2012. május 23., szerda

I. évad 1. fejezet

1. fejezet

Előszó


-Ez az végre vasárnap van!-mondtam miközben kikeltem az ágyból. Ennyire még soha életemben nem vártam a vasárnapot.
Naomi James vagyok. 14 éves lány. 1995.november.18-án születtem. Sötét barna hajam van és sötét barna szemem, vékony, stílusosan öltözködő lány vagyok. Hajam a hátam közepéig ér és egyenes. De a bulikra vagy az ünnepségekre általában begöndörítem. Mindig vidám, ugrálós, lány vagyok szeretem a barátaimat és akár ölni is tudnék értük. Legjobb barátaim Faith Sunshine és Cassie Blakeway, imádok velük sétálgatni, mozizni, beszélgetni és persze nevetgélni. Mindhárman a 9.C-be járunk. Szeretek énekelni és táncolni szeretem az állatokat főleg a mácskámat Puffyt. Van egy idegesítő kis húgom, Ariel de róla majd később... Hogy miért a várom a hétfőt? Majd kiderül…
Kimásztam az ágyból és lementem a konyhába ahol apa, Bob és anya, Margaret éppen reggelit készítettek.
-Jó reggelt!-mosolyogtam rájuk.
-Szia kicsim! Na izgulsz? Pár óra és kint leszel Angliában.-kérdezte anya.
-Hogy izgulok-e? Ez nem kérdés! Persze hogy izgulok! Annyira várom!
-Aztán odakint ne hogy bepasizz! És ne igyál semmi alkoholt! És ne cigizz! És…-mondta apa.
-Jaj nyugi! Csak egy hét lesz! Egy hét alatt lehetetlen bepasizni! És cigizni tuti nem fogok! Inni meg főképp nem!
-Húh! Jó akkor megnyugodtam!
-Jaj apa.
-Tessék itt a reggeli.-rakta le elém a reggelimet anya.
-Öm…Köszönöm!-mondtam miközben majonézt és ketchupöt nyomtam a virslim mellé. Amúgy utálom a virslit! De most persze hogy ezt csináltak! De mindegy éhes vagyok és megeszem! Mikor megettem felálltam az asztaltól és felfutottam a szobámba.
-Ez az! Van még két teljes órám hogy elkészüljek! Remélem nem kések el…
Gyorsan átnéztem a bőröndjeimet, hogy mindent bepakoltam-e. Aztán elmentem fürdeni. Utána gyorsan felöltöztem, és megcsináltam a hajam. Amikor mindennel elkészültem még volt 15percet amit kihasználtam. Bekapcsoltam a lap topomat és elindítottam rajta az egyik kedvenc számomat: Far East Movement ft. Justin Bieber – Live My Life.
-I'm gonna live my life No matter what, we party tonight. I'm gonna li-li-live my life, I know that we gon’ be alright. -énekeltem.
Mikor vége lett a számnak anya szólt, hogy hozzam le a bőröndöket mert mindjárt indulunk a reptérre. Még egyszer átnéztem a bőröndöket, de még szerencse, mert majdnem itthon hagytam a pizsamámat.
-Kicsim! Gyere 2perc és indulunk!-szólt fel anya.
-Jó!-válaszoltam.
Gyorsan bepakoltam a pizsimet, és kikapcsoltam a lap topomat.
-Kicsim…!
-Megyek már anya, nyugi!
Lefutottam a szobámból a bőröndökkel a kezemben.
-Na végre hogy itt vagy!-mondta anya.-Indulhatunk?
-Öm…Mindjárt csak még elköszönök Arieltől meg Puffytól és persze apától.
-Oké! Én addig kiviszem a kocsiba a bőröndöket.
Bementem a konyhába ahol apa éppen Arielnek csinált reggelit.
-Na szia apa!-öleltem meg.
-Szia! Hiányozni fogsz!
-Te is nekem.
-Szia Ariel. -öleltem meg őt is.
-Szia Naomi! Hiányozni fogsz!
-Te is nekem.
-Puffyt nem láttátok?
-Szerintem kint van az udvaron.-mondta apa.
-Oké. Akkor megnézem odakint.
Kimentem a házból. Puffy éppen a teraszon feküdt. Odamentem hozzá.
-Szia Puffy! Hiányozni fogsz!-öleltem át.
-Miáú. -nyávogott egyet.
-Naomi gyere indulunk!-szólt anya a kocsiból.
-Megyek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése