2012. június 7., csütörtök

I. évad 19. fejezet

19.fejezet


Az utolsó nap
/Day:7 Vasárnap/

Reggel arra keltem, hogy valaki kopog a teraszajtón. Gyorsan felkeltem és odaszaladtam az ajtóhoz, hogy kinyissam. Túl világos volt még álmos szemeimnek álmos szemeimnek, ezért csak annyit láttam, hogy egy fiú áll az ajtó előtt.
-Naomi!-ölelt meg. Ez az ismerős illat. Most már tudtam ki áll az ajtóban.
-Zayn!-bújtam oda hozá.
-Már megint felkeltettelek?! Bocsi csak már megszoktam, hogy ilyen keveset alszok!
-Semmi baj! Úgyis fel kellett volna kelnem, mivel még nem kezdtem el bepakolni!
-Ja értem! Segítsek vagy menjek?
-Egyik se!-vártam rá.
-Mi?!-nézett értetlenül.
-Elmenni ne menj el csak maradj itt egy kicsit!-bújtam hozzá újból.
-Ja oké!-puszilt meg.
Ott álltunk pár percig. Ahogy én hozzábújtam ő pedig átölelt. Aztán hirtelen maga felé fordított. Ekkor vettem észre, hogy az a pulcsi van rajta ami az első találkozásunkkor volt rajta.
-Ó ez a pulcsi! Ha nem lenne akkor már rég halálra fagytam volna!
-Nem hiszem!-vágta rá Zayn.-Felmelegítettelek volna!
-Ha engedtem volna!
-De most már engeded. Ugye?-csókolt meg.
-Még szép!-pirultam el.-De milyen furcsa. Egy olyan lányba szeretsz bele aki nem ismert titeket és nem is nagyon szeretett titeket! Én pedig egy olyan fiúba aki nekem lökte az ajtót.
-Hát furcsa a szerelem!
-Az egyszer biztos!-nevettem.-Zayn!
-Igen?
-Nagyon szeretlek!-öleltem meg.
-Én is téged!-csókolt meg.
Még ott álltunk egy kicsit aztán lépéseket hallottunk a szobából.
-Na megyek! Felkeltek a többiek! Na szia! Ugye jöttök a fiúkkal? Kb. 11.30 felé érünk ki a reptérre.
-Persze! Na szia!-csókolt meg.
Aztán gyorsan leugrott a teraszról, mondjuk nem volt nagy ugrás a földszintről kb. fél méter.
Visszamentem a szobába ahol a lányok készülődtek.
-Na csajok mehetünk haza!-mondtam szomorúan.
-Jaja!
Elkezdtünk bepakolni és 30 perc alatt készen is voltunk. Gyorsan lefürödtünk és amire mindennel elkészültünk 10.50 volt.
-Na gyertek menjünk! Nem sokára indulunk addig is üljünk ki oda a nappali szerűségbe!-mondtam nekik.
-Oké! Mindjárt csak megfésülködök még egyszer!
-Minek?!-kérdeztük egyszerre Faithttel.
-Jaj mert kell!-mondta Cassie és beszaladt a fürdőszobába.
Már kb.5 perce nem jött ki ezért bementünk utána.
-Cassie te mit csinálsz?!-kérdeztem meglepve.
-Hogy mi?!-ijedt meg.
-A tükör!-mondta Faith.
-Úristen! Bocsi csak most egyfolytában Loui jár a fejembe!
-Semmi baj!
-1 hétig nem láthatom!
-Nyugi kikísérnek a reptérre minket!
-Miért nem ezzel kezdted!-mondta Cassie miközben ütögetett.
-Áú! Bocsi! Áú! Na de menjünk gyorsan! Még a végén kapunk valamit!
-Jaja!
Gyorsan kifutottunk a nappaliba ahol már jó sokan ültek, köztük Brendonék is.
-Basszus! Ryan!
-Mi van vele?
-Hát most hol lakik? Meg emlékszel múltkor ígértem neki, hogy elmegyek hozzá. Hát ez azóta sem történ meg!
-És most mit akarsz?
-Hát elmenni hozzá!
-Naomi te hülye vagy!
-Muszáj! Na megyek.-mondtam és elkezdtem futni a múzeum felé.
10 perc alatt ott is voltam.
-Ryan?! Ryan?!-mentem be a múzeumba.
-Itt vagyok!-mondta miközben előjött az egyik szobor mögül.
-Ryan szia!-öleltem meg.
-Neked is szia!
-Amúgy most végül is hol laksz?!
-Nyugi! Találtam magamnak egy kis házat és ott!
-Ja értem!
-Ma mentek haza ugye?!
-Igen.
-Értem.
-Bocsi de most rohanok! Nem akarom, hogy kirúgjanak vagy valami!
-Oké! Szia!
-Szia!-öleltem meg búcsúzás képen.
Gyorsan visszaszaladtam a hotelbe.
-Naomi te hol voltál?-kérdezte Mr. Black.
-Elnézést…húh…Tanár úr! Csak futottam!
-És miért most?!
-Mert ameddig itt voltunk edzettem.
-Ja aha! A báli ruhába ugye?!
-Tanár úr…!
-Na jó! Gyerekek gyertek! Megyünk! Mindenki itt van? Cucca mindenkinek meg van?!
Gyorsan mindenki megnézte a cuccokat aztán gyors névsor ellenőrzést tartottunk és elindultunk a reptérre.

A reptéren…

-Loui!-futott oda Cassie Louishoz.
-Cassie!-ölelték meg egymást.
-Mentek?
-Sajnos igen! És nagyon fogsz hiányozni!
-Te is nekem!-csókolták meg egymást.
-Faith!-ölelte meg Harry Faithet.
-Harry! Jaj annyira szeretlek és úgy fogsz hiányozni!
-Te is nekem! És én is nagyon szeretlek téged!-csókolták meg egymást.
-Zayn!-ugrottam a nyakába.
-Naomi! Úgy fogsz hiányozni!
-Te is nekem!
-Nézd ezt neked hoztam!-adott oda egy nyakláncot.
-Úristen Zayn köszönöm!-öleltem meg még egyszer.
-Nagyon szívesen!-csókolt meg.
-Nagyon szép!
-Felrakom a nyakadba jó?
-Igen!
-Gyönyörű vagy!
-Köszönöm!-pirultam el.
-Naomi gyere!-kiabált Faith.
-Megyek. Na szia!-öleltük meg egymást még egyszer és elindultam a többiek után.
Miközben Mr. Black a jegyeket vette Melody és Jessica is befutottak.
-Sziasztok hát ti?!
-Juj sziasztok! Képzeljétek előbb megyünk ki! Nem egy hét hanem holnap után indulunk és megyünk mindketten mivel apáék egy helyen fognak dolgozni!
-Ez az!-kezdtünk el ugrálni.-De bocsi mennünk kell! Még a végén itt hagynak!
-Oké persze! Sziasztok!-öleltük meg egymást és elindultunk a gép felé.

2 megjegyzés:

  1. Huhh...:)
    Áh a tükröm!! :D
    És igen fésülködni mindig kell :P
    Köszi Emiii <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a tükröd! :P
      Mindig minden körülmények között! ;) Még Bécs fele is..xD Meg haza felé is! xd
      Szívesen Brigiii© ;) :P ♥

      Törlés