2012. május 27., vasárnap

I. évad 11. fejezet

11.fejezet


A hosszúra sikerült nap
/Day: 2 Kedd/

Reggel amikor felkeltünk reggeli után nem volt semmi dolgunk, én pedig kitaláltam, hogy menjünk el sétálni. Mivel csak a One Directiont és Melodyt ismertük csak. Melody száma volt meg csak ezért felhívtuk őt, hogy körbevezetne-e minket a városban. Ő persze rögtön beleegyezett és mondta, hogy találkozzunk negyed óra múlva ott ahol tegnap este fellépett a One Direction az az a Napfény club előtt. Beleegyeztünk és elkezdtünk készülődni a lányokkal.

15 perc múlva…

-Ez az lányok! Pontosan ide értünk.-mondtam boldogan.
-Igen és ez csoda!-mondta Faith.
-Jaja! És nézzétek ott jön Melody!
-Sziasztok csajok!-köszönt boldogan Melody. -Indulhatunk?
-Szia! Persze!-mondtuk egyszerre.
-Akkor menjünk!
Elindultunk. Körbe jártuk London nevezetességeit, aztán megálltunk a Big Ben előtt.
-Juj Melody! Csinálj rólam meg Cassieről itt egy képet lécci!
-Juj! Oksa! Na szóval kicsit arrébb úgy-úgy! Na figyeljetek…
-Hé lányok! Beálljak a háttérbe hogy legyen valami szép is a képen?-kérdeztem tőlük.
-Hogy mi?-akadt ki Cassie és Faith.
-Úristen!-nevetett Melody. -Nagyon kedves vagy!
-Bocsi! Nem úgy értettem csak…-kezdtem el magyarázni.
-Semmi baj!-nevetett Faith. -Tőled ezt már megszoktuk!
-Igen!-nevetett Cassie is.-Na de csináljuk már a képet!
Miután megcsinálták a képet kitaláltam, hogy menjünk el a McDonald’sba kajálni.
-Oké!-mondta Melody. -Úgy is kajás vagyok!
-Mi is!-vágták rá a lányok.
-Akkor menjünk! A következő meki úgyis itt van 2utcányira!
Elindultunk. Mikor odaértünk az utcába nem volt ott semmi McDonald’s.
-Melody! Itt nincs is McDonald’s!-akadtam ki.
-Hoppá! Lehet, hogy nem balra hanem jobbra kellett volna fordulnunk…
-Ilyen nincs! De te itt laksz és eltévedsz? Hát gratulálok!-mondtam nevetve és kezet fogtam vele.
-Köszi!-nevetett.
-Na és most mi lesz?-kérdezte Cassie. -Éhen halok!
-Én is!-vágta rá Faith.
-Hát… Meg van!-mondta boldogan Melody. -Menjünk vissza ahonnan indultunk! Csak most ne balra hanem jobbra forduljunk!
-Oké!
Visszamentünk oda ahonnan indultunk és elmentünk jobbra. Gyalogoltunk kb. 30 percet, de McDonald’sot még mindig nem találtunk!
-Melody! Éhes vagyok!-kezdtem el hisztizni.
-Nyugi! Jó úton megyünk! Vagy mégsem…-mondta Melody amikor meglátta a következő táblát ,,Viszontlátásra!”
-Melody!-akadtunk ki.-Kisétáltunk Londonból! És te állítólag itt laksz és mégis eltévedtél!
-Bocsi! Menjünk vissza és akkor…
-Nem nem megyünk sehova!-mondtam mérgesen.-Fáj a lábam, üljünk le arra a padra!
Leültünk a padra. Mindenki éhes volt, de hála Melodynak még mindig nem ehettünk semmit. Miközben ültünk a padon Melody a telefonján a névjegyzékét nézegette, hogy kit tudna felhívni. Hirtelen felállt és elkezdett ugrálni.
-Melody minden oké?-kérdezte Faith.
-Igen! És képzeljétek el! Megvan Liam száma!
-Hogy mi?-kérdezte Cassie.
-Melody!-mondtam dühösen.-Ezt mondhattad volna előbb is!
-Jó-jó bocsi, tudom! Na de felhívom!
-Oké!
Felhívta Liamet. Nem vette fel ezért Melody kinyomta.
-Nem vette fel!
-Ne ezt nem hiszem el!-borultam ki.
-Naomi nyugi!-ölelt meg Faith.
-De olyan éhes vagyok!
Ekkor hirtelen megcsörrent Melody telefonja.
-Halló?-szólt bele Melody.
-Szia Melody! Itt Liam, miért kerestél?
-Lányok! Liam az!-súgta oda nekünk.
-Juj hangosítsd ki!-mondta Cassie.
Kihangosította Melody.
-Liam! Szia. Hát eltévedtünk és nem tudjuk hol vagyunk és éhesek vagyunk és nem tudnál értünk jönni?
-Haha!-hallottuk ahogy valakik nevetnek a háttérbe.-Bocsi csak a fiúk azok! De amúgy persze megyünk! Csak kb hol vagytok?
-Hát…-néztünk egymásra.-Valahol a Bucks utcába!
-Oké! Na megyünk is szia!
-Oké szia!
Melody lerakta a telefont. Aztán elkezdtünk örömünkben ugrálni.
-Megmenekültünk! Ez az!-ugrált boldogan Faith.
-És nem fogok éhen halni!-ugráltam én is.
A fiúk 10 perc alatt ott is voltak.
-Sziasztok!-szálltak ki a limuzinból.
-Louis!-örült meg Cassie.
-Harry!-mondta boldogan Faith.
-Kocsi!-szaladtam oda a kocsihoz.
Elkezdett nevetni mindenki.
-Háh! Egy kocsi fontosabb mint én?-sértődött meg Zayn.
-Nem dehogyis!-mondtam miközben átöleltem őt.-Csak fáj a lábam a sok gyaloglástól!
-Ja értem na gyertek szálljatok be!
Beszálltunk. Elmondtuk, hogy nagyon éhesek vagyunk.
-Én is!-vágta rá rögtön Niall. -Irány a Nandos!

Elmentünk a Nandosba ahol Niall rendelt egy csomó kaját.
-Tessék!-hozta oda.
-Úristen! Mi ennyit nem tudunk megenni!
-Nem is nektek hoztam! A tiéteket ott hozzák!
-Ja jó!
Gyorsan megkajáltunk és kifizette Niall a kaját. Utána még elmentünk sétálni az egyik parkba, és kitalálták a fiúk, hogy menjünk el bowlingozni. Mi lányok rögtön belementünk. Lányok a fiúk ellen voltak. Niall nem játszott inkább evett.
-Lányoké az elsőbbség!-kacsintott rám Zayn.
-Oké!-mondtam és egy olyat gurítottam, hogy mindent letarolt.
-Wáó! De ügyes vagy!-lepődött meg Zayn.-Nem is tudtam, hogy bowlingozol!
-Hát igazából ez volt életem első gurítása!
-Hát akkor meg nagyon ügyes vagy!-ölelt át Zayn.
-Most én jövök!-mondta Faith.
Ő is letarolta az összeset. Harry megdicsérte őt. Cassienek csak egy bábú maradt fent és Louis megtapsolta őt. Utána Melody következett. Egyik bábú sem találta.
-Nem baj Melody!-mondtam neki.-Következő jobb lesz!
Megpróbálta megint de ez se sikerült.
-Várj csak!-mondta Liam! -Majd én segítek!
Melody a kezébe vette a labdát Liam pedig megfogta a kezét és együtt gurították a labdát ami letarolt mindent.
-Wáó Melody szép volt!-tapsoltuk meg őket.
-Köszi Liam!-ölelte meg Melody.
-Szívesen!
Aztán játszottunk még. A játékot persze mi lányok nyertük meg.
-Gratulálunk ügyesek voltatok!-mondták a fiúk.
-Köszi de tudjuk!-mondtuk mi lányok.-Amúgy hány óra?
-21:20.
-Ne elkésünk! Fiúk mi megyünk!
-Várjatok! Hazaviszünk titeket!
-Oké! De akkor siessünk!
Gyorsan elvittek minket a hotelba, de amikor odaértünk 21:30 volt.
-Basszus hogy jutunk be?!-akadtam ki.
-Van egy ötletem!-mondta Melody. -Csak hogy néz ki a tanárotok?
Elmondtuk neki, hogy néz ki aztán bement ő is és a fiúk is.
-Ó jó napot kívánok!-ment oda Melody Mr. Blakchez.
-Sziasztok!-köszönt Mr. Black. -Mit szeretnétek?
-Hát ö… Most hol is vagyok?
-A Victoria Hotelben. Miért?
-Uram atyám! Fiúk halljátok ezt itt vagyunk a Victoria Hotelben Mr. Blackkel! El se hiszem! Csinálnátok rólunk egy közös fotót?
-Persze!-mondta Liam.
Szegény Mr. Black nem értette, hogy mi folyik itt. Ameddig a képet csinálták mi addig titokban beosontunk.
-Húh már megint megúsztuk!-dőltem le boldogan az ágyra.
-Igen! De ebből ne csináljunk rendszert!-mondta Faith.
Ekkor bejött Mr. Black a szobába aztán el is ment.
-Ez gyors volt!-mondta Cassie.
-Ja ja! De nézzétek ott vannak Melodyék!-mutattam ki a teraszra.
Gyorsan odafutottunk és kinyitottuk az ajtót.
-Nagyon köszi!-öleltem meg Melodyt.
-Nagyon szívesen. De mi megyünk! Sziasztok!-mondta Melody azzal kimászott a teraszról, mivel a földszinten van a szobánk.
-Sziasztok!-köszöntek el a fiúk.-Holnap jövünk értetek háromra! És szabadidős ruhába öltözzetek!
-Oké!-mondtuk azzal bezártuk az ajtót és lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése