2012. május 23., szerda

I. évad 6. fejezet

6.fejezet

A csók

-Akkor gyerekek mindenki meg van?-kérdezte Mr. Black.
-Igen!-válaszoltuk egyszerre.
-Akkor indulás!
Elindultunk a múzeum felé. Faith meg Cassie a One Directionról beszéltek. Én pedig lassan sétáltam utánuk, mert tudtam, hogy Brendon ott van tőlem nem messze és azt akartam, hogy egy kicsit törődjön velem a ,,fájó lábam" miatt. Hirtelen azt éreztem, hogy valaki megfogja a kezemet. Odanéztem és láttam, hogy Brendon volt az.
-Brendon-lepődtem meg.
-Na mi az csak nem megijedtél?
-Ö… Igen!
-Háh félős!
-Nem vagyok az! Csak nem tudtam ki fogja meg a kezem.
-Ja bocs.-nevetett Brendon.-Segítsek menni?
-Kicsit hülyén hangzott!-nevettem.-De igen segíthetsz!
-Csak egy kicsit!-nevetett ő is.
Odanyújtotta a kezét, hogy kapaszkodjak bele. Rámosolyogtam és átkaroltam a kezét.
-Hölgyem!
-Uram!
Nevettünk és közben egymásra mosolyogtunk.
-Úristen! Ott a One Direction!-kiáltott fel Faith.
-LOUIIIIIIIIIS!-kiabálta Cassie és elkezdett felé futni.
Faith is ugyanezt tette, csak ő Harryhez futott oda. Még pár lány is utánuk futott.
-Gyerekek, ne menjetek oda! Gyertek vissza!-ordibált Mr. Black. -Á mindegy. 15 perc szabad foglalkozás!
-Te nem mész?-kérdezte Brendon.
-Én nem szeretem őket!-háborodtam fel.
-Jól van na, csak megkérdeztem! Bocs hogy élek.
-Jaj istenem! Tudod mit?! Inkább odamegyek én is!
-Jó menjél.
Azzal megfordultam és elindultam a One Direction felé. Mikor odaértem Faith meg Cassie éppen Louissal meg Harryvel pózoltak és az egyik lány lefényképezte őket.
-Naomi!-köszönt vidáman Zayn.
-Zayn!-lepődtem meg.-Hát megismersz?
-Miért ne ismerném meg azt aki behúzta a pulcsimat?!
-Haha!-nevettem.-Visszaakartam adni, de úgy, hogy elmegyek a ma esti koncertetekre!
-Úristen! Komolyan eljössz?
-Igen, persze!
-Köszi!-ölelt meg.
-Öm…Nincs mit! De eljöhetnek ők is?-mutattam Faithre és Cassiere.
-Persze!-mosolygott Zayn.-Kaptok V.I.P jegyeket! Oké?
-Úristen! Faith meg Cassie nagyon boldogak lesznek!
-Te nem örülnél?-lepődött meg Zayn.
-Jaj de!-öleltem meg.
-Ó, ezt most miért kaptam?
-Mármint az ölelést?
-Igen.
-Nem tudom, csak jól esett.
-Ja!-nevetett Zayn.-Sokszor eshetne jól…
-Haha!-nevettem.
-Naomi, Zayn gyertek! Szeretnénk egy közös képet csinálni.-kiáltott Faith.
-Oké megyünk!-válaszolta Zayn.
Gyorsan beálltunk egymás mellé úgy hogy, Niall; Louis; Cassie; Zayn; én; Faith; Harry és Liam.

Eközben Brendonék

-Most nézzétek meg! Közös képet csinálnak pedig Naomi állítólag nem szereti őket! És az előbb ott ölelgette Zaynt!-mérgelődtem.
-Nyugi haver! Faithék is ugyanezt csinálják! Szóval no para. Majd ha a One Direction elmegy akkor jók leszünk nekik mi is!-mondta Damon.
-Hát, lehet.
-Biztos!
-Gyerekek! Gyertek indulnunk kell!-mondta Mr. Black.
Mi indultunk volna el a múzeumba, de Naomiék még mindig a One Directionnal voltak elfoglalva.
-Jaj! Ti hárman.-mutatott Damonra Adamra és rám Mr. Black. -Menjetek és hívjátok ide a többieket!
Elindultunk a srácokkal a csajokhoz.
-Na hölgyeim.-kezdte el a beszédet Damon. -Mr. Black üzeni, hogy indulunk a múzeumba. Szóval gyertek!
-Jaj ne! Máris?!
A lányok még búcsú ölelést adtak a fiúknak és elindultak és csoporthoz.
-Szia Louis!-ölelte meg Cassie Louist.
-Szia Cassie remélem még találkozunk!
-Én is!-azzal Cassie elindult a csoporthoz.
-Szia Harry!-ölelte meg Faith Harryt.
-Szia Faith!-puszilta meg Harry Faith homlokát.
Faith is elindult a csoporthoz.

Eközben Naomi

-Na szia Zayn, akkor este a koncerten. De hogy jutunk be?-kérdeztem.
-Hát… Majd szóltok nekünk mi meg majd megyünk és bejuttatunk titeket.
-Ja jó.-nevettem.-De most már tényleg megyek, szia!
Brendon jött oda hozzánk, hogy szóljon nekem, hogy most már menjek. Indultam volna el, de Zayn magához húzott.
-Naomi! Szeretlek!-mondta és megcsókolt.
Én értetlenül álltam Brendon és Zayn között.
-Öm…Akkor szia!-mondtam és elkezdtem gyorsan lépkedni a csoport felé.
-Szia! Akkor majd este!-kiáltott utánam.
Mikor odaértem Mr. Black a névsort ellenőrizte és pont az én nevemet mondta.
-Jelen!-vágtam rá gyorsan.
-Brendon Parker… Brendon hol van?
-Itt vagyok.-lépett oda mellém.
-Rendben akkor indulhatunk!-mondta Mr. Black.
Elindultunk. Ránéztem Brendonra és láttam, hogy ki van akadva. Hozzá akartam szólni, de tudtam most semmi kedve velem beszélgetni. Aztán egy utolsó pillantást vettettem Zaynre aki most is engem nézett. Utána én is elindultam a csoport után. Körülnéztem, hogy Faithék hol vannak. Láttam őket ahogy a sor elején mennek és beszélgetnek. Gondolom a One Directionról. Aztán láttam ahogy Damon és Adam ökörködnek. És láttam azt is, ahogy Brendon egyedül sétál és láttam az arcán, hogy tisztára kész van. Rájöttem, hogy tetszek neki. De ez most már sajnos nem számít. Aztán elgondolkoztam, hogy milyen lenne, ha döntenem kellene, hogy kivel járok, Zaynnel vagy Brendonnal. Nem tudnék dönteni. De Zayn már döntött helyettem.
-De nekem bejön Brendon!-mondtam magamban.-De az a baj, hogy Zayn is. Apának megígértem, hogy nem pasizok be… Ehhez képest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése