2012. május 23., szerda

I. évad 4. fejezet

4.fejezet

A Buli


-Húh! Ez az csajok 7.00 óra! Irány a buli!-mondta Faith és elindult ki az ajtón. Casieval követtük őt.
Mikor odaértünk az ajtóhoz senki sem mert bekopogni.
-Öm…Faith! Kopogj te mert…-magyaráztam.
-Igen Faith! -helyeselt Cassie.
-Áh! Félősek!-mondta Faith és bekopogott az ajtón.
Damon jött ajtót nyitni.
-Ó! Helló lányok!-mosolygott Damon. -Gyertek be!
Bementünk a szobába.
-Ömm…És hol vannak az emberek?-kérdeztem.
-Brendon nem szólt?-kérdezte Damon.
-Miről?
-Hogy csak ti hárman a lányokkal meg mi hárman a fiúkkal leszünk a buliba. Nem akarjuk, hogy Mr. Black rájöjjön, hogy bulit tartunk!
-Hát nem nem szólt! De nekünk jó így is!
-Akkor oké. Pillanat szólok a többieknek hogy itt vagytok!
-Rendben.
Damon kiment az teraszra.
-Lányok! Hogy nézek ki?-kérdeztem.
-Jól! Csak a hajad egy kicsit oldalt feláll!-mondta Faith.
-Ó! Akkor megnézem a fürdőszobába a hajam.
Bementem a fürdőszobába. Odaálltam a tükör elé és azt láttam, hogy valaki mögöttem fürdik.
-Oh. -ijedtem meg.
-Srácok ti vagytok azok?-szólt ki a zuhany alól Brendon. Mivel nem jött válasz ezért elhúzta a függönyt, de csak úgy, hogy a feje látszódjon ki. Meglepetésére én álltam előtte ledermedve.
-Ó Naomi! -nevetett zavarában.
-Ö…Bocsi…Én csak…Most jobb ha kimegyek!
-Semmi baj. Öm…Hát igen! Én is mindjárt megyek.
-Oké! Hát akkor…
-Hát akkor?
-Szia!-csuktam be az ajtót.
-Naomi mi történt? -kérdezte Faith.
-Halljátok!-jött be Damon és Adam a teraszról.-Brendon nem tudjuk hol van! A teraszon nincs.
-Naomi….-nézett rám Fatih.
-Igen…
-Úristen!-nevetett Faith.
-Mi van?-kérdezték Cassiék.
Én elpirultam. Ránéztem Faithre hogy el ne merészelje mondani.
-Semmi! Csak…Leesett az egyik vicc amit reggel Naomi mondott. Ugye Naomi?!
-Haha! Igen!-nevettem zavaromban.
-Áh.-mondta Cassie. -És milyen vicc?
-Hát öhm… Az volt, hogy a karók ülnek a karóiskolában. Éppen óra van és hangoskodnak az órán erre a tanár megszólal: Gyerekek! Ha nem maradtok csöndbe! Mindenki kap egy embert!
-Ö…-jött az egyhangú válasz.
-Hát értem, hogy Faithnek miért csak most esett le!-mondta Cassie. -Na mindegy szóval hol van Brendon?
-Itt vagyok!-lépett ki a fürdőből.
-Ö…Te fürödtél?-kérdezte Cassie.
-Igen miért?
-Csak mert az előbb Naomi….-rám nézett és röhögőgörcsben tört ki.
-Haha nagyon vicces!-mondtam neki.-Mi ebbe olyan nagy szám hogy rányitottam Brendonra amikor éppen fürdött?
Mindenki ledöbbenve nézett. Sikítani akartam de nem lehetett. Ekkor a fiúk Brendon kivételével röhögőgörcsben törtek ki.
-Á!-nevetett Adam. -Rányitott Brendonra.
Sírva fakadtam, és kifutottam a szobából.
-Ez most mire volt jó?-hallottam Brendon hangját.
Leültem a szobánk elé a kőre és csak sírtam. Brendon utánam jött és leguggolt mellém a földre.
-Naomi. Jól vagy?
-Szerinted? Előbb rád nyitottam most meg beégtem. Ennél rosszabb már nem is lehetne!
-De Naomi…Ilyen bárkivel előfordul…És nem haragszok, hogy rám nyitottál. Nem tehetsz róla.
-Köszi-öleltem meg könnyes szemmel.
-Nincs mit. Visszajössz?
-Nem.
-Akkor hova mész?
-Nem tudom. El innen messzire.
-Én is veled megyek!
-Oké. Veszek kabátot és 5perc múlva itt találkozunk!
-Oké.-mondta Brendon és elfutott a szobájukba.
Én kinyitottam a szobánk ajtaját mivel mikor elmentünk a buliba bezártam és ezért nálam volt a kulcs. Gyorsan felvettem a kabátom és a fürdőszobában megmostam az arcom és rendbe tettem a sminkem. Kimentem a szobából és bezártam az ajtót. Mivel Brendon még nem volt ott ezért egyedül indultam el. Kimentem a hotelből ránézem az órára 19.30 volt.
-Na most merre?-kérdeztem magamtól.
Elindultam jobbra. Sétáltam vagy 15 percet amikor egy clubhoz értem.
A club körül sok kocsi állt ezért befordultam az egyik sikátorba. Ahogy mentem a sikátorban egy ajtóhoz értem. Kíváncsi voltam, hogy az ajtó nyitva van-e ezért odamentem hozzá és próbáltam kinyitni. Ekkor hirtelen egy nagy csattanást éreztem és elestem.
-Úristen!-hallottam egy hangot.-Megöltem egy embert!
Próbáltam neki válaszolni hogy élek, de nem tudtam megszólalni mert alig kaptam levegőt.
-Úristen élsz még?!-hajolt le hozzám, és elkezdett szájon át lélegeztetni.
-Hé!-próbáltam letolni magamról.-Jól vagyok! Engedj el mert megfulladok.
-Ó szóval csak tetetted, hogy tudjalak szájon át lélegeztetni?-kacsintott rám.
-Azt se tudom ki vagy! Én csak megnéztem, hogy nyitva van-e az ajtó erre egy csattanás és a földön fekszek.
-Úristen! Bocsi én csaptam rád az ajtót!
-Te!-álltam fel.
-Nyugi nem direkt volt!
-Á mindegy. Amúgy szia Naomi James vagyok, és te?
-Hát nem tudod ki vagyok?
-Ö…Nem. Ki vagy?
-Zayn Malik.
-Aha…És mit csinálsz te itt?
-Fellépésem volt a bandámmal a One Directionnal itt ebbe a clubba csak kijöttem.
-Aha…Ó a One Directionnal?
-Igen!
-Á utálom őket.
-Mi?-akadt ki.
-Vagyis nem úgy értem!-nevettem idegesen.-Bírlak titeket meg minden. De nem vagyok akkora fan mint a barátnőim Cassie és Faith. Egyszer azt mondták hogy ha titeket meg őket összeeresztenék akkor kitörne a IV. világháború.
-Juj! Imádom őket! Ugye én jövök be nekik?
-Hát…Cassinél az 5.helyen vagy és Faithnek is.
-Mi?-borult ki.-Akkor ki náluk az első?
-Faithnél Harry Cassienél Louis.
-Ja értem. Amúgy jól vagy?
-Hát fáj a fejem de jól, köszi.
-Adják rá puszit?
-Inkább nem. De amúgy hány óra?
-20.00 mert?
-Á másfél óra múlva vissza kell érnem a hotelbe különben kizárnak és kirúgnak a suliból.
-Suliba jársz?-lepődött meg Zayn.
-Igen. Mert?
-Csak kérdeztem.
-14 éves vagyok basszus. Miért te amúgy hány éves vagy?
-17.
-Az jó. De én inkább visszamegyek! Ne hogy kirúgjanak.
-Ne! Légyszíves ne menj! Van még másfél órád használjuk ki. Nem akarok visszamenni a koncertre.
-Hát oké. De még mielőtt kérdezed nem jössz be!-kacsintottam rá.
-Oké. Ahogy gondolod.
-És most merre menjünk?
-Mondjuk erre.-mutatott jobbra.-Van valahol erre egy étterem és éhes vagyok szóval gyere menjünk. Ne félj fizetem.
-Én is így gondoltam mivel nincs nálam pénz.
-Eljöttél a hotelből pénz nélkül?
-Igen mivel egy sétára készültem valakivel de nélküle jöttem és ez lett belőle.
-Ó! És ki az a valaki?
-Az most nem lényeg. Gyere menjünk!-húztam magammal.
Sötét volt és hideg amikor beértünk az étterembe. Zayn persze kint foglaltatott asztalt. Leültünk az asztalhoz én majd meg fagytam. Ő csak rám mosolygott és levette a pulcsiját.
-Csak nem fázol?
-Jé! Honnan vetted észre?
-Tessék vedd fel.
-De te…
-Nyugi nem fázok.-felállt és rám adta a pulcsiját.
-Köszönöm.-mosolyogtam rá.
-Nincs mit.-ült le a helyére.
Ekkor kijött a pincér az étlappal a kezében. Odaadta nekünk majd elment. Megnéztem az étlapot éppen hogy elolvastam 2 ételt a pincér már vissza is jött.
-Mit hozhatok?-kérdezte.
-Naomi, rendelj előbb te!
*Úristen megtanulta a nevem. Milyen cuki a mosolya. De nekem ott van Brendon.-gondoltam magamban.*
-Akkor kérek. Sült krumplit rántott sajttal és uborka salátát.
-Én is ugyan ezt kérem!-válaszolta Zayn.
A pincér elment. Én gyönyörködtem a tájban ameddig Zayn engem nézett.
-Tessék meghoztam a vacsorát!-rakta le elénk a pincér az ennivalót.
-Köszönjük.
Ahogy elkezdtem vágni a sajtot a sült krumpli kiment a tányérból.
-Haha! Nagyon ügyes vagy!-nevetett Zayn.
-Haha!-néztem rá csúnyán.
Gyorsan visszaraktam a krumplikat a tányéromba. Evés közben Zayn mosolygott és engem nézett. Mikor befejeztük az evést Zayn hívta a pincért, hogy fizetne. Én addig felálltam és megnéztem az órát. 21.15 volt.
-Zayn! Mennem kell!-kezdtem el futni.
-Várj!-kiáltott utánam.
Gyorsan kifizette a kaját és elkezdett utánam futni. Ott ért utol ahol először találkoztunk az az az ajtónál.
-Naomi. Hova sietsz?-fogta meg a kezem.
-Ha nem érek vissza 10 percen belül akkor kirúgnak!
-Nyugi! Biztos vissza érsz.
-Nem tudom…De én megyek szia!
-Várj!-fordított maga felé.-Köszönöm ezt az estét Naomi.
-Ugyan, nincs mit.
-És még mindig nem jövök be neked?-kacsintott rám.
-Hát…Nem!
Láttam az arcán, hogy nem erre a válaszra számított.
-Sajnálom, de nekem más tetszik.
-Értem. Hát akkor szia! Remélem még találkozunk!
-Én is! Szia.
Elkezdtem futni. Mikor kiértem a sikátorból akkor jutott eszembe, hogy Zayn pulcsija rajtam maradt. Gyorsan visszafordultam de sajnos Zaynt már nem találtam ott. Ezért inkább elindultam a hotel felé. Mikor beértem a hotelbe 21.28 volt. Gyorsan odafutottam a szobánkhoz. Mikor beakartam menni zárva volt.
-Jaj ne! A kulcs nálam maradt ezért nem tudtak bemenni a lányok.-mondtam hangosan.
Kinyitottam az ajtót és gyorsan bementem a szobába. Mivel nem voltak ott a lányok ezért átmentem a fiúk szobájába. Mikor kinyitottam az ajtót hogy pont belássak, azt láttam, hogy éppen üvegeznek és Faithnek meg kellett csókolnia Damont. Megvártam ameddig teljesítik a feladatot és csak utána nyitottam be.
-Naomi!-futott oda hozzám Cassie. -Hát te hol voltál? És mi ez a pulcsi?
-Hát én… Majd a szobába elmesélem de gyere mert már 30 van!
-Úristen. Faith gyere!
Faith még egy búcsú puszit adott Damonnak és utána gyorsan átfutottunk a szobába. Mikor beértünk Mr. Black pont akkor kopogtatott az ajtón. Faith és Cassie gyorsan leültek az ágyukra és elkezdték pakolni a ruháikat. Én meg odafutottam az ajtóhoz és kinyitottam.
-Jó estét Mr. Black! -köszöntem neki udvariasan.
-Jó estét neked is Naomi. -lépett be a szobába.
-Jó estét!-köszöntek egyszerre a lányok.
-Nektek is. Látom éppen pakolás közben zavarlak titeket. Na jó éjszakát. Holnap reggeli 8.00kor! Az ebédlőben találkozunk. Sziasztok.
-Viszlát és jó éjt.-köszöntünk miközben Mr. Black kiment az ajtón.
-Na csajszi mesélj.-ült le Faith mellém az ágyra.
-Hát ugye kinevettetek meg minden ezért kitaláltam, hogy elmegyek sétálni. De mondta Brendon, hogy velem jön.
-Ja tényleg! Brendonról jut eszembe. Tisztára ki van és aggódik érted.-mondta Cassie.
-Tényleg?-lepődtem meg.
-Igen.-mondták a lányok.-Át kéne menned hozzá vagy valami.
-De hogy? Lebukok!
-Nem, ha a teraszon mész!-mutatott Faith a teraszra.
-Hát jó.
Kimentünk a lányokkal a teraszra. Gyönyörű holdfényes este volt. Éppen mászni készültem de elbizonytalanodtam.
-Biztosak vagytok benne, hogy ez így jó lesz?
-Igen persze csak menj már!-mondták a lányok.
Elkezdtem átmászni. Sikeresen átmásztam a fiúk teraszára. Bekopogtam a terasz ajtón mivel zárva volt. Nem jött senki ajtót nyitni ezért kopogtam még egyszer. Ekkor mozgolódást láttam a szobába és valaki kinyitotta az ajtót. Brendon állt az ajtóban.
-Szia Brendon.
-Naomi! Szia. Úristen hol voltál?
-Hát mivel nem voltál ott ezért elindultam egyedül aztán bementem egy sikátorba és rám nyitották az ajtót és elájultam.
-Úristen! De jól vagy?
-Igen persze.
-És még mi volt?
-Hát kiderült, hogy aki rám nyitotta az ajtót az Zayn Malik volt a One Directionból. És elvitt vacsorázni és nekem adta ezt a pulcsit.
-Ö…És nem csinált veled semmit?
-De hogy is!
-Húh akkor jó! A fiúk meg sajnálják, hogy kinevettek.
-Semmi baj. De én most megyek. Szia.
-Várj!-fogta meg a kezemet Brendon. -Kár, hogy nem voltál itt a bulin.
-Hát…Kihagytam de remélem jól szórakoztatok!
-Ők igen, de én nem.
-Mert?
-Mert Cassie el volt Adammal. Faith Damonnal én meg unatkoztam.
-Ja, értem!
-És holnap benne vagy egy sétában? Kettesben és nem egyedül!
-Persze! Miért is ne?!-mosolyogtam rá.
-Oké! Akkor holnap este 7.00kor átmegyek érted. Jó?
-Igen. De én most már tényleg megyek. Jó éjt és köszönöm, hogy így aggódtál értem!-öleltem meg.
-Ez csak természetes!-ölelt meg ő is engem.
-De én megyek szia!-másztam ki az ölélésből.
De ő nem akart elengedi.
-Szia. Jó éjt!-engedett el nagy nehezen.
Gyorsan átmásztam a mi teraszunk. Mielőtt bementem az ajtón ránéztem Brendonra. Brendon is engem nézett. Rá mosolyogtam és bementem az ajtón. Gyorsan bezártam az ajtót és leültem a lányok mellé az ágyra.
-Na mesélj!-mondta Faith.
-Oké! Ezt vagy fejezzem be az előzőt.
-Fejezd be előbb az előzőt!-vágta rá Cassie.
Elmeséltem nekik a találkozásomat Zaynnel a vacsorát meg azt, hogy megöleltem Brendont.
-Úristen! Te találkoztál Zaynnel? A One Direction egyik tagjával? Úgy hogy nem is bírod őket?-kérdezte Faith.
-Igen.
-Mázlista! És neked adta a pulcsiját?
-Hát csak kölcsönbe. Szóval holnap vissza kéne neki vinni!
-Oké! Benne vagyunk!-mondták egyszerre a lányok.
-Nézzük meg a neten holnap hol lesz fellépésük!
-Jó! Csak hol találunk netet?-kérdezte Cassie.
-Hát… Ott a hotel előterében van pár gép. Tuti van rajtuk internet is!
-Oké! Na én megyek aludni.-mondta Faith. -Ti amúgy mikor fogtok fürödni?
-Reggel.-vágtuk rá egyszerre Cassievel.
-Oké akkor én is! Na jó éjt!
-Neked is.
Gyorsan átöltöztünk pizsamába és lefeküdtünk aludni. A lányok hamar elaludtak de én nem tudtam elaludni. Egyfolytában csak Zayn és Brendon járt az eszemben. Mikor már majdnem elaludtam valaki kopogott a terasz ajtón. Megijedtem. De újra kopogtak. Felálltam és szépen lassan odasétáltam az ajtóhoz. Kinyitottam és kiléptem rajta. Ám amikor kiléptem nem láttam odakint senkit. Hirtelen valaki megfogta a kezemet.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! SEGÍTSÉG!-ordítottam el magam.
-Naomi nyugi csak én vagyok az!-nevetett Brendon.
-Te!-fordultam felé és megütöttem a karját.
-Áú!
-Megérdemelted! Rám hoztad a szívbajt!
-Bocsi nem akartam.
-Amúgy is mit akarsz? És hány óra van?
-Nem tudtam aludni és gondoltam átjövök hozzád. Amúgy 23.50 körül van.
-Jó, átjöttél és most mit csináljunk?
-Mondjuk üljünk le a székekre és beszélgessünk vagy valami.
-Oké. De én pizsamába vagyok és megfagyok. Bezzeg te fel vagy öltözve!
-Kell a pulcsim?-vette le magáról.
-Igen. Csak szólj rám nehogy ez is nálam maradjon!
-Oké.-nevetett.
Rám adta a pulcsit és rám mosolygott.
-Mi az?-kérdeztem tőle.
-Semmi. Amúgy be jön neked az a Zayn vagy ki?
-Hát…*csak nem féltékeny valaki?!-gondoltam magamban.*-Nem nem jön be.
-Húh. Akkor jó! Vagyis…
-Ó csak nem féltékeny voltál?
-Féltékeny? Én?! Soha!
-Hát te tudod! De még így is megfagyok!
-Felmelegítselek?-mosolygott rám.
-Haha! Nem kell.
-Te tudod!-kacsintott rám.
-Annyira álmos vagyok!-nyafogtam.
-Mennyi bajod van.-mosolygott rám.
-Hát igen! Az éjszaka közepén felkeltesz utána kihívsz majd megfagyok és…Á!
-Ja, hogy aludtál?
-Hegyet másztam, szerinted?
-Hát akkor én megyek is! Jó éjt!
-Jaj bocsi nem akartam veled ilyen lenni!
-Semmi baj, megértelek.
Mászott volna át a teraszukra de én utána szóltam.
-Hé várj! A pulcsid.
-Tényleg.-odafutott hozzám és elvette a kezemből a pulcsit. -Hát akkor megyek.
-Oké. Szia, jó éjt.
-Köszi neked is.
Gyorsan átmászott a teraszukra. Aztán rám nézett és bement a szobájukba. Én még kint maradtam és vártam. Hogy mire vagy kire? Magam sem tudtam. Zaynre és Brendonra tudtam csak gondolni. Gondolataimat az éjféli harangszó zavarta meg. Egy utolsó pillantást vetettem Brendon teraszukra aztán bementem a szobánkba. Cassie és Faith aludtak ezért csendben becsuktam az ajtót és lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése