2012. június 2., szombat

I. évad 16. fejezet

16.fejezet


A díjátadó

Szobaellenőrzés után gyorsan átfutottunk a lányokkal Samék szobájába.
-Na szóval ha bárki vagy bármi elkezd a szobánk felé jönni rögtön hívjatok!-világosítottam fel Saméket.
-Oké.
-És most egyikőtök átjön a szobánkba jó?-kérdeztem őket.
-Igen. És tényleg találkozhatunk megint a One Directionnal?-kérdezték boldogan.
-Igen! De jöjjön valamelyikőtök!
-Oké megyek!-állt fel az ágyról Sam.
Odaadtam Szofinak a telefonszámainkat, hogyha bármi van tudjon hívni minket. Gyorsan -és persze halkan- átfutottunk a szobánkba.
-Na szóval bármit csinálhatsz itt! És ha te látsz valamit vagy Szofi akkor szóljatok nekünk! Itt vannak a számaink.-adtam oda a kis papírt.
-Oké. Minden világos! Sziasztok jó szórakozást.
-Köszi.
Azzal kiugrottunk a teraszon. Én még megálltam és visszanéztem Samra.
-Hé Sam! Nem is tudtam, hogy tudsz ilyen rendes is lenni!
-Hát a One Directionért bármit!-kacsintott rám.
-Ó!-nevettem ki őt.
Aztán én is gyorsan kiugrottam a teraszon és a lányok után futottam. Mire kiértünk a hotel elé 21.40 volt.
-Húh csajok eddig jók vagyunk!-pacsiztunk össze.
Ahogy ott álltunk hirtelen felbukkant egy hófehér gyönyörű limuzin. Mi csak ott álltunk és csodálkoztunk, nem gondoltuk volna hogy értünk jön, mi a kis buszra számítottunk! Ekkor megállt mellettünk a limuzin és lehúzódott az ablaka.
-Ó hello lányok!-kacsintott ránk Harry miközben félig levette a napszemüvegét.
-Jaj Harry!-szállt be a kocsiba Faith.
-Bocsi nem hagyhattam ki. Amúgy szia!-csókolta meg Harry Faithet.
-Szia Cassie!-ölelte át Louis Cassiet amikor beszállt a limuzinba.
-Szia Loui!-csókolták meg egymást.
-Szia Zayn!-öleltem meg Zaynt.
-Szia Naomi!-csókolt meg.
-Sziasztok!-köszönt Liam és Melody és Niall.
-Melody de szép vagy! Amúgy sziasztok!-mondtam nekik.
-Igen-igen nagyon jól áll ez a ruha!-helyeseltek Faith meg Cassie.
-Köszönöm! De induljunk!-mondta Melody.
-Paul! Mehetünk!-mondta Liam a sofőrnek az az Paulnak (aki egyben a testőrük is).
Elindultunk a díjátadó felé. Mikor odaértünk gyorsan kiszálltunk a kocsiból. Ahogy kiszálltunk a kocsiból vagy 20 paparazzi vett minket körbe és persze újságíró is. Én próbáltam odabújni Zaynhez, nehogy látszódjak a képen. A lányok is ezt tették.
-Zayn! Ő itt a barátnőd? És mi a neve? Hány éves?-támadott le egy újságíró.
-Nem szeretnék nyilatkozni!-mondta Zayn azzal kikerülte az újságírót.
Többiek is ugyanígy jártak de szerencsére ők is épségben odaértek a kastély elé. (Mivel a díjátadó egy kastélyban volt.)
-Hello fiúk! Csinálhatnék rólatok egy képet?-kérdezte az egyik paparazzi.
-Persze!
Összeálltak egy közös kép erejéig mi addig a lányokkal kiálltunk a képből.
-Úristen lányok képzeljétek el Amerikába költözünk!-mesélte boldogan Melody.
-Úristen tényleg? ÉS melyik városba?-kérdezte Cassie.
-New York!
-Ááá!-kezdtem el ugrálni örömömben.-És melyik iskolába fogsz járni?
-Hát valami Jackson… Megvan a Jackson King középsuliba. A 9.C-be!
-Na ne! Ez lehetetlen!-vágta rá Faith.
-Mert?-kérdezte ijedten Melody.
-Mert osztálytársak leszünk!-vágtam rá.
-Ez az!-kezdtünk el ugrálni örömünkben.
-Minden rendben?-kérdezte Liam.
-Juj képzeld osztálytársak leszünk! Ááá de jó!
-Igen az! Éljen!-kezdettek el ugrálni hülyeségből a fiúk is.
-De hülyék vagytok!-mondtuk nekik egyszerre.
 Azzal kézen fogva bementünk a kastélyba.
 
-Úristen az ott! Ott Ulrik Munther! És Eric Saade!-engedtem el Zayn kezét és elkezdtem feléjük futni.
-Naomi!-próbálta megfogni a kezem de én gyorsabb voltam és odafutottam a svédekhez.
-Nyugi Zayn. Csak tudod már régóta akart találkozni velük! Szóval nyugi mindjárt jön csak egy képet csinál velük!-próbálta nyugtatni Faith Zaynt.
-Biztos?-kérdezte Zayn miközben féltékenyen engem és a svédeket nézte.
-Jaj biztos! De úristen lányok az ott Burkley Duffield!-mondta Faith és ő is odafutott hozzá.
-Cassie! Te ugye nem mész el?-ölelte meg Louis Cassiet.
-Nem! Nincs itt olyan akit szeretek rajtad kívül!
-Akkor jó!-puszilta meg Louis Cassiet.
-Johnny Depp! Ezt nem hiszem el! Úristen Johnny Depp!-kezdett el ugrálni Melody és odafutott hozzá.
-Johnny Depp hol?-kérdezte Cassie és ő is Melody után futott.
-Na fiúk egyedül maradtunk!-mondta szomorúan Zayn.
-Jaja mit csináljunk?-kérdezte Liam.
-Együnk!-mondta Niall.
-Hát jó.-mondták a többiek.

EKÖZBEN MI, LÁNYOK

-Ulrik Munther!-köszöntem neki.
-Igen? Szia én vagyok és te?
-Én Naomi James vagyok! Csinálunk egy közös képet! És kaphatok egy autogramot?
-Persze!
Megcsináltuk a képet és még egy ölelést meg egy autogramot is kaptam. Utána Erichez is oda mentem.
-Eric Saade! Úristen! Naomi James vagyok!
-Szia Naomi. Mit szeretnél?
-Egy közös képet meg egy autogramot!
Megcsináltuk a közös képet és autogramot is adott. Utána még beszélgettünk meg Ulrik is oda jött hozzánk beszélgetni.

-Burkley Duffield?-kérdezte Faith.
-Igen. És te ki vagy?-mosolygott Burkley Faithre.
-Faith Sunshine. Jaj annyira áá! És csinálunk egy közös képet? Meg meg kérhetek autogramot?
-Persze!
Csináltak ők is egy közös képet és kapott Faith is egy autogramot. Aztán elkezdtek beszélgetni.
-Johnny Depp? Ön Johnny Depp?-kérdezte félve Melody, miközben megkopogtatta a hátát.
-Igen!-fordult meg.-Én vagyok. És ti kik vagytok?
-Én Melody Watson vagyok! Ő pedig itt Cassie Blakeway. Csinálsz velünk egy közös képet?
-Igen persze!
Megcsinálták a képet utána kaptak autogramot és még beszélgettek egy kicsit.


 EKÖZBEN A ONE DIRECTION

-Na jó most már elég lesz!-mondta Zayn.-Gyertek hívjuk el őket a sztároktól.
-Oké!-egyeztek bele a fiúk.
Zayn elindult felém és a svédek felé, Harry odament Faithékhez, Louis és Liam pedig Johnny Deppékhez.
-Haha! Ez jó vicc volt Ulrik!-nevettem Ulrik egyik viccén.
-Haha! Igen az volt!-jött oda Zayn és megfogta a kezemet.-De most ha megbocsájtotok elrabolom Naomit!
-Oké persze. Szia Naomi!
-Sziasztok!
Zayn elhúzott a svédektől. Ugyanezt tették a többiek is.
-Na mi van féltékenyek vagyunk?-kérdeztem Zayntől miközben megütöttem a vállát.
-Én nem! Dehogyis! Sose vagyok az!-mondta büszkén Zayn.
-Aha! És ezt higgyem is el?
-Na jó az voltam!-pirult el.
-Haha! Tudtam! De olyan buta vagy! Ezért nem kell féltékenynek lenned! Te hülye! Szeretlek!-öleltem meg.
-Jó de akkor is.-csókolt meg.
-Hello One Direction!-jött oda hozzánk Tim Burton, a híres rendező.
-Úristen ő rendezte a Johnny Depp filmeket!-mondta boldogan Melody.
-Igen pontosan! De én most hozzátok jöttem One Direction!
-Hozzánk miért?-kérdezte értetlenül Liam.
-Hát arra gondoltam, hogy csinálnék egy filmet amibe tiétek lenne a főszerep!
-Úristen egy film a One Directinonról! Á! De jó lenne!-kezdett el ugrálni Melody, mi furcsán ránéztünk és abbahagyta.
-Na szóval fiúk benne lennétek?
-Hát..-néztek egymásra.-És milyen film lenne? Horror, vígjáték, akció?
-Hát mi valami vicces horror filmre gondoltunk!
-Vicces horror film! Olyan lenne mint a horrora akadva?-kérdezte Melody.
-Hát olyasmi.-mondta Tim.
-Áááá! Fogadjatok el! Fogadjátok el!-mondta Melody.
-Hát… Na jó! Elfogadjuk!-mondta Liam.
-Ez az!-kezdett el ugrálni Melody. -Bocsi csak imádom Tim Burton filmjeit! És kíváncsi vagyok milyen lesz a filmetek!
-Semmi baj!-ölelte meg Liam Melodyt.
-Oké! Na de én most megyek!-mondta Tim.-Ja és fiúk adjátok meg a címeteket! És holnap majd megkereslek titeket, hogy most hogy mint legyen.
-Oké!-mondta Harry és megadta a címüket és a telefonszámát.
-Na köszönöm! Sziasztok!
Azzal Tim elment.
-Úristen! Sziasztok!-jött oda hozzánk Selena Gomez.-Á! Nagyon szeretem a One Directiont! Az az titeket! És Zayn szerintem te vagy a leghelyesebb!
-Ó köszi! De bocsi Sel, nem vagy az estem!-azzal ott hagytuk őt és elmentünk a színpadhoz.
-Na csajok mi most megyünk! Nem sokára fellépünk!-mondta Zayn azzal otthagytak minket.
-Á! felfognak lépni de jó!-kezdtem el ugrándozni.
-Igen tök jó!-mondta Faith is.-És filmszerepük is lesz de jó!
-Jaja! Jé! Nézzétek az ott Vin Diesel!-mondta Melody. -Mennyire örülne Jess ha látná!
-Ki az a Jess?-kérdeztem.
-Az unokatesóm, apai ágon. Amúgy Jessica Watsonnak hívják és az ő apukája is egy cégnél dolgozik ezért sokszor költöznek, mint ahogy mi is költözünk New Yorkba. Amúgy ő most Japánba van. És nagyon élvezi. Imádja az ilyen japános cuccokat, szóval szeret ott lenni.
-Ja értem. És amúgy hogy néz ki?
-Hát derékig érő gyönyörű barna haja van és barna szeme.
-Ja értem. Nézd jön a One Direction!
-ÜDVÖZLÜNK MINDENKIT!-mondta Harry. -AKKOR FIÚK KEZDJÜK IS!
Elkezdtek énekelni. Mi ott a lányokkal sikítoztunk meg minden. A többi eloőkelő vendég minket nézett, de aztán ők is elkezdtek táncolni a számaikra. Amikor Zayn elkezdett énekelni megszólalt Melody telefonja.
-Melody! Kapcsold ki vagy csinálj vele valamit! Most Zayn énekel!-súgtam oda neki.
-Jó lerakom.
-Melody!
-Bocsi!
Ahogy rakta volna le a telefont látta, hogy Jessica hívja.
-Szia Jess!
-Melody! Hát szia! Mizujs veled? Hol vagy amúgy? Csak mert mi most itt vagyunk nálatok és anyud mondta, hogy elmentél valahova!
-Igen. Hát itt vagyok valami kastélyban és most éppen a One Direction lép fel szóval le kell, hogy tegyelek!
-One Direction? Ja az a fiú banda akikről annyit áradozol? Főleg arról a Léjam Paynáról vagy kiről!
-Jessica! Az Liam Payne! De most leteszlek! Jaj és képzed előbb láttam Vin Dieselt!
-Hogy kit? Úristen le ne tegyél!-ordította bele a telefonba.-Hol láttad oda megyek? És ott van még?
-Nyugi Jess! Nyugi! Hát valami kastélyba is igen itt van még mindig itt van! Figyelj pár perc múlva érted megyünk Liammel. Maradj otthon! Oké?
-Igen-igen! De akkor gyertek értem. Á! Siessetek.
-Oké. Na szia.
-Szia!
Melody gyorsan letette a telefont.
-Mi volt ilyen fontos, hogy lemaradtam Zaynről? Meg úgy az egészről?-kérdeztem tőle felháborodva.
-Bocsi csak Jessica volt. El kell érte mennünk Liammel mivel itt van Vin Diesel.
-Ja értem. Ó! Nézd már vége és lejönnek a színpadról! Hát köszi. Faithéknek volt szerencséjük mivel ők ott állnak elől.-mondtam morgolódva.
-Jaj Naomi bocsi! Csak már rég beszéltünk. De nézd itt jön Liam meg Zayn. Akkor mi megyünk is!-mondta és megfogta Liam kezét és elhúzta magával.
-Hova viszi Liamet?-kérdezte Zayn ijedten.
-Nyugi csak Melody unokahúgát hozzák!
-Ja jó.
-Juj képzeljétek találtunk egy labirintust gyertek! Tök buli lehet!-futott oda hozzánk Faith és Cassie.
-Á! Gyere Zayn!-és magammal húztam őt.
Kifutottunk az udvarra a labirintushoz. Aztán bementünk elkezdtünk járkálni.
-Ez tök jó! De éhen halok! Nem akarunk visszamenni?-kérdeztem a többiektől.
-De! Mi is éhesek vagyunk!-mondták.
-Főleg én! Szóval menjünk!-mondta Niall.
-Jó csak merre?-kérdeztem ijedten.
-Nyugi én tudom az utat!-mondta Zayn.-Na erre kövessetek.
Elkezdtük őt követni.
-Naomi. Válassz!-mosolygott rám Zayn.
-Biztos vagy benne?-kérdezték egyszerre a lányok.
-Igen. Na merre?
-Menjünk… Balra!
Elindultunk balra. Amúgy ha jobbra mondom akkor kiértünk volna, de persze én balt mondtam ezért eltévedtünk.
-Mi megmondtuk!-mondták mérgesen Faithék.
-Nyugi majd kijutunk valahogy! Remélhetőleg!-mondta Zayn.
Ott ültünk amikor egyszer csak elkezdett csörögni a mobilom, Melody hívott.
-Szia Melody!
-Szia Naomi. Hol az ördögbe vagytok?
-Hát… Eltévedtünk a labirintusban!
-Úristen! Hát grat!-nevetett Melody. -Megyünk értetek és kihozunk titeket onnan jó?
-Oké! Köszi már az éhenhalás szélén vagyunk!
-Haha! Na megyünk szia.
-Szia!
Leraktam a telefont és elkezdtem ugrálni.
-Nem halunk éhen! Ez az! Melodyék mindjárt megmentenek minket!-ugráltam örömömben.
-Úristen! Mindjárt ehetek! Ez az!-kezdett el Niall is ugrálni velem.
-Hé srácok nyugi!-mondta Harry.
Pár perc múlva megjelentek Melodyék.
JESSICA
-Melody!-ugrottam a nyakába.
-Szia. Na srácok ő itt Jessica Watson az unokahúgom! Amúgy igazából csak pár hónap van köztünk mivel ő október 13-án én pedig augusztus 20-án születtem.
-Szia!-köszöntem neki.
Gyors bemutatkozást tartottunk aztán Jessica vezetésével elindultunk kifelé.
-Naomi nem itt mondtad azt hogy balra?-kérdezte Zayn.
-De szerintem igen!
-Amúgy hogyha azt mondtad volna, hogy jobbra már rég kint lenétek!-mondta Jessica.
-NAOMI!-mondták a többiek.
-Bocsi!-pirultam el.
Aztán kimentünk a labirintusból.
-Köszi Jess! De amúgy honnan jegyezted meg, hogy merre kell menni?-kérdeztem.
-Ha Tokióban élsz muszáj ilyen dolgokat megjegyezned!
-Ja értem.
-Srácok! Irány a svéd asztal!-mondta Niall.
Bementünk a kastélyba és ott volt egy óriási asztal megterítve. Leültünk és amekkora szerencsénk volt ott ült már Johnny Depp, Ulrik Munther, Eric Saade, Burkley Duffield és Vin Diesel is.
-Vin Diesel! Úristen!-sikított Jess.
-Ö… Szia! Te ki vagy?-kérdezte mosolyogva Jesstől.
-Jessica Watson! De csak szólítson Jessnek.
-Oké Jess!
Beszélgettünk meg ettünk aztán kitalálták a fiúk, hogy táncoljunk. Mi lányok rögtön beleegyeztünk. Elkezdtünk táncolni, és pont egy lassú szám volt.

HARRY ÉS FAITH

-Faith nagyon jól táncolsz!-mondta Harry keringő közben Faithnek.
-Köszönöm de nem igaz!
-De igen! És úgy szeretlek!
-Én is!-csókolták meg egymást.

LOUIS ÉS CASSIE

-Wáó Cassie! Hol tanultál meg ilyen jól táncolni?
-Hát tudod Loui, zumbára járok! És onnan tudok így táncolni!
-Ja értem. De nagyon ügyes vagy!
-Köszönöm!
-Nézd én hogy tudok táncolni!
-Nagyon ügyes vagy Louis!-nevetett Cassie.
-Köszönöm!-mondta Louis és megcsókolták egymást.
LIAM ÉS MELODY
-Juj bocsi Melody! A tánc nem az erősségem!-mondta Liam miközben rálépett Melody lábára.
-Nyugi Liam! Nekem se megy annyira!
-Hmm de tudok egy dolgot ami mindkettőnknek jól megy!-kacsintott Liam Melodyra.
-És mit?-kérdezte Melody.
-Hát ezt!-mondta Liam és megcsókolta Melodyt.
NIALL ÉS JESSICA
-Jess. Táncolunk?
-Persze! Imádok táncolni!
Azzal Niall megfogta Jessica derekát, Jessica pedig Niall vállát és elkezdtek keringőzni.
ZAYN ÉS NAOMI
-Zayn. Nem tudok keringőzni!-pirultam el.
-Semmi gond! Csak hagyd hogy vezesselek!-mosolygott rám.
Elkezdtünk táncolni közben Zayn vezetett én majdnem ott helyben elolvadtam a kezében.
-Na látod megy neked!-mosolygott rám.
-Igen!-mosolyogtam vissza rá.
-De gyere! Valamit mutatnom kell neked!-fogta meg a kezemet.
Kivitt az egyik erkélyre.
-Ugye milyen szépen ragyog a hold?-ölelt meg.
-Igen!
-De te szebb vagy!-fordított maga felé.
-Óh! Ez nem is igaz!-pirultam el.
-De!-mondta és megcsókolt.
Amikor megcsókolt éppen akkor szólalt meg az egyik templom harangja és éjfélt harangozott. De sajnos ezt a pillanatot megtörte a telefonom csörgése.
-Halló!-vettem fel szomorúan.
-Szia Naomi! Sam vagyok! Brendonék beakarnak titeket árulni!
-Hogy mi?
-Igen szóval gyertek haza, MOST!
-Oké nagyon köszönöm szia!
Gyorsan letettem a telefont. Nem szóltam semmit Zaynhez csak elkezdtem behúzni a többiekhez.
-Lányok! Haza most gyorsan! Brendonék be akarnak árulni minket!
-Hogy mi? Úristen gyorsan a limuzinhoz!
Gyorsan lefutottunk és beültünk a limuzinba, és elindultunk a hotel felé. Jött velünk Melody és Jess is.

5 megjegyzés:

  1. Becemevem : Emese :D2012. június 3. 8:51

    Wáááá ... *-* nagyon jó lett!♥ kell az a ruha!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dalma? :O
      Köszi! *___* :D ♥
      Melcsi találta! :P /Ha a Jessicásra gondolsz :P/

      Törlés
    2. Aham.. ki más ? XD ♥

      Törlés
  2. Áháááá... látom miről beszélt Dalma :)
    Kedvenc rész :-Cassie! Te ugye nem mész el?-ölelte meg Louis Cassiet.
    -Nem! Nincs itt olyan akit szeretek rajtad kívül!
    Minutes later....
    -Johnny Depp hol?
    xD és ne feledjük a fergeteges Lou táncot :P

    VálaszTörlés