2012. május 23., szerda

I. évad 3. fejezet

3.fejezet


Megérkezés
/Vasárnap délután/ 

-Ez az! Végre megérkeztünk!-szálltam le boldogan a repülőről.
-Jaja!-helyeseltek a lányok.
-Gyerekek! Név sor ellenőrzés hogy mindenki meg van-e!-mondta Mr. Black.
Az ellenőrzés gyorsan megvolt. Aztán elmentünk a hotelbe.
-Vannak szabályok amiket be kell tartanotok! 1. nincs buli! 2. nincsen piálás se cigizés! 3. el lehet hagyni a hotelt de 21.30ra vissza kell érnetek különben kirúgjuk az illetőt az iskolából. Valamilyen kérdés?
Nem volt semmi kérdésünk, de mindenki fel volt háborodva a szabályok miatt.
-Rendben. Akkor ti hárman Faith Cassie és Naomi!-mutatott ránk Mr. Black. -Ebbe a szobába lesztek. És ti hárman Brendon, Damon és Adam a mellettük lévő szobába lesztek.
*Ez az!!!-gondoltam magamban.*
Bementünk a szobábaami a földszinten volt. Három ágy volt benne. Mindegyikünk elfoglalt egy-egy ágyat, aztán gyorsan kipakoltunk. A többiek ugyan ezt tették.
-Na csajok most mit csináljunk?-kérdezte Faith.
-Menjünk át a fiúkhoz!-mondtam hülyeségből.
-Hmm oké!-egyeztek bele a lányok.
-De! Én csak vicceltem!
-Jaj mi is!
-Akkor jó…De tényleg mit csináljunk?
Ekkor hirtelen valaki kopogott az ajtón. Odamentem és kinyitottam az ajtót. Meglepetésemre Brendon állt az ajtóban.
-Brendon…Szia!-mosolyogtam rá.
-Szia Naomi! Csak azt szeretném kérdezni, hogy te és persze a lányok! Átjöttök ma este hozzánk? Tartunk egy kis bulit.
-Persze!-futott oda Faith. -Buli! Benne vagyunk!
-Jaja!-helyeselt Cassie.
-Naomi te is benne vagy?-kérdezte Brendon.
-Persze.
-Á! Akkor szuper. Hétkor gyertek át.
-Oké! Szia!-csuktam be az ajtót.
-Ez az csajok megyünk buliba!-mondta boldogan Faith.
-Jaja! Már annyira várom!-mondta Cassie.
-Én is! De mibe menjünk?-kérdeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése