2012. május 24., csütörtök

I. évad 10. fejezet

10.fejezet


A színpadi szereplés

-HELLO MINDENKI-ordította a mikrofonba Harry.
-SZIASZTOK!-ordított Liam is.
-ÉHES VAGYOK!-ordította Niall.
Mindenki hangos nevetésben tört ki.
-Mi van? Ha egyszer igaz?-nevetett Niall.
-VAS HAPPENIN'?-futott fel Zayn a színpadra.
-HELLO!-integetett Louis.-NA GYERÜNK KEZDJÜK!
Elsőnek elénekelték a What Makes You Beautiful-t.
Utána a One Thing-et.
Aztán következett az I Wish.
És persze a Gotta Be You.
-MIELŐTT ELKEZDENÉNK ÉNEKELNI AZ UTOLSÓ SZÁMUNKAT 5 LÁNYT FEL HÍVNÁNK A SZÍNPADRA!-mondta Zayn.
-ÚRISTEN!!! EZ AZ!-sikítozott mindenki.
-ELSŐNEK: NAOMI JAMEST!-mosolygott rám Zayn.
*-Úristen! Fent leszek a színpadon több ezer ember előtt ezt nem hiszem el.-gondoltam magamban.*
Elindultam a színpad felé a többi lány pedig irigykedve nézett engem. Mikor odaértem a színpadhoz Zayn leugrott és felrakott a színpadra.
-Köszönöm!-súgtam oda neki.
-Ugyan már nincs mit!-mosolygott rám.
Odaálltunk a többiek mellé. Én tisztára kész voltam. Ennyi ember előtt állni?! A tömeg meg csak egyre jobban üvöltözött hogy: ,,Engem is!”
-A MÁSODIK LÁNY PEDIG NEM MÁS MINT!-kezdte el mondani Liam. -MELODY WATSON!
Láttam Melodyt, hogy mennyire örül neki. Elkezdett futni a színpad felé. Őt is felvette Zayn.
-MÉG HÁROM HELY VAN!-mondta Harry. -ÉS AZ EGYIK HELYET FAITH SUNSHINE FOGJA BETÖLTENI! FAITH GYERE FEL A SZÍNPADRA!
Faithet is sokan irigykedve nézték, de Faith mit sem törődve vele elindult Harry felé. Harry felhúzta a színpadra és odaálltak mellénk.
-ÉS AZ UTOLSÓ ELŐTTI HELY NEM MÁSÉ MINT CASSIE BLAKEWAYÉ!-ordította Louis.
Cassie gyorsan elkezdett lépkedni a színpad felé ahol Louis már boldogan várta.
-ÉS MÉG ÉN IS FELHÍVOK VALAKIT!-mondta Niall.-AZ ÉN VÁLASZTOTTAM AZ A LÁNY OTT!-mondta és rávilágítottak a reflektorok.
A lány gyorsan felszaladt a színpadra. Niall gyorsan megkérdezte a nevét.
-AKKOR EMBEREK KEZDJÜK!-mondta Harry és elkezdték énekelni a More Than This-t.
Én ott álltam boldogan Zayn mellett miközben ő fogta a kezem és éneklés közben rám mosolygott. Megnéztem többiek mit csinálnak. Ők is ott álltak boldogan a fiúk mellett kézen fogva. Aztán magam elé néztem és megláttam a sok ezer ember és hirtelen elkezdtem izgulni. Minden bajom volt. Leszaladtam volna a színpadról, de Zayn megérezte ezért magához húzott és úgy folytatta az éneklést. Mikor vége lett a számnak elköszöntek a fiúk a nézőktől és mi is velük mehettünk le a színpadról az öltözőjükbe. Az öltözőben számot cseréltem Melodyval amikor belépett az öltözőbe a menedzserük.
-Gyerekek ez óriási volt!-mondta a menedzserük.-Este azt csináltok amit akartok! De most mennem kell!
Azzal kiviharzott az ajtón.
-Na milyen voltam?-kérdezte Zayn.
-Nagyon jó!
-Köszi, kis lámpalázasom!-kacsintott rám.
-Jaj!-mondtam és megütöttem a kezét.
-Áú!
-Csak nem fájt?
-De!
-Háh kis puhány!
-Jaj te!-mondta és magához ölelt.
-Hé srácok!-mondta Harry. -Nem láttátok Niallt?
-Ö…-néztünk egymásra.-Nem!
-Gyertek nézzük meg kint!-mondta Louis.
Ahogy kimentünk az ajtón megláttuk Niallt aki éppen azzal a lánnyal csókolózott akivel előbb ott álltak a színpadon.
-Juuj Niall!-mondták egyszerre a fiúk.
-Mi?-nézett fel ijedten.
-Nyugi megyünk!-mondtuk és visszamentünk a szobába.
-Zayn hány óra?-kérdeztem miközben leültem a kanapéra.
-21:20.
-Mennyi?-ijedtünk meg a lányokkal.
-Tényleg nektek 30-ra kell visszaérnetek! Gyertek majd a sofőrünk elvisz titeket!
-Jó!
Zaynnel elkezdtünk futni és megtaláltuk a sofőrüket. A sofőr beegyezett, hogy visszavisz minket a hotelbe. Visszafutottunk a lányokhoz és elmeséltük, hogy mi van.
-Melody, te hogy mész haza?
-Hát nem tudom!
-Majd én hazakísérem!-jelentette ki Liam.
-Oké sziasztok!-köszöntünk el tőlük és hazaindultak.
-Szia Cassie!-ölelte meg Louis Cassiet.
-Szia.
-Szia Faith!-puszilta meg Harry Faithet.
-Szia!
Azzal elindultunk a kocsihoz.
-Szia Zayn! Köszönöm a mai napot!
-Nincs mit!-mondta Zayn és megcsókolt.
Beültem a kocsiba
és hazamentünk. Mire hazaértünk 21:28 volt.
-Köszönjük viszlát!-köszöntünk el a sofőrtől.
-Lányok erre!-mondtam nekik.
Bemásztunk a teraszon csak be volt zárva a terasz ajtónk.
-Ne! Most mit csináljunk?-kérdezte szomorúan Cassie.
-Gyertek másszunk át a fiúk teraszára!-mondtam nekik.
Gyorsan átmásztunk és bekopogtunk. Brendon jött ajtót nyitni.
-Cassie Faith sziasztok!-köszönt nekik boldogan. -Ó és szia Naomi.-mondta unottan.
-Brendon!?
-Jól van már. Mit akartok?
-Bemenni!
-Jó! Gyertek.
Gyorsan bementünk aztán átfutottunk a szobájukon egészen át a mi szobánkig.
-Húh megcsináltuk!-mondtam miközben leültem az ágyra.
-Jaja!-ültek le a lányok is az ágyra.
Ekkor kopogott valaki, nem más mint Mr. Black. Bejött szétnézett aztán el is ment. Mi még a lányokkal fent voltunk egy kicsit és átbeszéltük még egyszer, hogy milyen volt a koncert.
-Na én alszok!-mondta Faith. -Jó éjt.
-Én is jó éjt.-mondta Cassie.
Én még egy kicsit fent voltam és néztem ki az ablakon ahol fénylett a hold. Aztán hirtelen megláttam valami fekete alakot aki benézett a szobánkba. Megijedtem. Gyorsan bebújtam a takaró alá és pár percig ki se bújtam onnan. Mikor újra felnéztem az alak eltűnt onnan.
-Vajon ki volt?-kérdeztem magamtól.-Lehet, hogy Brendon vagy Zayn.
És ezzel a gondolattal aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése