2012. május 31., csütörtök

I. évad 14. fejezet

14.fejezet 


Brendon

A kocsiban egész végig azt hallgathattuk, hogy Louis könyörög Zaynek, hogy vezethessen, de Zayn mindig nemet mondott. Amikor kiszálltunk a kocsiból Zayn egész végig a kezemet fogta.
-Na mi Melodyval most megyünk, ha nem baj!-mondta Liam.
-Ó!-néztünk össze a többiekkel.-Amúgy nem baj! Persze menjetek csak nyugodtan!
-Vigyetek már engem is lécci! A Nandosig!-mondta Niall.
-Héé milyen nap van ma?-kérdezte Louis.
-Csütörtök mert?-kérdeztem.
-Harry!-mondta kétségbeesetten Louis.
-Bocsi lányok de mi is megyünk!-mondta Hary. -Időpontunk van a konditerembe és gondolom nektek semmi kedvetek nézni minket ahogy edzünk!
-De van!-vágta rá Faith.
-De még mennyire!-kacsintott Louisra Cassie.
-Oké akkor menjünk!-ölelte át Louis Cassiet.
-Mindjárt csak Cassievel felmegyünk átöltözni valami edző cuccba.-húzta magával Faith Cassiet.
-Oké siessetek!-mondta Harry.
15 perc alatt vissza is értek.
-Na indulhatunk! Szia Naomi majd valamikor jövünk!-szálltak be a kocsiba.
-Oké sziasztok!
Azzal elindultak.
-Ketten maradtunk!-mosolygott rám Zayn.
-Hát igen. És mit csináljunk?
-Van egy ötletem!-mondta és megcsókolt.
-És mi van a parazzikkal?
-Kit érdekelnek?! A lényeg hogy te itt vagy!
-Jaj annyira szeretlek!-öleltem meg.
-Én is!-csókolt meg.
-ÚRISTEN AZ OTT ZAYN MALIK!-hallottunk a hátunk mögül rajongó hangokat.
Hátra fordultunk és kb. 20 lány (ha nem több!!) kezdett el futni Zayn felé.
-Úristen Zayn gyorsan fussunk be a hotelbe!
Elkezdtünk futni a hotelbe de a rajongók még mindig követtek. Gyorsan befutottunk a szobámba és bezártuk az ajtót. Hallottuk ahogy a rajongók Zaynt keresik de nem nagyon izgatott minket.
-Megúsztuk! Vagyis megúsztad!
-Igen hála az égnek! De amúgy hol van egy tükör?
-Jaj te egoista majom!-gúnyoltam ki.-Amúgy a fürdőszobába ami ott van!
-Nem is vagyok az! És köszi!-azzal bement a fürdőszobába.
Ekkor valaki kopogott.
-Lehet Mr. Black az! Maradj itt! És csöndben majd szólok ha kijöhetsz!-azzal becsuktam a fürdőszobaajtót.
A kopogás újra hallatszott.
-Nyitom már!-kiabáltam.
Kinyitottam az ajtót. Megláttam ki áll az ajtóban megálltam és próbáltam visszacsukni az ajtót csak ő tolta a másik oldalról.
-Hagyjál!-kiáltottam.
-Naomi nyugi nem akarlak bántani!-tolta vissza az ajtót.-Annyira sajnálom csak elborult az agyam! És amúgy te hívtad meg Zaynt? Csak mert a rajongók itt vannak a hotelbe és mindenkin Zaynt keresik!
-Mi közöd hozzá?-mondtam azzal rácsaptam az ajtót.
-Naomi! Sajnálom! Sose bántanálak téged!
-Hagyjál már!-kiabáltam rá.
-Mi a baj?-kérdezte Zayn aki épp most lépett ki a fürdőszobából.
-Semmi, csak…
-Naomi lécci ne haragudj sajnálom!-magyarázkodott Brendon a másik oldalon.
-Ez Brendon?-kérdezte dühösen.
-Igen.
Erre Zayn megfogta a kezemet és magához húzott. Aztán kinyitotta az ajtót, ahol Brendon állt.
-Mit keresel itt?-kérdezte Zayn.
-Szia Zayn. Én csak bocsánatot akartam kérni Naomitól…
-Van még merszed idejönni ezek után? Mégis mit képzelsz magadról?! Most azonnal tűnj el!-ordibált Brendonnal Zayn.
-Nyugi haver nem kell így felkapni a vizet!
-Hogy mi? Egy nem vagyok a haverod! Kettő majdnem felgyújtottad a barátnőmet!
-Tudom és sajnálom.
-Jól van nem érdekelsz! Menj el innen most.
Én csak ott álltam Zayn ölelésében és visszaemlékeztem a pár órával ezelőtti történtekre és a szememben összegyűltek a könnyek. Nem akartam hogy észre vegyék ezért gyorsan letöröltem. Brendon még egy darabig ott állt aztán rám nézett és elment.
-ZAYN!-futott oda egy velem egyidős lány.
-Úristen az ott Ő!!!!-futottak még vagy 5-en.
-Csinálj velem egy közös képet!
-Lécci írd alá ezt!
-Ti jártok?
-Zayn. Szerintem most menj és teljesítsd a kéréseit én addig elleszek itt a szobában nyugi!
-Biztos?-kérdezte miközben húzták ki a rajongók.
-Biztos!-válaszoltam.
-Hát akkor majd jövök.-azzal elhúzták őt a rajongók.
Gyorsan becsuktam az ajtót és lefeküdtem az ágyamra zenét hallgatni.

EKÖZBEN MELODY ÉS LIAM

-Melody csukd be a szemedet!-mondta Liam és megfogta a kezemet.
-Öm… Oké.
-Biztos becsuktad?
-Igen nyugi!
-Jó hányat mutatok?
-Ö… 2?
-3. Akkor mehetünk de ne less!
-Jó nem fogok nyugi!
Elkezdtünk sétálni valahova persze közben fogta a kezemet.
-Vigyázz Melody itt most föl kell mászni!-szólt rám Liam.
-Ö oké.-próbáltam felmászni.
-Várj inkább segítek!-mondta és segített felmászni.
Gyorsan felmásztunk és megint megfogta a kezemet. Még mentünk pár lépést.
-Liam mondd már el hova viszel!-kérleltem Liamet.
-Majd mindjárt megtudod!-és egy puszit nyomott az arcomra.
Még mentünk egy kicsit és megálltunk.
-Megérkeztünk! Kinyithatod a szemedet!
-Úristen! Ez nagyon szép! És imádom a japán kaját! Jaj köszi Liam!-csókoltam meg.
Leültünk egy asztalhoz és rendeltünk kaját. Beszélgettünk meg minden és tök jól elvoltunk. Vacsi után hazavitt.
-Na szia jó éjt!-ölelt meg.
-Neked is szia!
-Hiányozni fogsz!-csókolt meg.
-Te is.
Aztán hazament a kis busszal én pedig bementem a házba.

EKÖZBEN CASSIE FAITH HARRY ÉS LOUIS

-Úristen Louis de erős vagy!-csodálkozott Cassie.
-Nem is.-mondta Louis.
-DE! Annyira jó téged edzés közbe nézni!-pirult el Cassie
-Jaj te úgy szeretlek!-csókolta meg Louis Cassiet.
-100. Úristen Harry 100 fekvőtámaszt csináltál! Á! Annyira ügyes vagy!-ugrándozott Faith.
-Hát ez csak miattad tudtam megcsinálni!-mondta Harry és megcsókolta Faithet.
-Juuj! Menjünk el futni!-mondta Louis.
-Hát oké!-egyeztek bele a többiek.
Elindultak futni futottak vagy fél óráig de megunták ezért megálltak a hot dogosnál ahol vettek fejenként 1-1 hot dogot.
-Na csajok hova menjünk még?-kérdezte Harry.
-Hmm sétálni!-vágta rá egyszerre Faith és Cassie.
-Oké!-egyeztek bele a fiúk.
Elmentek még sétálgatni persze úgy, hogy Cassie és Louis fogták egymás kezét és Faith meg Harry is.

EKÖZBEN NAOMIÉK

Zayn fél óra múlva jött vissza.
-Húh szétszedtek a rajongók.-ült le mellém az ágyra.
-Szegény!-öleltem át.-Akkor ma este itt alszol?
-Ha nem bánod!
-Dehogy bánom nagyon fogok neki örülni!
-Akkor jó!-csókolt meg.
-Sziasztok megjöttünk!-jött haza Faith és Cassie.
-Sziasztok! Na milyen volt?-kérdeztem tőlük.
-Elfáradtunk! De nagyon jó volt!
-Naomi én hazaugrok a pizsamámért meg holnapi ruháért majd 21:30után a teraszon kopogok!-mondta Zayn.
-Oké szia!-pusziltam meg búcsúzás képen.
Zayn elköszönt a lányoktól aztán kiment.
-Juj képzeld tegnap megcsókolt Harry!-mesélte boldogan Faith.
-Engem meg Louis.-mondta Cassie.
-Ááá! Meséljetek!-mondtam ugrálva.
Elmesélték az egészet. Aztán elmentünk vacsorázni. Vacsoránál sajnos ott volt Brendon és engem nézett. Én direkt Faith és Cassie mellé ültem be nehogy hozzám szóljon! Vacsora után bementünk a szobába és gyorsan elmentünk fürdeni. 21.30kor jött Mr. Black megnézte a szobát és hogy ott vagyunk-e aztán kiment. 21.35kor hallottuk ahogy valaki kopog a teraszon.
-Úristen ez Zayn. Hogy nézek ki?-kérdeztem ijedten.
-Tökéletesen!-mondta Faith.
-Gyönyörűen!-kacsintott rám Cassie.
-De basszus nyisd már ki!-mondta Faith.
-Ja jó!
Gyorsan kinyitottam az ajtót.
-Szia Zayn!-öleltem meg.
-Szia. Felkészültem hoztam matracot pumpát és holnapi ruhát!
-Oké. Jaj gyorsan bezárom a bejárati ajtót!-mondtam.
Be zártam utána a terasz ajtót is és felfújtuk a matracot.
-Elmegyek fürdeni jó?-kérdezte Zayn.
-Persze!-mondtam.
Zayn elment fürdeni. Faith rám nézett.
-Utána nem akarsz bemenni ,,véletlenül”?
-Faith! Mekkora egy hülye vagy!-mondtam és elkezdtünk nevetni.

Zayn fél óra múlva be is fejezte a fürdést.
-Na mi alszunk!-mondták a lányok.
-Oké! Jó éjt.
A lányok elaludtak mi meg Zaynnel beszélgettünk úgy, hogy ő a matracon én pedig az ágyon feküdtem.
-Na Zayn én is alszok jó éjt!-ásítottam egyet.
-Oké jó éjt!-gyorsan felállt odajött hozzám és adott egy csókot.
Aztán mindketten elaludtunk. Rémálmom volt. Azt álmodtam, hogy Brendon megint fel akar gyújtani.
-Ááá!-ébredtem sikítva.
-Úristen Naomi minden rendben?-jött oda hozzám Zayn.
-Igen csak azt álmodtam, hogy Brendon megint fel akart gyújtani.-fakadtam sírva.
-Idefeküdjek?-kérdezte Zayn.
-Aha!
Zayn mellém feküdt és összebújtunk. Aztán békésen aludtunk reggelig.

2 megjegyzés:

  1. Nah jóéjt holnap tali Emi :) És király lett :D Büszke vagyok a képeimre <3 Pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D ♥ Büszke is lehetsz!! ^^ xD Na szija jó éjt! :) ♥

      Törlés