2012. május 24., csütörtök

I. évad 8. fejezet

8.fejezet


A koncert (előkészületek)

A múzeumból 15 perc alatt haza is értünk mivel nem volt ott a One Direction. Egész úton a sor végén mentem, előttem pár emberrel pedig Brendon és Caroline ment kézen fogva. 4 órára haza is értünk. A koncertig még volt 4 órám ezért kimentem a teraszra olvasni.
-Na mi van? Csak nem könyvmolyoskodunk?!-kérdezte valaki a szomszéd teraszról.
Azt hittem, hogy Brendon az ezért megörültem és boldogan néztem oda. De kiderült, hogy csak Damon volt az.
-Damon, hát te?
-Én csak jöttem!-mondta.-Mit csinálsz?
-Hallod, füvet nyírok. Szerinted?
-Jól van na csak próbálok veled beszélgetni!
-És minek?
-Hát… Brendon miatt!
-Brendonról?! Mégis mit akarsz róla beszélni?
-Megváltozott…-mondta miközben átmászott a teraszunkra.-Régebben mindig áradozott rólad meg minden most meg azt hallgathatjuk, hogy Naomi megcsókolta Zaynt meg hogy ezt meg azt csináltad és tiszta depi!
-És én mit tudnék csinálni?
-Sajnos nem tudom. De most tisztára féltékeny mindenkire akire csak ránézel vagy hozzá szólsz vagy megcsókolod!
-Hát akkor ennyi erővel én is lehetnék féltékeny rá! Mert a szemem láttára csókolta meg Carolinet!
-Hogy mi?! Úristen! Carolinet?
-Igen őt, mert?
-Semmi. Csak még múlt héten azt mondta, hogy ő semmi pénzért nem csókolná meg Carolinet!
-Hát akkor ezt az ígéretét megszegte!
-Meg. De lécci beszélj vele!
-Hát ma nem tudok mivel megyünk koncertre a lányokkal. Basszus a koncert nem szóltam! Bocsi de rohanok!
Berohantam a szobába szegény Damont pedig ott hagytam kint egyedül. Szarul eshetett neki, hogy csak úgy ott hagytam, ezért vissza akartam menni hozzá, de akkor már nem volt ott.
*-Biztosan hazament.-gondoltam magamban.*
Amikor bementem a szobába a lányok éppen az ágyon ültek és beszélgettek.
-Képzeljétek el!-ültem le melléjük az ágyra.
-Mit?-kérdezték egyszerre.
-Van ma estére programotok?
-Ö… Nem nincsen!-néztek egymásra.
-Most már van!-kacsintottam rájuk.-Készülődjetek mert kevesebb mint 4 óra múlva már ott fogunk táncolni a One Direction koncerten!
-Úristen!-sikítottak egyszerre.
-Ezt nem hiszem el! Á… Naomi köszi!-ölelt meg Faith.
-Ez az megint láthatom Louist!-örült Cassie.-Köszi nagyon köszi!
-Na de menjünk készülődni még a végén elkésünk!

Pár óra múlva…

-Naomi gyere már elkésünk!-dörömbölt a fürdőszoba ajtón Faith.
-Nyugi! Mindjárt készen vagyok! Csak egy perc. Sietek!
-Naomi!-dörömbölt Cassie is.
-Nyugi itt vagyok!-mentem ki a fürdőszobából.-Hogy festek?
-Naomi! Nagyon jól nézel ki!-mondta Faith. -És én?
-Mindketten gyönyörűek vagytok! Na és én? Nem szar ez a ruha?
-Dehogy is tökéletes!-mondtam Cassienak.
-Igen! De irány a koncert már 19.00 van!-mondta Faith.
Elindultunk a koncertre.

Én ruhám:


Cassie ruhája





Faith ruhája:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése