz vacsira?
-Palacsinta jó lesz!
-De hát az nem vacsora!
-Jaj Anyaaa! Most jöttem haza lécci!
-Na jó! De megvárjuk apádat! Vacsora fél óra múlva!
-Oké!
Kezembe vettem a távirányítót és bekapcsoltam a TV-t. Éppen a New York News ment benne.

-Sziasztok! Én Molly Richmond vagyok és ez itt a New York News! Mindennap friss sztárhírekkel! One Direction. Anglia leghíresebb bandája 1 hét múlva hazánkba látogat mivel Tim Burton, híres filmrendező felkérte őket, hogy szerepeljenek az új filmében, a fiúk persze rögtön belementek! Ezért egy hét múlva utaznak ide New Yorkba! Szóval csajok sok sikert, már ha nem igazak a pletykák. Miszerint a fiúknak barátnőik vannak! A fiúkat megkérdeztük, hogy tényleg igaz-e! A fiúkkal készített interjúkat megmutatjuk a reklám után! 
HOGY MI?!-ültem fel az ágyon.-KIDERÜLT NEM EZ NEM LEHET! EGYSZERŰEN LEHETETLEN! FEL KELL HÍVNOM FAITHET! ÉS CASSIET.
Felhívtam gyorsan a lányokat. Rögtön ők is odakapcsoltak. Aztán türelmetlenül vártuk a reklám végét. Már nagyon kíváncsiak voltunk, hogy mit nyilatkoznak a fiúk!
-Hellosztok! újra itt vagyunk! Szóval az interjú:
Riporter: Hello srácok!
Zayn: Vas happenin'?
Louis: KEVIN!
Niall: Sziasztok!!!
Harry: Sziasztok és szia anyu!
Liam: Hello mindenkinek!
Köszöntek a fiúk és mindannyian küldtek egy puszit a kamerának.
Riporter: Hallom Tim Burton rendezésével elkészül első filmetek. Ez igaz?
Harry: Teljes mértékben! 1 hét múlva pontosabban 2010. október 10-én fogunk elutazni New Yorkba!
Riporter: Az nagyszerű! És várjátok már a forgatást?
Zayn: Igen!
Riporter: És milyen film lesz? Vígjáték? Horror?
Niall: Hát ezt nem mondhatjuk el!
Riporter: Ja értem.
Louis /Kevint fogja a kezében és odafordul Niallhez/: Váú váú!
Niall: Haha!
Liam: Elfogom érni, hogy az a galamb eltűnjön!
Zayn: Szörnyű ember vagy!
Louis /Leejti Kevint/: Eltűnt!
Riporter: Hát fiúk ti nagyon hülyék vagytok! Az összes napotok így telik?
Zayn: Keményen partyzunk!
Niall: Igen! Party idő van!
Louis: Egész nap
Zayn: Egész éjjel. DJ Malik! Dj Malik!
Riporter: Hát gyerekek ti készen vagytok! Amúgy tényleg, hogy álltok a lányokkal? Barátnőitek vannak-e?
Csönd lett.
Niall: Nem dehogyis! Nekem legalábbis nincs!
Harry: Nekem sincs!-vágta rá.
Louis: És nekem sincs!
Zayn: Sehogy. Nincs barátnőm!
Riporter: Értem, de találtunk olyan képeket amiken ismeretlen lányokat ölelgettek.
Fiúk: Hogy mi?-adták az értelent.
Riporter: Itt vannak nézzétek meg!
És megmutatta a képeket amiken Zayn és én; Harry és Faith; Liam és Melody; Louis és Cassie ölelgettük egymást.
Zayn: Ez nem igaz!-háborodott fel.
Harry: Nyugi Zayn!
Zayn: De ekkora hülyeségeket terjeszteni rólunk!
Louis: Igen Zayn igazad van! Ezek a képek meg se történtek!
Riporter: Oké. Szóval akkor ezek mind csak pletykák.
Fiúk: IGEN!
Riporter: Rendben. Köszönjük, hogy itt voltatok velünk! Sziasztok!
Fiúk: SZIASZTOK! SZERETÜNK TITEKET!
-Hát ezek szerint ez csak egy pletyka!-mondta Molly. -Na lányok örülhették a fiúk szabadok! Ennyi volt mára a New York News! Sziasztok!
Gyorsan kikapcsoltam a TV-t és szomorúan feküdtem le az ágyra mivel kicsit szarul esett, hogy nem vállalnak fel minket barátnőiként, de megértem őket, de akkor is!
-Naomi gyere le kész a kaja!-szólt fel anya.
-Oké! Rohanok!
Lefutottam a konyhába és leültem a többiekhez az asztalhoz.
-Szia kicsim milyen volt?!-kérdezte apa miközben az egyik palacsintáját ízesítette lekvárral.
-Hú! Nagyon jó!-vettem el én is egy palacsintát.
-És fiúk?
-Mi van velük?-ijedtem meg és a fél kakaó félre ment.
-Semmi, csak kérdeztem.
-Ja jó.
-Jaj kicsim nézted előbb a New York Newst?-kérdezte anya miközben elvette második palacsintáját.
-Igen. Miért?
-Csak kérdeztem. One Direction volt benne ugye?
-Ö…Ja!
-Naomi James!-mondta mérgesen apa.-Az előbb láttam a TV-ben ahogy előbb az egyik banda taggal ölelkezel!
-Hogy én?! Ölelkezni! Haha-nevettem zavaromban.
-Ne játszd itt az ártatlant kislányom! Előbb hívott Mr. Black is!-mondta anya.
-M…M…Mr. Black?! És mit akart?
-Semmit. Csak valami olyasmit mondott, hogy te Cassie és Faith elmentetek valami buliba és 2 fele értetek haza…
-MI? Ilyen nem is volt!
-Előbb hívtam fel Faith és Cassie anyukáját! Ők is most kérdezik ki a gyerekeiket.
-Anya ezt most mire volt jó?! Igen, képzeld el ellógtunk Mr. Black tiltása ellenére! És akkor mi van?! Túléltem nem? ÉS igen én ölelkezek ott az egyik bandataggal!
-Kislányom mi lett veled?!-akadtak ki a szüleim.-Hol van az az aranyos kislány?!
-Anya basszus már nem vagyok az a kis lány! És kösz a palacsintát de most megyek a szobámba!
-Naomi James nem mész te sehova!
-Már késő!-mondtam és felfutottam a szobámba és magamra zártam az ajtót.
-Mi lett velem?!-kérdeztem magamtól.-Mi volt az előbbi kirohanásom! Á kész vagyok! Hiányzik Zayn és felakarom őt hívni!
Ekkor hirtelen megcsörrent a telefonom.
-Zayn?!-nyúltam oda a telefonomért.
-Halló?
-Szia Naomi! Hallod rájöttek és most áá!
-Mi volt Faith?
Aztán Faith elmesélte, hogy eltiltották mindentől és mindenkitől még a telefonjától is.
-Úristen szegény!
-Hát igen. De le kell, hogy tegyelek! Szia!
-Szia!
Cassie is ugyanígy járt. Ekkor kopogtattak a szobámba ezért gyorsan ledobtam az ágyamra a telefont és kinyitottam az ajtót.
-Naomi James!
-Jaj mit akartok? Tudom eltiltás!
-Pontosan!
-Oké. De szeretnék egyedül lenni!
-Rendben csak elviszem a TV-t és a telefont!
-Jaj jó!
Anyámék kivitték a TV-m és a telefonomat, még szerencse, hogy a gépet nem! Aztán kicsit gépeztem és inkább elmentem fürdeni és lefeküdtem aludni, végül is holnap suli!
Eközben Anyáék
-Bob drágám! Nézd valaki hívja a lányunkat!
-Add ide!
-Halló?
-Öm.. Ez nem Naomi James telefonja?-szólt bele egy hang.
-De!
-Csak, hogy most olyan más a hangod!
-Ja hát bocsi csak megfáztam!-beszélt apa lányos hangon.
-Ja. Amúgy mizu?
-Semmi de amúgy te ki vagy?
-Naomi, minden oké? Hát én vagyok az Zayn!
-Áhá!-szólt bele apa most már a sját hangján.-Még hogy nincs semmi közted és a lányom között! Azt ajánlom szállj le róla minél előbb!
-Ö… Mr. James?
-Bravo rájöttél! De mától kezdve Naomit békén hagyod!
-Rendben viszlát!
-Szevasz!
-Még hogy nincs köztük semmi?-morgolódott apa aztán szépen lassan elaludtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése