2012. május 24., csütörtök

I. évad 9. fejezet

9. fejezet


A Koncert

-Na lányok itt vagyunk!-mondtam boldogan.
-Igen! Na add ide a jegyeket! Be akarok menni!-mondta Faith.
-A jegyeket?-nevettem zavaromban.
-Igen! Ne mondd, hogy otthon hagytad!
-Dehogyis hagytam otthon! Hogy tudnám otthon hagyni ami nincs is?!
-Mi van?-kérdezte Cassie.
-Hát… Jegyünk nincs… De nyugi Zayn mondta jelezzünk nekik és bejuttatnak! Nézzétek ott mennek! Gyerünk integessünk!
Ahogy integettünk pár lány mellettünk ordibált:
-Úristen! Zayn Malik! Szeretlek!
-Louis! Imádlak!
-Harry! Küldj egy puszit!
-Niall! Imádlak!
-Liam! Nézz rám! Liam!
-Zayn gyere hozzám! Szeretlek!-mondta egy másik lány miközben ellökött.
-Jól vagy Naomi?-húzott fel a földről Faith és Cassie.
-Igen! Áú. Köszi!-álltam fel a földről.
-Jaj most mi lesz?-kérdezte szomorúan Cassie.
-Mert?-kérdeztem értetlenül.
-Mert a te kis Zayned elment mi meg még mindig kint vagyunk és nem bent!-mondta felháborodva Faith.
-Ja… Hát nyugi! Van egy tervem!-mosolyogtam büszkén.
Elmondtam a lányoknak a tervet. Cassie egyből belement. Faithet kellett egy kicsit fűznünk de végül is ő is belement.
-Jó estét!-mentem oda az egyik óriásian nagy darab őrhöz.
-Mit akarsz?-kérdezte miközben nagy nehezen megfordult.
-Hát… Tudja ki az a Zayn Malik?
-Igen!
-Na és én neki vagyok a barátnője! Szóval kérem! Lécci engedjen be!
-Haha! Te vagy az 20-dik lány aki azt állítja magáról, hogy ő Zayn Malik barátnője!-nevetett az őr.-Szóval vagy add ide a jegyedet vagy pedig nem mehetsz be! Jaj és persze ott van még a sok Harry barátnői is, meg persze…
*-Maga akarta!-mondtam magamban.*
Azzal fogtam magam és ráugortam a hátára.
-Úristen! Szállj le rólam!-próbált meg levenni a hátáról.
-Faith Cassie! Fussatok be én addig megpróbálom lefoglalni!
Nem kellett kétszer mondani, Faithék amilyen gyorsan tudtak olyan gyorsan futottak be.
-Na most meg vagy!-mondta az őr és levett a hátáról.
-Biztos benne?-mondtam azzal behúztam neki egyet és megrúgtam a lábát.
Vérző orral esett a földre. Én gyorsan befutottam Cassiek után.
-Kipp-kopp kipp-kopp.-kopogott hangosan a magassarkúm.
-Basszus!-mondtam mérgesen és levettem a magassarkúmat.
Tovább lopakodtam.
-Ez ilyen nagy?! Sosem fogom megtalálni az öltözőt!
Ahogy tovább mentem valakivel összeütköztem, mivel sötét volt nem láttam, hogy ki az.
*Basszus csak ne az az őr legyen kintről!-gondoltam magamban.*

EKÖZBEN FAITHÉK

-Naomi itt vagy?-kérdezte suttogva Faith.
-Jaj, Faith, hogy lenne itt? Lehet, hogy az az őr csinált vele valamit! Vagy pedig elvitte őt a rendőrség!
-Ó ha a rendőrség vitte el akkor nincs baj!-nevetett Faith.
-Mert?
-Mert lefáraszt mindenkit és inkább elengedik!
-Hmm tényleg, igaz! De most merre?
-Erre!-mondta Faith és elindultak abba az irányba.

EKÖZBEN NAOMI

-Jaj elnézést kérek! Én csak… És akkor jött ön…-kezdtem el magyarázkodni mert azt hittem, hogy az őr az.
-Nyugi semmi baj!-szólalt meg egy lány hang.
MELODY
-Bocsi, de te amúgy ki vagy?
-Melody Watson vagyok. És te?
-Naomi James. Jaj először azt hittem, hogy egy biztonsági őr vagy!-nevettem.
-Én is!-nevetett Melody is.
Még pár percig beszélgettünk. Megtudtam, hogy a bandából a kedvence Liam Payne, és miatta osont be.
-És amúgy te miért osontál be?
-Hát ez egy bonyolult és hosszú történet…
-Nem baj van időnk! Kíváncsi vagyok.
Elmeséltem neki az egészet az elejétől a végéig.
-Ja értem. Szóval te a pasid miatt!
-Nem a pasim! És… Mind1 amúgy leginkább ez a pulcsi miatt!
-Ja értem.
-De amúgy annyira jó ez a ruha!-mondtam mosolyogva.
-Tényleg? Köszi! A tiéd is nagyon szép!
-Köszönöm! De gyere menjünk még meg kéne találni az öltözőt.
Elindultunk. Ahogy mentünk hangokat hallottunk.
-Úristen! Melody gyorsan ide!-mondtam és behúztam az egyik öltözőbe.

EKÖZBEN FAITHÉK

-Hallottad? Valaki bement abba a szobába vagy mibe!-mondta Cassie.
-Igen. Lehet az az öltöző!-mondta Faith és elindultak a szoba felé.

EKÖZBEN NAOMI

-Húh ez az megúsztuk!-mondtam suttogva Melodynak.
-Igen!-mondta boldogan Melody.
-Naomi hát te?-szólalt meg valaki a hátam mögött.
Mikor odafordultunk ott állt a One Direction. Félmeztelenül, mivel éppen öltöztek.
-Úristen Liam!-mondta boldogan Melody.
-Zayn! Szia.-nevettem zavaromban.-Hát én?! Úgy volt valaki beenged de nem engedett be!
-Bocsi!-jött oda hozzám és megölelt.
-Semmi baj belopakodtunk! Ugye Melody? MELODY?!
Ránéztem Melodyra és láttam, hogy tisztára el van pirulva és kész van Liam miatt.
-Liam! Ő itt az egyik legnagyobb rajongód! Imádja a teknősöket és persze téged is!
-Tényleg?
-Aha!-bólogatott Melody.
-Úristen!-ment oda Liam Melodyhoz. -Szia Melody.
-Szia Liam!-mondta Melody és megölelte Liamat.
Liam kicsit meglepődött, de nem ellenkezett az öleléstől.
-De cukik együtt!-mondtam mosolyogva.
-Mint mi?-kacsintott rám Zayn.
-Jaj. Amúgy nem láttátok Faithet meg Cassiet?
Ekkor hirtelen valaki kinyitotta az ajtót.
-Louis!-jött be az ajtón Cassie és odaszaladt Louishoz aki mosolyogva ölelte meg Cassiet.
-Sziasztok jött be mosolyogva Faith.
-Faith!-köszöntötte mosolyogva Harry őt.
Bemutattam nekik Melodyt és még egy kicsit beszélgettünk a fiúkkal.
-5 perc múlva kezdünk!-jött be az egyik szervező.
A fiúk gyorsan felöltöztek és elkészültek.
-Ügyes legyél Zayn!-mondtam neki.
-Az leszek!-mosolygott rám.
Azzal elindultak a színpadra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése