2012. május 23., szerda

I. évad 5. fejezet

5.fejezet


Az első reggel Angliában
/Day: 1 Hétfő/

-Naomi! Naomi! Hahó!-keltegetett valaki.
-Mi van?
-A telefonod ébresztésétől nem tudok aludni!
-Ja bocsi.
Felültem az ágyban és kikapcsoltam.
-Cassie?-kérdeztem Faithtől.
-Fürdik. Stip stop utána én megyek.
-Oké!-mondtam és visszadőltem az ágyba és elaludtam.
-Naomi! Mehetsz fürdeni!
-Hogy mi? Ja megyek.-keltem fel.
Gyorsan összekészültem a fürdéshez. Villámgyorsan, 5 perc alatt megfürödtem.
-Na csajok.-mentem ki a fürdőszobából, persze felöltözve. -Ti még nem meséltetek a tegnap estéről!
-Hát az úgy volt.-kezdte el Faith. -Hogy ugye te elmentél Brendon utánad futott. Mi meg nem tudtok, hogy mi van. Brendon visszajött, hogy mentek el. És akkor megkérdeztük, hogy még mindig ki van akadva. Brendon meg mondta, hogy igen. Damon odament hozzá, hogy üzeni neked, hogy őszintén sajnálja! Adam is ugyan ezt mondta. És akkor mondta, hogy jó átadja neked. Aztán elkezdte keresni a kabátját nem találta ezért segítettünk neki megkeresni. Pár perc múlva megtaláltuk az egyik bőröndjében. Utána kifutott hozzád de te már nem voltál ott. Aggódva visszajött, hogy vajon hova tűntél, de én mondtam neki, hogy biztos elmentél egyedül sétálni. Aztán unatkoztunk, és beszélgettünk. Aztán Damon elővett 3 doboz sört amit becsempészett. Adam meg Cassie megitták meg mi is Damonnak és Brendonnak volt a legjobb mert ő egyedül megihatta az egészet. Utána Damon kitalálta, hogy menjünk ki a teraszra csak ő meg én. És akkor beszélgettünk meg minden.
-És ameddig ők kint voltak.-folytatta Cassie. -Brendon az ágyán játszott a telójával. Én meg szarul voltam és Adam ágyán feküdtem, és Adam odajött hozzám bújt meg minden és annyira jó volt!
-Na és mi utána Damonnal bejöttünk a teraszról és akkor Damon kitalálta, hogy üvegezzünk. Brendon nem szállt be ezért csak négyen játszottunk. És akkor Adamnak meg kellet csókolnia Cassiet nekem meg…
-Neked meg Damont. -vágtam Faith szavába.-Azt már láttam csak nem akartam rátok nyitni ezért megvártam még végeztek a csókkal. De aranyos volt Brendontól, hogy nélkülem nem játszott!
-Igen.-helyeselt Faith. -De 7.50 gyertek menjünk nehogy elkéssünk reggeliről!
-Oké.-állt fel Cassie az ágyról.
-Jaj tényleg nem volt belőle baj, hogy elvittem a kulcsot?-kérdeztem.
-Ja, hogy te vitted el!-mondta Faith. -Amúgy nem nem baj. De most inkább elrakom én. Még szerencse, hogy tegnap nem vesztetted el!
-Haha! Nagyon vicces vagy.
Amikor Faith kinyitotta az ajtót látta, hogy Damonék is pont akkor jöttek ki az ajtón. Intett nekünk, hogy siessünk. Cassievel gyorsan kifutottunk az ajtón Faith pedig bezárta azt.
-Hello lányok!-köszönt nekünk Damon.
-Szia Damon!-futott Faith Damonhoz.
-Faith, szia!-ölelte meg Damon Faithet.
-Cassie!-ölelte át Adam Cassiet.
-Szia Adam!-puszilta meg Cassie Adamat.
A 2 szerelmespár elindult az ebédlő felé. Én még megvártam ameddig Brendon bezárja az ajtót és elindul.
-Szia Naomi!-köszönt boldogan.
-Szia Brendon!-mosolyogtam rá.
Brendonnal mi is elindultunk az ebédlőbe. Gyorsan megreggeliztem ezért kimentem a számítógéphez az előtérbe. Rákerestem, hogy hol lesz a következő One Direction fellépésük. Kiderült, hogy a hotel melletti clubban ma este 20.00kor.
-Mit csinálsz?-kérdezte valaki mögöttem.
-Ö…-fordultam meg.-Brendon hát te? Amúgy néztem mikor lesz a következő One Direction fellépés.
-Miért elmész rá? Nem azt mondtad, hogy nem szereted őket?
-De! De muszáj elmennem! Vissza kéne adnom Zayn pulcsiját.
-Ja értem.-mondta unottan.
-Most mi a bajod?
-Nekem semmi…
-Jaj! Na én inkább megyek, helló!
Kiléptem az internetről és elindultam a szobába. Megpróbáltam kinyitni az ajtót de zárva volt.
-Basszus! Faithnél van a kulcs! Hát ezt nem hiszem el!-ültem le a földre.

Eközben Brendon

Visszamentem az ebédlőbe ahol a többiek még mindig reggeliztek. Szomorúan leültem melléjük.
-Mi van veled tesó?-kérdezte Damon.
-Á semmi… Csak Naomi.
-Mi van Naomival?-kérdezte egyszerre Faith és Cassie.
-Semmi csak… Azt hittem tetszek neki de úgy látszik mégse.
-És miből gondolod, hogy nem tetszel neki?-kérdezték a lányok.
-Hát mivel az előbb is One Directionos oldalt nézett meg képeket arról a Zaynről.
-Jaj!-nevetett Faith. -Te hülye! Csak nézte hol lesz a következő fellépésük a srácoknak mert elmegy rá, hogy visszaadhassa Zaynnek a pulcsiját.
-Ja…De biztos?
-Á! Kérdezd meg őt ha nem hiszed el.
-Oké…-álltam fel az asztaltól.

Eközben Naomi
-Á valahogy be kell jutnom!-mondtam magamnak.
Megpróbáltam még egyszer kinyitni. Nem sikerült. Ezért inkább elmentem az ebédlőbe Faithékhez. Amikor odaértem Faithék pont akkor fejezték be a reggelit.
-Faith!-rohantam oda hozzá.-Lécci add oda a kulcsot! Nem tudok, hogy bejutni!
-Tessék!-adta oda a kulcsot.-De legközelebb menj el a portára! Ott van pót kulcs.
-Tényleg! Erre nem is gondoltam.
-Nem csodálkozok!-nevetett Faith és a többiek.
-Hahaha! De én megyek. Sziasztok.
Indultam volna el a szobámba de Cassie megállított.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése